Otomatik çözümler: Şirket departmanlarının çalışmalarını otomatikleştirin

1 dakikalık okuma
Özgür Kurt
Ocak 18, 2024
Son güncelleme: Ocak 18, 2024
Otomatik çözümler: Şirket departmanlarının çalışmalarını otomatikleştirin
Müşterilerimiz, her türlü müşteri yönetimi çalışma senaryosunu otomatikleştirmelerine olanak tanıyan kişiselleştirilmiş akıllı süreçler oluşturmanın avantajlarından uzun süredir yararlanmaktadır. Bugün size başka bir pratik özelliği tanıtmak istiyoruz: Otomatik Çözümler.

Bu araç aynı akıllı süreçlere dayanmaktadır, ancak artık CRM işlevselliğine bağlı değildir, ancak İK'dan muhasebeye kadar şirketinizdeki herhangi bir departmanın çalışmasını otomatikleştirmenize olanak tanır.

Onların yardımıyla, kendi otomasyon ayarlarına, işlem hatlarına ve tünellerine, erişim haklarına ve Kanban aşamalarına sahip bireysel çalışma alanları oluşturabilir, böylece her departman için günlük rutin süreçleri optimize edebilirsiniz.

Yeni araç hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz? Burada otomatik çözümlerimizin tüm olanaklarını keşfedeceksiniz.

Burada ise size nasıl akıllı bir süreç oluşturabileceğinizi ve onu otomatik çözümünüze nasıl bağlayabileceğinizi anlatıyoruz.
En Popüler
CRM
Bitrix24'te elektronik belgeleri imzalama
Iletişim
Dahili mesajlaşma için otomasyon kuralları
Iletişim
Bitrix24'te Çağrı Yönetimi
Iletişim
Bitrix24 SMS Özelliğini Kullanma
Bitrix24'te BI-Analytics'i Yönetin
Bunları da beğenebilirsiniz
makaleler
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın
Bunları da beğenebilirsiniz
Anlaşma sayfasından ürünlere erişim
Haberler
Anlaşma sayfasından ürünlere erişim
1 dakikalık okuma
Bitrix24 Takvimde Zaman Aralıkları
Haberler
Bitrix24 Takvimde Zaman Aralıkları
1 dakikalık okuma
Bitrix24.Market güncellemeleri
Haberler
Bitrix24.Market güncellemeleri
1 dakikalık okuma