21. Yüzyılın Telefon Pazarlamacılığı Hizmetinizde

Bir kulaklık ve Bitrix24 Telefondan başka bir şey kullanmadan müşterilerinizi doğrudan CRM'nizden arayın. Ek ekipman veya ek yazılım kurmaya gerek yok, birazcık telefon büyüsü yeterli.

Her Aradığınızda Doğru Kişiye Ulaşın

İşletmeniz için eksiksiz bir çağrı merkezine sahip olabilecekken neden telefon kullanasınız? Yalnızca Bitrix24 Telefon ile yerel telefon numaraları kiralayın, çalışanlarınız için dâhili telefon numarası uzantıları oluşturun, arama sıralaması ve yönlendirme ayarlayın.

1-telephony

7/24 arama yapın

Ek ekipmana gerek yok

CRM'iniz ile entegre

Skype veya Zoom'dan ucuz

Kurulum Yok

Zaten Bitrix24'ün bir parçası olan Telefon, ek bir yazılım veya donanım gerektirmez, dizüstü bilgisayarınız ve kulaklığınız yeterli. Satış ekibinizi donatmak için ihtiyaç duyduğunuz kadar yerel numara kiralayın ve aramaya başlayın!

BAŞLARKEN
2-telephony

Habersiz Aramalarınızı Satışa Çevirin

Müşterilerinize, onları yerel Bitrix24 telefon numaranızdan arayarak en doğal şekilde ulaşın! Telefonda bir müşteriyle konuşurken, profillerini görüşme sırasında Bitrix24 CRM'nizde kolayca güncelleyebilir ve satışı yapmaya hazırlanabilirsiniz!

3-telephony

Telefonumuz CRM'nizle Mutlu Mesut Yaşıyor

Bitrix24 CRM ile entegrasyon sayesinde, yaptığınız veya aldığınız her arama kaydedilebilir ve ilgili anlaşma kartına eklenebilir. Gelen aramalar, belirli bir müşteri adayı veya müşteriden sorumlu bir satış temsilcisine otomatik olarak yönlendirilir.

BAŞLARKEN
4-telephony

Gelişmiş Telefonla Pazarlama Özellikleri

Bitrix24 Telefon entegrasyonu ile arama yapmanın yanı sıra yapabileceğiniz çok daha fazla şey var. Otomatik çevirici ve arama listeleri çalıştırabilir, web sitenize bir geri arama widget'ı yükleyebilir, geri arama istekleri gönderebilir, sesli yayınları ve SMS metinlerini kullanabilirsiniz. Bunların tümü, müşteri adayı potansiyeli oluşturmanıza, nitelendirmenize ve beslemenize yardımcı olur.

5-telephony

Ses Tabanlı Pazarlama Otomasyonu

Bitrix24 Telefon, arama takibi, arama yönlendirme ve iletme, arama görüntüleme, arama deşifresi, arama kaydetme ve içinde "arama" kelimesi bulunan ve otomatikleştirilebilen hemen hemen her şeyi yapabilen eksiksiz bir VBMA paketidir.

BAŞLARKEN
6-telephony

Fevkalade Müşteri Hizmetleri için Akıllı Telefon

Fevkalade telefon tabanlı müşteri hizmeti sağlamak için Bitrix24 Telefon hizmetini kullanın. Destek aramalarını daha verimli bir şekilde yönetmek için IVR'yi (interaktif sesli yanıt) etkinleştirin, iş yükünü daha eşit dağıtmak için akıllı yönlendirmeyi kullanın, müşteri arama kalitesi değerlendirmesi ile müşteri memnuniyetini ölçün.

7-telephony

Bitrix24 VoIP'e Geçin ve Numaranızı Saklayın

Halihazırda ofis/bulut PBX'iniz varsa veya SIP trunk sağlayabiliyorsanız, bir SIP konektörü kiralayarak mevcut telefon numaranızı koruyabilir ve Bitrix Telefon edinebilirsiniz. Ücretsiz telefon görüşmeleri yapmaya devam edin ve mevcut telefon hizmeti sağlayıcınıza sadece mevcut tarifelerinize göre yapılan giden aramalar için ödeme yapın. Daha fazla bilgi için lütfen Bitrix24 Telefon fiyatlandırmasına buradangöz atın.

BAŞLARKEN
8-telephony