Mevcut bir şablonu seçin veya web formu oluşturucumuzu kullanarak tamamen özel bir CRM formu oluşturun. Çok kanallı CRM ve diğer Bitrix24 araçlarımızla entegre olan bu form, işletmeniz için nihai müşteri adayı oluşturma makinesidir.
Geri arama formları
Geri bildirim formları
Kendi kendine kayıt formları
Özel formlar
En popüler formlar Bitrix24 içinde hazır şablonlar olarak zaten mevcuttur: Sadece beğendiğinizi seçip alanları eklemeniz/kaldırmanız ve web sitenize yerleştirmeniz yeterli.
Görsel blok tabanlı editörümüzü kullanarak tamamen özel bir CRM formu oluşturabilirsiniz (alanlar, boyut, renk, yazı tipleri, resimler, düğmeler ve daha fazlası).
Tüm formlarımız varsayılan olarak CRM ve web sitesi oluşturucu ile entegre edilmiştir, bu da bir form her gönderildiğinde otomatik olarak bir müşteri adayı, kişi veya anlaşma oluşturabileceğiniz anlamına gelir.
Bitrix24 web sitesi widget'ı, web sitesi ziyaretçilerinizle iletişimi kolaylaştırmanın harika bir yoludur. CRM ve site oluşturucu araçlarımızla entegre olarak, canlı sohbet, CRM formları ve geri arama seçeneği dâhil olmak üzere çeşitli dijital iletişim kanallarını bir araya getirir.
Tamamen özelleştirilebilir
CRM ile entegre
Web sitesi oluşturucuyla entegre
Çok kanallı yazılım
Çok kanallı bir sohbet oluşturmak için farklı ögeler ekleyebilir, kaldırabilir ve birleştirebilirsiniz. Bu ögeler arasında bir CRM formu, geri arama seçeneği, otomatik karşılama mesajı ve daha fazlası yer alır. Widget'ı belirli saatlerde ve belirli sayfalarda görünecek şekilde de ayarlayabilirsiniz.
Site ziyaretçilerinizi sadece canlı sohbet ile sınırlamayın: Widget'ınıza WhatsApp, Telegram, Instagram Direct vb. dâhil olmak üzere daha fazla iletişim aracı ekleyin ve tüm müşteri iletişimini Bitrix24'ünüzdeki tek bir çok kanallı platformdan yönetin.
Her site ziyaretçisi potansiyel bir müşteri adayı ve hatta bir anlaşmadır. CRM'imizle entegrasyon sayesinde, gönderilen herhangi bir form, gelen arama, mesaj veya talep otomatik olarak yeni bir müşteri adayına/anlaşmaya dönüştürülebilir veya mevcut olana eklenebilir.
Canlı sohbet, site ziyaretçilerinizle iletişimi hızlı ve verimli bir şekilde yönetmenizi, çevrimiçi satış danışmanlığı yapmanızı ve müşteri hizmetleri taleplerini ele almanızı sağlayan önemli bir araçtır.
Çok kanallı müşteri hizmeti
Özel ayarlar
CRM ve İletişim Merkezi ile entegre
Sohbet botu entegrasyonları
Canlı sohbetimizin renk düzeni, web sitesindeki yerleşimi, karşılama/ulaşılamıyor mesajları, erişim izinleri ve daha fazlası dâhil olmak üzere neredeyse her parametresi özelleştirilebilir.
Canlı sohbet yoluyla aldığınız tüm mesajlar İletişim Merkezi adı verilen tek bir kontrol panelinde işlenir. Ayrıca, sistemi gelen bir canlı sohbet mesajına göre otomatik olarak bir müşteri adayı/anlaşma oluşturacak şekilde ayarlayabilirsiniz.
Canlı sohbetimiz, müşterilerinize kaliteli bir çok kanallı destek sağlamak için Bitrix24 Market'in üçüncü taraf sohbet botu çözümlerini yükleyerek ciddi YZ yetenekleriyle kolayca geliştirilebilir.
WhatsApp ve Telegram hesaplarınızı Bitrix24'e bağlayın ve müşterilerinizle doğrudan İletişim Merkezimizden iletişim kurmaya başlayın. Gelen mesajlara göre CRM'inize otomatik olarak yeni müşteri adayları ve anlaşmalar ekleyin.
Resmî entegrasyon
Anlık WhatsApp'i destekler
Çok kanallı e-ticaret için ideal
Sorunsuz müşteri adayı oluşturma
Kendi WhatsApp'inizi kullanmadan veya onların işletme hesaplarını almadan müşterilerinizden doğrudan Bitrix24 İletişim Merkezi'ne mesaj almaya başlayın. Hem müşteriler (onlar için normal bir WhatsApp sohbeti gibi görünür) hem de sizin için (uygulamalar arasında ileri geri geçiş yapmaya gerek yoktur) kullanışlıdır.
Telegram hesabınızı Bitrix24'e bağladığınızda, her sohbet CRM'de müşterinin adı, telefon numarası ve sohbet geçmişiyle birlikte potansiyel bir anlaşma hâline gelir. Gelen tüm mesajlar, satış temsilcileriniz tarafından Bitrix24 içindeki tek bir kontrol panelinden yönetilir.
Müşteri ürünü satın almak istediğinde ürünü kataloğunuzdan seçip müşterinin çevrimiçi olarak kolayca ödeme yapabilmesi için bir ödeme bağlantısı oluşturun. Tüm konuşma, ilgili CRM anlaşmasına kaydedilir.
Instagram ile entegrasyonumuz sayesinde, müşterilerinize yerel bir alışveriş deneyimi sunabilir, tüm etkileşimleri (ödemeler dâhil) doğrudan Bitrix24 içinden yönetebilirsiniz.
Resmî Instagram entegrasyonu
İletişim Merkeziyle entegre
Çok kanallı satışlar için ideal
Ödemelerle entegre
Instagram profilinizi sadece birkaç tıklamayla bağlayın ve işletmenizi Instagram'da daha önce hiç yapamadığınız şekilde ölçeklendirmeye başlayın.
Müşteriler uygulamanızdan çıkmadan ürünlerinizi satın alabilir, sipariş verebilir ve ödeme yapabilir: tümü Instagram içinde.
Tüm satış sürecini Bitrix24 CRM içinde yönetin: Doğrudan mesajlara yanıt verin, ürün görsellerini paylaşın ve ödeme bağlantıları gönderin.
Bitrix24 telefon, yerel telefon numaraları kiralamanıza, çalışanlarınız için dâhili telefon numaraları oluşturmanıza, çağrı kuyruğu ve yönlendirme ayarlamanıza ve daha fazlasına olanak tanır.
7/24 arama yapın ve alın
Ek ekipmana gerek yok
CRM'iniz ile entegre
Çok kanallı çağrı merkezi
Bitrix24 telefon, arama takibi, yönlendirme, iletme, deşifre, kayıt ve çok daha fazlasını sunar.
Aramalar, CRM'de kaydedilebilir ve anlaşmalara eklenebilir. Gelen aramalar, belirli bir müşteri adayı için sorumlu bir satış temsilcisine iletilir.
Otomatik numara çevirici çalıştırabilir, web sitenize bir geri arama widget'ı yükleyebilir, geri arama istekleri gönderebilir, sesli yayınlar ve SMS'i kullanabilirsiniz.
Mevcut gelen kutunuzu bağlayın ve doğrudan Bitrix24'ünüzden e-posta almaya/göndermeye başlayın. E-posta pazarlama kampanyaları başlatın, gelen e-postaları anlaşmalara/müşteri adaylarına/kişilere dönüştürün ve müşteri iletişimlerinizi kolayca yönetin.
Kullanıcı başına 10 adede kadar gelen kutusu bağlayın
CRM ile entegre
E-posta pazarlama (en fazla 250.000 e-posta/ay)
Otomatik e-posta bildirimleri
Aldığınız her e-posta bir müşteri adayı, anlaşma veya kişiye dönüştürülebilir ve CRM'inize eklenebilir. Mevcut bir müşteriyseniz onlara doğrudan bir anlaşma veya müşteri adayından e-posta gönderebilir ve yanıtlarını orada da görüntüleyebilirsiniz.
Doğrudan CRM'inizden segment tabanlı e-posta pazarlama kampanyaları başlatın. Anlaşma/müşteri adayı durumuna göre otomatik e-posta bildirimleri ve hatırlatıcılar ayarlamak için kurallarımızı ve tetikleyicilerimizi kullanın.
Hassas iş verilerinizin iyi korunmasını sağlamak için bağladığınız her gelen kutusu için özel erişim izni ayarlayın.
Bitrix24 CRM'in tam potansiyelini ve muhteşem kabiliyetlerini keşfedin.
Bitrix24, Market'te mevcut çok sayıda entegrasyonla gelir. İsterseniz REST API'mızı kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.
Dünyanın dört bir yanındaki 15.000.000 kullanıcı tarafından kullanılan ve güvenilen Bitrix24, işletmeniz için mükemmel bir seçimdir
Ücretsiz başlayın Bitrix24 ortaklarından yardım talep edinÇerezler: Bu web sitesi, analiz ve teknik nedenler için çerezleri kullanır. "Analiz Çerezleri" ziyaretçilerimizin hangi ülkelerden geldiğini, hangi sayfaları ziyaret ettiklerini ve bu sitede hangi eylemleri gerçekleştirdiklerini anlamamıza yardımcı olmak için Google Analytics tarafından eklenir. "Kesinlikle Gerekli Çerezler", adından da anlaşılacağı gibi, bu web sitesinin canlı sohbet kullanma yeteneği gibi belirli özelliklerinin düzgün çalışması için gerekli olan bir çerez türüdür. Bu çerezlerin devre dışı bırakılması, bu özelliklere erişimi devre dışı bırakır ve web sitesi deneyiminizi olumsuz etkiler.
İki tür çerez de bu eklentiyle etkinleştirilebilir veya devre dışı bırakılabilir.
Çerez Politikamız hakkında daha fazla bilgi