İşlerin ihmal edilmesinden sıkıldınız mı? Günlük iş akışlarının stresini atın ve işleri kolaylıkla halledin. Proje yönetimi aracımız, her boyuttaki görevin ayrıntılarını ele alırken büyük resmi de göz önünde tutmanıza yardımcı olur. Proje yöneticilerinin denetlediği, resmin tamamına ilişkin görevlerden bazıları şunlardır:
Zaman Yönetimi: Tüm çalışanların ve ekip üyelerinin doğru miktarda işe sahip olduğundan, projelerin tamamlanması için yeterli zamanın verildiğinden ve işi zamanında yapmak için yeterli ekip üyesi olduğundan emin olmak.
Çabaları Denetlemek: Çabaları denetlemeyle ilgili sorulardan bazıları ekip üyelerine farklı görevler vermek, ilerlemeyi kontrol etmek, ortaya çıkan sorunları ele almak ve gerekirse müşterilere güncelleme vermektir.
Maliyetleri Takip Etmek: Zamanı takip etmenin bir kısmı da projelerin maliyetlerini takip etmektir. Şirketlerin, fiyatlandırma ve yatırım getirisini bilmek için maliyetleri takip etmeleri gerekir. Gerekli tüm departmanları maliyetler hakkında bilgilendirmek, şirketlerin kritik kararlar vermelerini kolaylaştırır.
Bu bilgilerin izlenmesi şirketler için hayati olsa da proje yöneticilerinin denetlediği daha küçük görevler de bulunur, örneğin:
Plan: Projeler, ekip üyeleri ve şirket için bir yol haritası oluşturmak
Organizasyon: Belirli görevleri kimlerin yapacağını bilmek ve takvimi takip etmek
İş Birliği: Birlikte iş tamamlamak için diğer departmanlarla ya da ekiplerle çalışmak
Proje yöneticilerinin birçok sorumluluğu bulunur ancak proje yönetimi araçlarının faydası dokunabilir. CRM yazılımı aracımız, proje yöneticilerine bu sorumlulukların ve çok daha fazlasının altından kalkmak için gerekli araçları sağlar. İşte proje yönetimi aracımızın sunduğu en iyi özelliklerden bazıları.
Bitrix24, en yaygın iş yeri zorluklarından bazıları için çözümler sunar. Bu özellikler, Bitrix24 proje yönetimi aracının ücretsiz sürümünde çeşitli şekillerde sunulmaktadır. Hedef ister görev uygulamasını idare etmek ister rapor hazırlamak olsun; Bitrix24, güvenebileceğiniz bir çözüme sahiptir.
Yapılacaklar listesi hazırlayarak işleri düzene sokun. Ekipteki herkes kendi yapılacaklar listesini hazırlayabilir ya da ekip bir araya gelerek paylaşımlı bir ekip yapılacaklar listesi de hazırlayabilir. Çok sayıda yapılacaklar listesi hazırlayarak birden çok projeyi kontrol altında tutabilirsiniz. Paylaşımlı yapılacaklar listesi sayesinde ekipler, açık listeler üzerinden iş birliğini geliştirebilir ve hem proje hem de ekipler, odağını kaybetmez.
Ücretsiz kayıtOfis yönetimi aracı, görev atama işini kolaylaştırır. Tekrar eden görevler için günlük, haftalık, aylık ya da özelleştirilmiş ayar kullanabilirsiniz. Kontrol ederken ilerlemeyi sormak için görevlerde iletişime geçin ya da iş yükünü görüşmek için sohbet özelliğini kullanın. Proje yöneticileri, her ekip üyesinin iş yükünü görüp gerektiğinde görev atayabilir ya da alabilirler.
Ücretsiz kayıtRaporlamak artık daha kolay. Proje yönetimi aracımızla özelleştirilmiş raporlar oluşturarak epey zaman ve enerji tasarrufu sağlayabilirsiniz. Gerekli tüm bilgilerin tek bir noktada toplanmış olması, sadece birkaç tıklama ile gelişmiş raporlar oluşturabileceğiniz anlamına gelir.
Ücretsiz kayıtGantt grafikleri, değerli bir görev yönetimi aracıdır. Araç, görevlerin ve kaynakların tek bir noktada görselleştirilmesini ve düzenlenmesini kolaylaştırır. Ekipler ortak çalışmaya açık çevrimiçi platformda birlikte çalışarak dönüm noktalarına ulaşabilir, hedefleri yakalayabilir ve işi birlikte çalışarak tamamlayabilir. Dinamik bir grafik yaratan bu görsel araçla herkes birlikte daha iyi çalışabilir.
Ücretsiz kayıtKanban, bir görsel proje yönetimi aracıdır. Yazılım, görsellerle arası iyi olanlar için gerçek zamanlı iletişim ve işe tamamen şeffaf bir bakış imkanı sunar. Projenin tüm parçaları, ekip üyelerinin ve proje yöneticilerinin istediklerinde görevin her kısmının ilerlemesini görebilecekleri şekilde düzenlenir. Kanban ile uyumsuzlukları azaltırken üretkenliği artırın.
Ücretsiz kayıtBir proje yöneticisinin görevlerinin birçoğu tekrarlıdır. Haftalık ve aylık görevlerin atanma zamanı gelir ve yöneticinin yerine getirilmeleri için bu görevleri ataması gerekir. Proje yöneticileri, otomatik iş akışlarıyla yalnızca bir kere görev atayıp işlemi otomatikleştirebilir. Otomasyon, özelleştirilebilir şablonlara sahip olmanın bir avantajıdır. Görevler; durumun gerektirdiğine göre haftalık, iki haftada bir, aylık ya da 10 günde bir gibi düzenli şekillerde kolayca ayarlanabilir. Böylelikle proje yöneticileri her hafta başı aynı görevleri atayarak zaman kaybetmez ve başka görevlerle ilgilenebilir.
Ücretsiz kayıtProje yöneticileri, platforma önceden yüklenmiş şablonları çeşitli görevler için kullanabilir. Özelleştirilmiş şablon yaratma seçeneği de bulunur. Her iki seçeneği de kullanabilmek, ekiplerin platformdan kendileri için en uygun şekilde çalışabilecekleri anlamına gelir.
Ücretsiz kayıtSohbetlerin ardından görev oluşturmak artık çok kolay. Bir müşteriyle yazışırken ya da ekip üyelerinin e-postalarını gözden geçirirken görev oluşturmak unutulabilir. Artık daha sonra ilgilenmek için hatırlatıcı ayarlamak yerine proje yönetimi aracımızı kullanarak doğrudan e-postadan görev oluşturabilirsiniz. Zaman tasarrufu yaparak ve e-posta ile görev oluşturma arasındaki basamakları atlayarak üretkenliğinizi artırın ve müşteri yönetiminizi de geliştirin.
Ücretsiz kayıtTüm görevlerin yapılışını gerçek zamanlı olarak görün. Ekipler birlikte çalışabilir ve süreci yaşanırken izleyebilir. Yöneticiler, tamamlanan işlerle ilgili gerçek zamanlı raporlar ve müşteri yönetimi güncellemeleri alabilir ya da başka projelerde çalışabilir. Ekipler, üzerinde çalıştıkları her işte güncel kalmak için yan yana olmalarına gerek olmaksızın gerçek zamanlı olarak iletişim kurabilir. Ekipler farklı konumlarda olsalar bile bir aradaymış gibi çalışabilir. Gerçek zamanlı iş birliği özelliklerine sahip olmak, ekiplerin irtibatta kaldıkları ve birlikte çalıştıkları için daha üretken olmalarına yardımcı olur.
Ücretsiz kayıtTüm şirket dosyalarınızı tek bir yerde toplayın. Özelleştirilebilir erişim izinleriyle şirketiniz daha iyi organize olabilir. Tüm dosyalarınızı etiketleyin ve dijital aramayla aradığınızı daha hızlı bulun. Bitrix24'ün bulut depolama seçeneğiyle dosyalarınıza her yerden, hatta müşteri toplantılarında bile erişebilirsiniz. Dosya paylaşımı ve depolamanın bir diğer faydası da kağıt ve dosyalama yeri masraflarını azaltabilmenizdir. Ayrıca şirketler, müşterilerin belirli dosyaları paylaşması için kısıtlı erişim imkanı sunarak gelen kutusundaki birikmeyi azaltıp bazı süreçleri kolaylaştırabilir.
Ücretsiz kayıtHareket halindeyken Bitrix24'ü yanınıza alın. Kullanımı kolay mobil uygulamamız ile Bitrix24'ün masaüstünde sunduğu her şeye telefonunuzdan erişebilirsiniz. Uygulamayı kullanarak konumunuz ve programlarınız konusunda daha esnek olun. Şirketiniz, çalışanların birden fazla yerde ya da hareket hâlinde olmasına ihtiyaç duyuyorsa, mobil uygulamaya erişim harika bir avantajdır.
Ücretsiz kayıtBitrix24'ün, satış ekiplerinin performanslarını artırmalarına destek olacak eşsiz bir tahmini var. Daha düzenli olmak ve iletişim kurmak, CRM konusunda fayda sağlasa da yapılabilecek başka şeyler de var. Satış ekipleri, müşterinin satış kanalından geçişini izleyebilme ve kritik anlardan faydalanabilme imkanı sunduğu için Bitrix24'ü sever. Araçtaki notlar, tüm çalışanların müşterinin süreci hakkında güncel kalması ve bilgilendirilmesi için saklanır.
Ücretsiz kayıt“İş arkadaşlarınızla iletişim kurmanıza, çözümler için beyin fırtınası yapmanıza ve projelerinizi yönetmenize yardımcı olan etkili bir araca mı ihtiyacınız var? Tüm bunlar, Bitrix24 yazılımında kolayca gerçekleştirilebilir.”
MakeUseOf
İşletmeniz için kaliteli proje yönetimi araçları arıyorsanız biz yardımcı olabiliriz. İşletme çözümlerimiz; organize olmak, iletişim kurmak ve işlerini kolaylaştırmak için yardıma ihtiyaç duyan meşgul yöneticilere yöneliktir. Özetleyecek olursak işte avantajlardan bazıları:
Kusursuz organizasyon için görevler oluşturun ve önceliklendirin
Nerede oldukları fark etmeksizin herkesi senkronize edin
Gelişmiş iş birliği özellikleriyle proje teslimatını hızlandırın
Okuması kolay raporlarla ve Gantt grafikleriyle müşterileri memnun edin
Kanban görünümünü kullanarak devam eden işi görselleştirin
Çalışan iş yükünü ve zaman takibini yönetin
Rapor oluşturucu sayesinde projelerinizin her birinin 360° görünümünü elde edin
15 kullanıcısıyla Bitrix24 sayılamayacak kadar fazla avantaja sahip. Bitrix24 her boyuttaki ve sektördeki şirketler tarafından kullanılabilir. Önceden proje yönetimi araçları kullanmış ya da tercih ettiği araçlar olanlar bu araçları Bitrix24 platformuna kolaylıkla ekleyebilir. Tüm araçları aynı yerde toplamak, şirketlerin daha düzenli kalıp projelerini daha iyi idare edebilmelerini kolaylaştırır.
Tüm işletmelerin kendileri için en uygun proje yönetimi aracını bulmaları ve işlerini tek bir araca uyacak şekilde değiştirmeye çalışmamaları gerektiğine inanıyoruz. Avantajlar arasında listelenmemiş bir şeye ihtiyacınız varsa uygulama kataloğumuzu kontrol edip platformunuza ekleyebilirsiniz. Şirketinizin bir uygulaması mı var? Onu da entegre edebilirsiniz. Özelleştirmek ve şirketlerin, süreçleri için en uygun olana karar vermesine destek olmak için çalışıyoruz.
Bitrix24, birbirini destekleyen bir kullanıcı topluluğudur. Kendi platformlarını uygulamaya koymada veya platformdaki sorunları gidermede biraz fazladan desteğe ihtiyaç duyan şirketler için ürün ortaklarımız yardıma hazırdır. Dünyanın dört bir yanından uygun noktalardaki iş ortaklarımız, diğer kullanıcıların Bitrix24'ü optimal şekilde kullanmalarına yardım etmek için gerekli deneyime ve eğitime sahiplerdir. Bir demo planlamak istemeniz durumunda iş ortaklarımızdan biri size yardımcı olacaktır.
Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.
Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak, işte bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.
Bitrix24'ün 5 üyelik planı mevcuttur:
Lütfen tüm planlarımızın sabit ücretli olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı ücreti ödeyeceğiniz anlamına gelir.
Bitrix24'ü herhangi bir tarayıcıda, masaüstü uygulaması (Windows, Mac ve Linux için Bitrix24) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak kullanabilirsiniz.
Olabildiğince güvenli. Bitrix24, bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 9 veri merkezinde ve 600 sunucuda veri depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.
İşte buradalar:
Bitrix24, Market'te mevcut çok sayıda entegrasyonla gelir. İsterseniz REST API'mızı kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.