Artık uzun bekleme süreleri olmayacak. Bitrix24 İletişim Merkezi, müşteriyi ilk sıraya koyarak gerçekten önemli olana odaklanmanıza olanak tanır. Tüm kanallarda ve cihazlarda soruları yanıtlayın ve sorunları gerçek zamanlı olarak çözün.
Müşteri hizmetleri her işin temelidir. Müşterilere iyi davranan şirketler güven ve marka sadakati oluşturur. Aynı zamanda güvenilir bir müşteri yönetimi yazılımı olan bir görev yönetimi aracını kullanmak, iş fırsatlarınızı büyük ölçüde genişletir. Bitrix24'ü kullanmak, ihtiyacınız olduğunda size daha fazla özellik sunar.
Bitrix24 müşteri yönetimi yazılımıyla şirketiniz düzenini koruyabilir ve tüm müşteri desteği ihtiyacınızı karşılayabilir. Mevcut ve potansiyel müşteriler bir şirketin onlara önem verdiğini hissettiğinde marka güven kazanır. Müşterilerinize ürünleriniz veya hizmetleriniz konusunda destek sağlamak, şirketinizin onlara değer verdiğini göstermenin bir yoludur. İşte Bitrix24'ün müşteri iletişim merkezinin en popüler özelliklerinden bazıları.
Müşteriler bir soru ya da sorun için aradıklarında onlarla kim konuşur? Bitrix24, şirketlere ihtiyaçlarını karşılayabilecek farklı seçeneklere sahip bir müşteri iletişim merkezi sunar. Şirketinizin otomatik iletişim merkezine ihtiyacı varsa sizin için kurabiliriz. Web siteniz konusunda ya da ana sayfanızda bir sohbet ağı oluştururken desteğe ihtiyacınız olursa o konuda da yardımcı olabiliriz.
Hemen başlayınŞirketinizin büyüklüğü ne olursa olsun müşterileriniz sizinle sosyal medya platformları aracılığıyla iletişime geçecektir. Sosyal medya profillerini çalıştırmak size markanızı tanıtma fırsatı da verir. Tüm sosyal medya ve mesajlaşma hesaplarınızı Bitrix24'e bağlayabilir ve tek kontrol panelinden yönetebilirsiniz.
Hemen başlayınCRM'inizde web formlarından faydalanmak, potansiyel müşteri yakalamak ve e-posta listenizi genişletmek için harika bir yoldur. Müşteri hizmetlerinde bir web formuna sahip olmak, müşterilerle irtibatta kalmak için iyi bir yöntemdir. Müşteri bir CRM web formu doldurduğunda şirket, müşterinin sorununu çözmesine yardımcı olması için bir temsilci görevlendirir. Bitrix24'te bulunan bu web formları, sayfanızın ve şirketinizin belirli ihtiyaçları için özelleştirilebilir.
Hemen başlayınMüşteriler günün her saati yardıma ihtiyaç duyar. Uluslararası bir işletmeniz varsa geleneksel çalışma saatlerine bağlı kalamazsınız çünkü bir yerlerde her zaman çalışma saatidir. Bazı şirketler müşteri hizmetleri için dış kaynak kullansa da siz botları ve yapay zekâyı (AI) da kullanabilirsiniz. Botlar ve yapay zekâ, günümüz teknolojisiyle müşterilerin şirket ürünleri ya da hizmetleriyle ilgili sık görülen sorunlarını gidermelerine yardımcı olabilir. Sorun çözülemezse bot, bilgileri alıp en kısa zamanda ele almanız için saklayabilir.
Hemen başlayınİyi bir müşteri yönetimi yazılımında mutlaka bir not alma işlevi olmalıdır. Mükemmel müşteri hizmetleri sunmanın anahtarı, müşteriyle çalışan herkesin müşterinin profiline ve geçmişteki etkileşimlere erişebilmelerini sağlayacak biçimde düzenli bir şekilde not tutmaktır. Bu, müşteri sorunlarının çözülmesinin ve anlaşmaların sonuçlandırılmasının daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilmesine yardımcı olur.
Hemen başlayınZiyaretçilerinize anında destek ve müşteri hizmeti sağlamak için web sitenize yerleştirilebilecek bir canlı sohbet widget'ı. Tüm diyaloglar CRM'inize kaydedilir, böylece bir kişi, geri dönen bir müşteriyse sistem onu tanır.
Hemen başlayınMüşterilerinizin en sık sorduğu sorulara (Sizi nerede bulabilirim? Siparişimi nasıl teslim alabilirim? vb.) önceden hazırlanmış yanıtlar içeren bilgi sayfaları oluşturun.
Hemen başlayınTelefon ile dünyanın dört bir yanını yurt içi arama tarifesiyle arayın. Küresel çapta çalışan şirketler için bu avantaj paha biçilemezdir ve bu hizmet, Bitrix24'ün bir parçasıdır. Telefon, başka ülkelerde noktaları ve müşterileri olan şirketlerin irtibatta kalmalarını kolaylaştırarak üstün müşteri hizmetleri sunmalarına destek olur. Müşteriniz nereden arıyor olursa olsun uygun fiyata kolayca konuşabilirsiniz.
Hemen başlayınAynı anda birden fazla bağlantıyla uğraşan şirketler, etkili bir kuyruğa alma ve yönlendirme hizmetinin insanların mutluluğu için ne kadar önemli olduğunu bilir. Arayıp destek almak için bir şirket temsilcisiyle konuşmak isteyen biri, hızlı bir şekilde destek almayı bekler. İnsanları kuyrukta tutmak ya da aramanın nereye yönlendirileceğini bilmek, arayanlara hızlı bir şekilde yardım sağlamanın en iyi yoludur. Ayrıca şirketler; aramaları, süreçlerine uyacak şekilde önceliklendirerek akıllıca kuyruğa alabilir.
Hemen başlayınŞirket verilerinizi tek bir korumalı bulut depolamasında bir arada tutun ve Bitrix24 mobil uygulamasıyla tüm bu verilere nerede olursanız olun ulaşın. Şirketiniz özelleştirilebilir erişim izinleriyle tüm dosyalarını güvenli bir şekilde saklayabilir. Ayrıca şirketler, müşterilerin belirli dosyaları paylaşması için kısıtlı erişim imkânı sunarak gelen kutusundaki birikmeyi azaltıp bazı süreçleri kolaylaştırabilir. Dosya paylaşımının ve depolamanın bir diğer faydası da kâğıt ve dosyalama yeri masraflarını azaltabilmenizdir. Depolanan dijital belge dosyalarını aramak, etiketlemek ve düzenlemek kolaydır.
Hemen başlayınVerimli bir iş akışına nasıl uyum sağlayacağını bilmek müşteri hizmetlerinin bir parçasıdır. Bitrix24; şirketlere, çalışanların iş akışlarını otomatik ayarlama seçeneği sunan bir görev yöneticisi aracı sağlar. Yöneticiler, çalışanların belirli bloklardaki müşteri hizmetlerini yönetmeleri için bir program belirleyebilir ve bu programları her hafta ya da ay otomatik olarak yenilenecek şekilde ayarlayabilir. Bu, yöneticilerin herkesin belirli bir programı olduğunu bilmelerini sağlar ve yöneticiler her hafta program için yeniden zaman harcamak zorunda kalmaz.
Hemen başlayınArtık Bitrix24'ü yanınızda taşıyabilirsiniz. Mobil uygulamamız, kullanıcının işleri ve görevleri akıllı telefonundan yönetebilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Bu, müşteri hizmetleri için de geçerlidir. Artık bir müşteri size ulaşmaya çalışıyorsa ofiste olmasanız bile hızlıca yanıt verme seçeneğiniz var. Esnek olmak, üstün müşteri hizmetleri sunmanın anahtarıdır.
Hemen başlayın“Bitrix24; CRM, anlık mesajlaşma, iş birliği ve görev yönetimini tek bir paket hâlinde sunan bir iş birliği paketidir.”
TechRadar
Milyonlarca şirket, müşteri hizmetleri ihtiyaçları için Bitrix24 kullanmanın faydasını gördü bile. Sunulan özellikler şirketlerin düzenini koruyup verimli bir şekilde çalışmasına destek oluyor. İşte müşteri hizmetleri sağlamak üzere Bitrix24'ün müşteri yönetimi yazılımını kullanan şirketlerin elde ettiği avantajlardan birkaçı:
Bir daha müşterilerinizi beklemeye almayın
Yardım taleplerini azaltın ve gerçek zamanlı olarak çözüm sunun
Tek bir bakışla tüm müşteri geçmişini görün
Beklentileri tüm kanallardan karşılayın
Kuyruğa alma ve yönlendirme işlemlerinizi akıllıca yapın
Sohbeti sanal asistanlara bırakın
Tüm sorulara cevabınız yok mu? Cevapları tek tıkla bulun
Müşterilerinize ihtiyaçları olduğunda ve nerede olurlarsa olsunlar destek olun
Şirketiniz için daha fazlasını yapabilecek bir müşteri yönetimi yazılımı arıyorsanız Bitrix24'ü deneyin. Genişletilmiş özellikler ya da daha büyük şirketler için yükseltme seçeneği olsa da özelliklerin çoğu ücretsiz sürümde mevcut. Fiyatlandırma sayfamızdan tüm mevcut özellikleri inceleyin ve sorularınız için ürün ortaklarımızdan birine ulaşın.
Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.
Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak, işte bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.
Bitrix24'ün 5 üyelik planı mevcuttur:
Lütfen tüm planlarımızın sabit ücretli olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı ücreti ödeyeceğiniz anlamına gelir.
Bitrix24'ü herhangi bir tarayıcıda, masaüstü uygulaması (Windows, Mac ve Linux için Bitrix24) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak kullanabilirsiniz.
Olabildiğince güvenli. Bitrix24, bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 9 veri merkezinde ve 600 sunucuda veri depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.
İşte buradalar:
Bitrix24, Market'te mevcut çok sayıda entegrasyonla gelir. İsterseniz REST API'mızı kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.