Bir kişi ürün veya hizmetlerinize ilgi duyduğunda, hızlı hareket edip sahip olduklarınızı göstermeli ve hatta belki de kişiselleştirilmiş bir teklifte bulunmalısınız: Bitrix24'te tam da bu nedenle tahmin özelliği bulunur.
Tek tıkla tahmin oluşturma
Anlaşma ve/veya müşteri adaylarına bağlı tahminler
Kanban görünümü
Tahmin şablonları ve otomasyon
Bitrix24 dijital satış sağlama aracındaki her tahmin bir anlaşmaya, müşteri adayına, kişiye veya şirkete bağlanabilir. Müşteri etkileşimlerinizin geçmişi (tahminler dâhil) otomatik olarak kaydedilir.
Bir anlaşmadan tahmin oluşturduğunuzda, müşterinin adı, ürünler, anlaşma tutarı vb. gibi belirli bilgiler otomatik olarak doldurulur: Tek yapmanız gereken "Gönder" düğmesine tıklamak.
Zaman kazanmak isterseniz en popüler tahminler için şablonlar oluşturabilirsiniz. Kural ve tetikleyicileri kullanarak bir müşteri web sitenizde form gönderdiğinde tahmini müşteriye otomatik olarak gönderilecek şekilde ayarlayabilirsiniz.
Anlaşma mantıklı bir sonuca ulaştığında, müşteriyi faturalandırmanın zamanı gelmiştir. Bitrix24 satış sağlama platformunda, doğrudan bir CRM anlaşmasından fatura oluşturabilir ve gönderebilirsiniz, bu da anlaşmaları başarıyla kapatmayı kolaylaştırır.
CRM ile entegre
Storecove (e-fatura) ile entegre
Özelleştirilebilir alanlar
Fatura şablonları
Otomatik, kurala dayalı faturalandırma
Mevcut bir şablon seçin veya özel alanlarla kendi faturanızı oluşturun: Sistem, doğru ödeme ve ürün detaylarını otomatik olarak ekler. Tek bir tıklamayla faturanız hazır!
Kural ve tetikleyicilerimizle, sistemi anlaşma satış kanalının belirli bir aşamasına taşındığında müşterinize fatura gönderecek şekilde ayarlayabilirsiniz: harika bir satış sağlama otomasyon aracı.
Her fatura CRM'deki ilgili anlaşmaya bağlıdır ve bu da müşteriyle etkileşim geçmişinizi takip etmeyi kolaylaştırır.
Bitrix24, ürünleriniz ve hizmetleriniz için çevrimiçi ödeme almanıza olanak tanır; sadece bir anlaşmadan bir ödeme bağlantısı oluşturun ve bu bağlantıyı müşteriye gönderin. Ödeme tamamlandığında bir onay alırsınız ve müşteri bir ödeme belgesi alır.
Ödeme almanın hızlı ve kolay bir yolu
Küçük işletmeler için ideal
CRM ile entegre
Tamamen takip edilebilir
Farklı ödeme yöntemleri: kredi kartı, PayPal, Apple Pay vb.
Kataloğunuzdan bir ürün seçin, ödeme bağlantısı oluşturun ve müşterinize e-posta, SMS veya mesajlaşma uygulaması yoluyla gönderin. Müşteri, bağlantıyı açar ve ödeme yöntemini seçer.
Müşteriden parayı aldıktan sonra, ödeme belgesi müşterinin akıllı telefonuna gönderilir.
Satış temsilcileriniz mevcut ödeme durumunu dilediği zaman kontrol edebilir ve ödeme sürecini gerçek zamanlı olarak takip edebilir.
Bitrix24'teki ürün kataloğu, satışlarınızı yönetmek için ihtiyacınız olan her şeye sahiptir. "Ürün" kelimesinin sizi aldatmasına izin vermeyin: Bunun yerine kullanabileceğiniz "hizmet" adında ayrı bir varlık vardır (işiniz hizmet tabanlıysa).
Sezgisel navigasyon
Özel alanlar
CRM ile entegre
Bitrix24 Siteler ve Mağazalar ile entegre
Tek bir tıklamayla ürün ekleyin, ürün kategorileri ve alt kategoriler oluşturun, mevcut bir katalogdan ürünleri içe aktarın, ölçü birimleri, indirim fiyatı, görseller/videolar ve diğer parametreleri ekleyin.
Kataloğunuzda yalnızca ürünleri hizmetlerden ayırmakla kalmaz, aynı zamanda işletmenize özgü özel alanlar da ekleyebilirsiniz (ör., boyutlar, donanım seviyesi, ağırlık vb.).
Ürün kataloğumuz CRM ve web sitesi oluşturucu ile entegre edilmiştir, böylece site ziyaretçinizin sepete eklediği her ürün CRM'de otomatik olarak oluşturulan bir anlaşma ile sonuçlanır. Buradan ödemeyi çevrimiçi alabilirsiniz: Bitrix24 aracılığıyla da.
Bitrix24 satış sağlama yazılımında birden fazla depodaki stoklarınızı takip edin, denetleyin ve yönetin. Kataloğunuzdaki her ürün hesaba katılır ve gerçek zamanlı durum güncellemeleri ile tedarikçiden müşteriye kadar izlenebilir.
Kapsamlı envanter yönetim araçları seti
CRM ve ürün kataloğuyla entegre
Envanter raporları: stok bakiyesi, brüt kâr, brüt marj vb.
Birden fazla depo
Birden fazla depoyu yönetin, envanter belgeleri oluşturun ve stok makbuzlarını, satış siparişlerini, yazılan zararları, aktarımları, denetimleri ve daha fazlasını işleyin.
Her bir çalışan için erişim seviyesini ayarlayın ve hangi eylemleri gerçekleştirebileceklerine karar verin: yeni ürün oluşturma ve indirim uygulama, stok fişi ve satış siparişlerini düzenleme, fiyat ve katalog ayarlarını yönetme.
Bitrix24 ile kaç ürün satıldığını ve stoğunuzu yenilemeniz gerekip gerekmediğini her zaman bilirsiniz. Bir ürün satıldıktan ve anlaşma kapatıldıktan sonra, envanter yönetimimiz stok bakiyenizi otomatik olarak günceller.
Müşterilerinize şüphe için zaman bırakmayın: Belgeleri çevrimiçi, hızlı ve kolay bir şekilde e-imzalayın. Anlaşma imzalamak ve satış gerçekleştirmek için ihtiyacınız olan son küçük itici güç budur.
Kullanımı kolay: Hem sizin ve müşterileriniz için
UETA ve ESIGN uyumlu
CRM ile entegre
Belge şablonları ve otomatik doldurma
Belgeleri çevrimiçi olarak hızlı ve kolay bir şekilde imzalayın. Tek bir tıklamayla kağıtlardan kurtulup zamandan, paradan ve hatta ağaçlardan tasarruf edin! Müşteriniz veya yüklenicinizin imzaladığı bir belgeyi almanız gerekiyorsa e-posta, SMS veya WhatsApp yoluyla onlara bir bağlantı göndermeniz yeterlidir (Bitrix24 hesabı oluşturmanıza gerek yoktur).
Bitrix24 Sign, CRM'inizle entegredir. Bu da kullanımı daha da kolaylaştırır. Örneğin bir faturayı imzalatmanız gerekirse faturadaki alanlar ilgili anlaşmadan alınan verilerle otomatik olarak doldurulabilir. Ayrıca belge şablonları oluşturup kaydedebilirsiniz.
Belgeleri imzaya hazırlama ve imzalatma sürecini otomatikleştirmek için iş süreci otomasyon araçlarımızı kullanın. Süreç belirli bir aşamada takılırsa daima tam olarak nerede kaldığını bilip müdahale ederek düzeltebileceksiniz.
Kolayca özelleştirilebilen ve CRM'iniz, ödemeleriniz ve ürün kataloğunuzla entegre olan hazır bir satış sağlama çözümü. Satışlarınızda sosyal medyaya ve mesajlaşma uygulamalarına güveniyorsanız bu, satış sağlama ekibiniz için olmazsa olmaz bir araçtır.
Çevrimiçi satışlar için ideal
Çevrimiçi ödeme alın
CRM, ürün kataloğu ve web sitesi oluşturucuyla entegre
Kurulum veya kodlama gerekmez
Müşterilerinizden telefon, canlı sohbet, sosyal medya veya mesajlaşma uygulamaları aracılığıyla sipariş alın. Sipariş işlendikten sonra, sipariş sayfasına (sipariş bilgilerini, ödenecek tutarı ve ödeme seçeneklerini içeren) bir bağlantı oluşturun ve müşteriye gönderin.
Müşterilerinize seçim yapma özgürlüğü tanıyın: Bitrix24'ün CRM Mağazası ile siparişlerini nakit, banka/kredi kartı, Apple Pay veya Google Pay ile ödeyebilirler.
Tüm ödeme süreci ayrıntıları CRM kartında görüntülenir ve bu da siparişlerin takibini son derece kolaylaştırır. Müşterinin ödeme bağlantısını alıp almadığını ve siparişin ödenip ödenmediğini sürekli olarak kontrol edebilirsiniz.
Bitrix24 CRM'in tam potansiyelini ve muhteşem kabiliyetlerini keşfedin.
Bitrix24, Market'te mevcut çok sayıda entegrasyonla gelir. İsterseniz REST API'mızı kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.
Dünyanın dört bir yanındaki 15.000.000 kullanıcı tarafından kullanılan ve güvenilen Bitrix24, işletmeniz için mükemmel bir seçimdir
Ücretsiz başlayın Bitrix24 ortaklarından yardım talep edinÇerezler: Bu web sitesi, analiz ve teknik nedenler için çerezleri kullanır. "Analiz Çerezleri" ziyaretçilerimizin hangi ülkelerden geldiğini, hangi sayfaları ziyaret ettiklerini ve bu sitede hangi eylemleri gerçekleştirdiklerini anlamamıza yardımcı olmak için Google Analytics tarafından eklenir. "Kesinlikle Gerekli Çerezler", adından da anlaşılacağı gibi, bu web sitesinin canlı sohbet kullanma yeteneği gibi belirli özelliklerinin düzgün çalışması için gerekli olan bir çerez türüdür. Bu çerezlerin devre dışı bırakılması, bu özelliklere erişimi devre dışı bırakır ve web sitesi deneyiminizi olumsuz etkiler.
İki tür çerez de bu eklentiyle etkinleştirilebilir veya devre dışı bırakılabilir.
Çerez Politikamız hakkında daha fazla bilgi