Bitrix24 müşteri adayı yönetimi yazılımında müşteri adayları ile çalışma süreci, satın alma ile başlar, puanlama ile devam eder, ardından beslenir ve müşteri adayının anlaşmaya dönüştürülmesiyle sona erer.
Özelleştirilebilir web formları
Toplu e-posta ve SMS kampanyaları
Facebook, Instagram, Google'da reklam kampanyaları
Kurala dayalı müşteri adayı nitelendirme
Bitrix24, müşteri adayı edinmek için birden fazla araç içeren eksiksiz bir satış müşteri adayı yönetim platformudur: web formları, e-posta, telefon, Google ve Facebook'ta reklam kampanyaları ve daha fazlası.
Bitrix24 ücretsiz satış yönetim yazılımı ile, gönderilen herhangi bir web formu, e-posta, telefon görüşmesi veya sosyal medyadaki mesaj/yorum, müşteri adayına dönüştürülebilir ve CRM'inize eklenebilir.
Müşteri adaylarınıza e-posta, telefon görüşmesi, sesli yayın, SMS, sosyal medya, mesajlaşma uygulamaları aracılığıyla ulaşın: Hepsi Bitrix24'daki tek bir müşteri adayı yönetimi satış panosundan.
Bitrix24 satış yönetimi CRM'i anlaşmaları yönetmek kadar onları kazanmakla da ilgilidir. Anlaşmayı eklediğiniz andan kapattığınız ana kadar, anlaşma yönetimi yazılımımız size her adımda yardımcı olur.
Kanban panosu veya liste görünümü
Tahminler ve faturalar
Otomasyon kuralları ve tetikleyicileri
Yerleşik e-imza aracı
Erişim izinleri ve roller
Kanban panomuza hızlı bir bakış, anlaşma durumunun ne olduğunu anlamak için yeterlidir. İş kolunuza özgü aşamalarla kendi özel satış kanalınızı oluşturun.
Kendi özel şablonlarınızı oluşturun ve yükleyin. Doğrudan bir CRM anlaşmasından tek bir tıklamayla bir tahmin veya fatura oluşturun ve müşteriye e-posta veya SMS yoluyla gönderin.
Satış temsilcilerinizin işlerini daha verimli bir şekilde yapmalarına yardımcı olmak için önceden yapılandırılmış çeşitli kural ve tetikleyiciler arasından seçim yapın: Müşteri hatırlatıcıları, çalışan uyarıları, bildirimler ve daha fazlasını gönderin.
CRM kayıtlarınızda kolayca gezinin ve birkaç tıklama ile doğru müşteri verilerini bulun. Belirli kullanıcılar için belirli alanla görünmez yapmak istediğinizde CRM alanlarının erişim haklarını yapılandırın.
Müşteri profili
Müşteriyle bağlantılı anlaşmalar ve müşteri adayları
Tam müşteri etkileşim geçmişi
Tek tıkla kişileri içe/dışa aktarın
Kopya veri kontrolü
Kişilerinizin iş kolunuzda gerekli olan ek bilgileri içermesini sağlamak için özel alanlar oluşturabilir ve ekleyebilirsiniz.
Müşterilere ulaşmak için en uygun yolu seçin (e-posta, telefon, SMS, görüntülü arama, mesajlaşma uygulaması vb.) ve bunu Bitrix24 satış iletişim yönetimi yazılımınızdan tek bir tıklamayla yapın.
Standart seçeneğe (bir kişi bir şirkete ve bir anlaşmaya bağlıdır) ek olarak, bir anlaşmanın birkaç kişiye veya bir kişinin birkaç şirkete bağlı olmasını da sağlayabilirsiniz.
Satış kanalı yönetim CRM'imizi kullanarak anlaşmalarınızı oluşturulmalarından tamamlanmalarına kadar takip edin. Anlaşma aşamalarını satış sürecinize uyacak şekilde özelleştirin, anlaşmaları daha hızlı ilerletmek için otomasyon kuralları oluşturun, daha kolay satış yönetimi için birkaç ilgili satış kanalını bir satış tüneline bağlayın.
Kanban panosu
Özel anlaşma aşamaları
Satış kanalı otomasyonu
Çoklu satış kanalları
Özel satış kanalı yönetim aşamaları oluşturmanın yanı sıra, özel bir anlaşma görünümüne de sahip olabilirsiniz. Anlaşmanın hangi satış kanalında olduğuna bağlı olarak, farklı alanlar içerir.
Anlaşmadaki değişikliklere bağlı olarak, otomatik olarak belirlenmiş bir satış kanalı aşamasına geçecek şekilde ayarlanabilir: Hepsi Bitrix24 satış kanalı yönetim yazılımı içinde yapılır.
Oldukça karmaşık ve çok aşamalı bir satış süreciniz varsa bunu satış tünelleri aracılığıyla bağlanabilen ve yönetilebilen birkaç satış kanalına bölmek mantıklı olur.
Satış süreciniz birkaç farklı aşamadan oluşuyorsa (her biri farklı bir kişi tarafından yönetiliyorsa) bu kişilerin belirli alan ve bölümlere erişimini sınırlamak genellikle mantıklı olur: Bitrix24 satış yönetim sistemi size tam da bunu sağlar.
CRM rolleri
Granüler seviyede erişim izinleri
Özel anlaşma görünümü
Anlaşmalar bölümünde özel alanlar
Kuruluşunuzdaki departman sayısına ve satış sürecinin karmaşıklığına bağlı olarak, satış yönetimi için Bitrix24 CRM'de özel erişim izinlerine sahip birden fazla rol oluşturabilirsiniz.
Satış yönetim aracımızı kullanarak, bir kullanıcının uygun erişim izinlerini ayarlayarak belirli bir anlaşmayı görüntüleyip görüntüleyemeyeceğine, düzenleyip düzenleyemeyeceğine, silip silemeyeceğine veya içe/dışa aktarıp aktaramayacağına karar verebilirsiniz.
Anlaşmalardaki standart alanlarımızın şirketiniz için yeterli olmadığını mı düşünüyorsunuz? İş kolunuzu yansıtmalarını sağlamak ve müşterilerle daha kolay çalışmak için bir dizi özel alan ekleyin.
Bitrix24 CRM'in tam potansiyelini ve muhteşem kabiliyetlerini keşfedin.
Bitrix24, Market'te mevcut çok sayıda entegrasyonla gelir. İsterseniz REST API'mızı kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.
Dünyanın dört bir yanındaki 15.000.000 kullanıcı tarafından kullanılan ve güvenilen Bitrix24, işletmeniz için mükemmel bir seçimdir
Ücretsiz başlayın Bitrix24 ortaklarından yardım talep edinÇerezler: Bu web sitesi, analiz ve teknik nedenler için çerezleri kullanır. "Analiz Çerezleri" ziyaretçilerimizin hangi ülkelerden geldiğini, hangi sayfaları ziyaret ettiklerini ve bu sitede hangi eylemleri gerçekleştirdiklerini anlamamıza yardımcı olmak için Google Analytics tarafından eklenir. "Kesinlikle Gerekli Çerezler", adından da anlaşılacağı gibi, bu web sitesinin canlı sohbet kullanma yeteneği gibi belirli özelliklerinin düzgün çalışması için gerekli olan bir çerez türüdür. Bu çerezlerin devre dışı bırakılması, bu özelliklere erişimi devre dışı bırakır ve web sitesi deneyiminizi olumsuz etkiler.
İki tür çerez de bu eklentiyle etkinleştirilebilir veya devre dışı bırakılabilir.
Çerez Politikamız hakkında daha fazla bilgi