Ürün

İLETİŞİM MERKEZİ

Hepsi Bir Arada İletişim Platformu

Hemen başlayın
Bitrix24

Müşterilerin kullandığı iletişim kanalları çok çeşitlidir: e-posta, telefon, sosyal medya, anlık mesajlaşma programları, web formları, canlı sohbetler... Artık iletişime geçmek kolay ancak ilişkileri sürdürmek zordur. Birden fazla kaynaktan gelen mesaj yağmurunda boğuluyorsanız Bitrix24 sakin kalmanıza, dağınıklığı gidermenize, bilgi sahibi olmanıza ve derin kişisel bağlantılar kurmanıza yardımcı olur.

Bitrix24 Özellikleri

Şirketiniz için bir CRM yönetim yazılımı seçerken iletişim ön planda olmalıdır. Bitrix24'ün sunduğu bazı harika özellikler aşağıda.

CRM Web Formları

Bitrix24

Sitenizde Bitrix24 CRM yazılımının CRM web formlarını kullanarak daha fazla müşteri adayı yakalayın

Hemen başlayın

Canlı Sohbet

Bitrix24

Canlı sohbet özelliğini kullanarak site ziyaretçilerinizle etkileşime geçin. Müşteriler sorularını sorabilir ya da bir şirket temsilcisinden doğrudan anında yardım alabilirler. Ayrıca Bitrix24 kullanıcıları sohbet kapasitesi için botlara ve yapay zekâya erişim sağlayabilirler.

Hemen başlayın

Sosyal Ağlarla Entegrasyon

Bitrix24

Tüm iletişiminizi CRM yazılımının içinden yönetin. Hatta şirketin tüm sosyal medya profillerini bağlayabilir ve yönetebilirsiniz.

Hemen başlayın

Dâhilî Telefon

Bitrix24

Ücretsiz dâhilî Telefon ile müşteri adaylarınızla, müşterilerinizle ve iş arkadaşlarınızla dünyanın her yerinde iletişime geçin. Ayrıca işiniz için ücretsiz bir sanal telefon numarası alın.

Hemen başlayın

IVR

Bitrix24

İnteraktif sesli yanıt (IVR) kullanarak telefon çağrılarını arayıcılar için daha kolay bir hâle getirin. Arayanlar seslerini kullanarak telefon menülerinde aradıklarını bulabilirler. Şirketler Bitrix24 aracılığıyla bu hizmetlere erişebilir.

Hemen başlayın

Kuyruğa Alma ve Yönlendirme

Bitrix24

Bitrix24 CRM yönetimi yazılımı, daha az çalışanı olan şirketler için çağrıları kuyruğa alma ve yönlendirme hizmeti sunar. Artık küçük işletmeler bile müşteri çağrı merkezleri varmış gibi hissedebilir.

Hemen başlayın

Telefon Görüşmesi Kaydı

Bitrix24

Telefon görüşmelerini kaydeden bir CRM yazılımına sahip olmak, iletişimi yönetmenin iyi bir yoludur. Tüm iletişim, telefon görüşmesi kayıtları bile, tek bir yerde.

Hemen başlayın

HD Video Konferans

Bitrix24

Bitrix24 sayesinde müşterileriniz ve ekip üyelerinizle HD video konferanslar düzenleyebilirsiniz. Yüz yüze görüşemezken bile bir arada hissedin.

Hemen başlayın

E-posta Sunucusu

Bitrix24

Kolayca gözden geçirebilmek için tüm e-postalarınızı bir e-posta sunucusunda saklayın. CRM yönetimi yazılımımız ekiplerin müşteri adaylarıyla ve müşterileriyle olan iletişimleriyle ilgili tüm konularda güncel kalmalarına olanak sunar.

Hemen başlayın

Botlar ve yapay zekâ desteği

Bitrix24

Küçük işletmeler, botlar ve yapay zekâ desteği ile kaynaklarını esnetebilir. Sitenizde müşterilerinizle sohbet etmeleri ve tüm iletişimi CRM yazılımında saklamak için botlardan ve yapay zekâdan faydalanın.

Hemen başlayın

Mobil Uygulama

Bitrix24

Bitrix24'ün mobil uygulaması ile CRM yazılımımızı istediğiniz yere götürün. Artık nerede olursanız olun bağlı kalabilirsiniz.

Hemen başlayın
  • CRM Web Formları

  • Canlı Sohbet

  • Sosyal Ağlarla Entegrasyon

  • Dâhilî Telefon

  • IVR

  • Kuyruğa Alma ve Yönlendirme

  • Telefon Görüşmesi Kaydı

  • HD Video Konferans

  • E-posta Sunucusu

  • Botlar ve yapay zekâ desteği

  • Mobil Uygulama

Hemen başlayın
Bitrix24

“(Bitrix24) proje yönetimi, müşteri desteği, kurum içi iletişim ve hatta web sitesi oluşturma için araçlar içerir. Çok çeşitli özellikler sunmasına rağmen, Bitrix24 hâlâ inanılmaz derecede uygun fiyatlı.”

TechRadar

Bitrix24'ün faydaları

Bitrix24 CRM yazılımının şirketinize sağlayabileceği bazı faydalar şu şekilde:

  • Tüm konuşmalar tek bir yerde

  • Müşterilerle onların tercih ettiği kanaldan iletişime geçin

  • Sosyal medya ve anlık mesajlaşma sistemlerinde sohbet edin

  • CRM web formlarında müşteri verileri toplayın

  • Tüm verileri kolaylıkla kaydedin ve geri getirin

  • Web sitesi canlı sohbetleriyle anlık bağlantılar yaratın

Hemen başlayın

Müşterilerin Bitrix24'ü neden sevdiğini öğrenin

Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24


Bitrix24 SSS

Bitrix24 nedir?

solutions-open solutions-close

Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.

Bitrix24 kullanmaya nasıl başlayabilirim?

solutions-open solutions-close

Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak, işte bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.

Bitrix24 ne kadar?

solutions-open solutions-close

Bitrix24'ün 5 üyelik planı mevcuttur:

  • FREE. Sınırsız kullanıcı, Sonsuza kadar ücretsiz, Sınırlı işlevsellik.
  • BASIC. 5 kullanıcıya kadar, 61 US$/ay, küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika.
  • STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 US$/ay, tüm şirketiniz için mükemmel iş birliği.
  • PROFESSİONAL. 100 kullanıcıya kadar, 249 US$/ay, maksimum satış ve iş süreci otomasyonu.
  • ENTERPRISE. 499 US$/ay başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı, büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları.

Lütfen tüm planlarımızın sabit ücretli olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı ücreti ödeyeceğiniz anlamına gelir.

Bitrix24'ü hangi cihazlarda kullanabilirim?

solutions-open solutions-close

Bitrix24'ü herhangi bir tarayıcıda, masaüstü uygulaması (Windows, Mac ve Linux için Bitrix24) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak kullanabilirsiniz.

Bitrix24 ile verilerim güvende olacak mı?

solutions-open solutions-close

Olabildiğince güvenli. Bitrix24, bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 9 veri merkezinde ve 600 sunucuda veri depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.

Bitrix24'te erişim yetkileri nelerdir?

solutions-open solutions-close

İşte buradalar:

  • Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı şekilde ayarlanmadıysa, davet edilen tüm yeni kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir.
  • Departman müdürleri. Bu kişiler, hesap içerisinde genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacak. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görev çalışma raporlarını görecektir.
  • Yönetici: hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı
  • Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.

Bitrix24'ü piyasadaki diğer çözümlerin %99'undan daha iyi yapan nedir?

  • Mevcut tüm SaaS çözümlerinizin yerini alır
  • Sınırsız sayıda kullanıcı için sonsuza kadar ücretsiz
  • Verilerinizi diğer sistemlerden taşımak kolaydır
  • Tüm favori hizmetleriniz ve uygulamalarınızla entegre
  • Dünya çapında 15.000.000'dan fazla kullanıcı tarafından kullanıldı, sevildi ve güvenildi
  • %100 sabit ücret: öngörülebilir maliyetler, kullanıcı başına fiyatlandırma yok
features_clear

Entegrasyonlar

Bitrix24, Market'te mevcut çok sayıda entegrasyonla gelir. İsterseniz REST API'mızı kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.

img_logo_mobile

15 milyon şirketin Bitrix24'e neden güvendiğini öğrenin.

Hemen başlayın
Bitrix24