Ürün

Ekibimiz ve konuk yazarlarımız tarafından yayınlanan Bitrix24 makalelerini okuyun

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Yapay Zekânın FMCG Sektöründeki Rolü
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekânın FMCG Sektöründeki Rolü
Bugün birçok küresel FMCG devi, yapay zekâyı pazarlama stratejilerinde, ürün tasarımında ve müşteri hizmetlerinde aktif olarak kullanıyor. Gıda sektöründe, yapay zekâ teknolojileri sayesinde markalar hızla değişen tüketici ihtiyaçlarına daha esnek ve yenilikçi çözümler sunabiliyor. Bu yazımızda, yapay zekânın FMCG sektöründeki rolüne detaylı bir bakış sunacağız. Sektör devlerinin yapay zekâ teknolojileri ile nasıl rekabet avantajı elde ettiğini ve bunun sürdürülebilir başarıya olan etkilerini inceleyeceğiz.
12 dakikalık
İşletmeler için En İyi 10 AI Aracı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İşletmeler için En İyi 10 AI Aracı
Son yıllarda yapay zekânın duraksız gelişimi, bu dönemin önemini daha da belirgin hâle getiriyor. Hız, verimlilik ve üretkenlik kazandırmanın yanı sıra maliyet tasarrufu da sağlayan yapay zekâ uygulamaları, işletmenizin dijital çağda rekabet avantajı elde etmesini sağlıyor. Bu yazımızda, işletmeler için en iyi 10 yapay zekâ aracını birlikte inceleyeceğiz. Siz de teknoloji ile gelişmeyi ve operasyonel süreçlerinizi sürekli olarak optimize etmeyi tercih ediyorsanız yazımızın devamına göz atabilirsiniz.
14 dakikalık
Omnichannel Pazarlama Nedir? Kullanım Örnekleri
Veriye Dayalı Pazarlama
Omnichannel Pazarlama Nedir? Kullanım Örnekleri
Omnichannel stratejileri, işletmeler için hayati bir öneme sahiptir. Çünkü yapılan araştırmalara göre, güçlü bir omnichannel stratejisine sahip işletmeler, müşterilerinin ortalama %89'unu elinde tutarken, zayıf omnichannel stratejisine sahip işletmelerde bu oran sadece %33'tür.Bu yazımızda, omnichannel pazarlama stratejisinin ne olduğuna, neden önemli olduğuna, nasıl uygulanacağına ve başarılı örneklerine yakından göz atacağız.
12 dakikalık
Sohbet Robotları İçin Daha İyi İstemler (Prompts) Nasıl Yazılır?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Sohbet Robotları İçin Daha İyi İstemler (Prompts) Nasıl Yazılır?
Sohbet robotlarının basitten tekniğe kadar geniş bir yelpazede soruları daha iyi anlamasına yardımcı olan prompt mühendisleri kaliteli bir çıktı için şunları önerir: dikkat, sabır ve deneme. İstediğiniz konuda Google araştırması yaparken birçok farklı sayfayı ziyaret edersiniz. Aynısı sohbet robotları için de geçerlidir. İyi bir çıktı için birçok farklı deneme yapmalı ve sohbet robotlarının komut işleme yeteneklerini anlamalısınız. Bu yazımızda ChatGPT, Copilot, Gemini ve Claude gibi büyük dil modellerine nasıl daha iyi istemler yazabileceğiniz hakkında ipuçları vereceğiz.
12 dakikalık
En İyi İK Pazarlama Stratejileri
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi İK Pazarlama Stratejileri
İK uzmanlarına göre, pazarlama stratejilerinin başlıca katkıları, yeni çalışanların daha nitelikli olması (%87,5), işe alım etkinliğinin artması (%62,5) ve aday seçim süreci için gereken sürenin azalmasıdır (%50).Bu yazımızda, insan kaynakları ve pazarlama faaliyetlerinin kombinasyonu olan İK pazarlamasına yakından göz atacağız. En iyi pazarlama stratejileri ile rekabetçi kalmanın ve etkileyici bir marka kimliği oluşturmanın yollarını inceleyeceğiz.
12 dakikalık
Dijital Ofis Nedir? - Hangi İş Yazılımlarıyla Desteklenebilir?
Uzaktan Başarılı Olun
Dijital Ofis Nedir? - Hangi İş Yazılımlarıyla Desteklenebilir?
Dijital ofisler, dijital dönüşüm kapsamında şirketlerin işlerini sanal ortamlarda yürütmesi anlamına gelir. Peki dijital ofis kavramı neden bu kadar popüler? Yeni teknolojilere ve değişen çalışma modellerine ayak uydurmak neden bu kadar önemli? Dijital ofis sisteminde hangi teknolojiler hayati bir rol üstleniyor? Bu yazımızda dijital ofis dünyasına yakından bir bakış atacağız. Sanal ofis süreçlerinde kullanılan en popüler 7 yazılımı birlikte inceleyeceğiz.
12 dakikalık
Uzaktan Çalışma Modelinde Kullanılan En İyi 10 İş Birliği Aracı
Uzaktan Başarılı Olun
Uzaktan Çalışma Modelinde Kullanılan En İyi 10 İş Birliği Aracı
Uzaktan çalışma modelinin yükselişi son yıllarda büyük bir ivme kazandı. Bu durumun temel sebepleri arasında çalışan beklentilerini karşılamanın yanı sıra küreselleşmenin de etkisi bulunuyor. Büyük şirketler, tüm çalışanlarını fiziksel ofis alanlarına yerleştirme konusunda zorluk yaşadığını belirterek daha esnek olmak ve maliyetli düşürmek amacıyla uzaktan çalışmayı öne çıkarıyor. Bu yazımızda, işletmenizi dijital dönüşüm kapsamında bir adım öne çıkaracak en iyi 10 iş birliği aracını birlikte inceleyeceğiz.
13 dakikalık
Görev Yönetimi ve Planlama için Yapay Zekâ Proje Yönetim Araçları Nasıl Fayda Sağlayabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Görev Yönetimi ve Planlama için Yapay Zekâ Proje Yönetim Araçları Nasıl Fayda Sağlayabilir?
Harvard Business Review'a göre, yapay zekânın proje yönetimi kapsamında uygulanması başarı oranını yalnızca %25 oranında artırabilseydi, bu hem şirketlere hem de çalışanlara trilyonlarca dolarlık değer ve fayda kazandırırdı. İyi haber şu ki yapay zekâ zaten proje yönetimine uygulanabilir. Gartner'ın bir araştırmasının bildirdiği üzere değişim çok yakında. 2030 yılına kadar proje yönetim görevlerinin %80'inin yapay zekâ uygulamaları tarafından gerçekleştirileceği tahmin ediliyor. Bu yazımızda, yapay zekânın proje yönetiminde hangi görevleri teslim alacağına yakından göz atacağız.
12 dakikalık
Müşteri Segmentasyonu Nedir ve Nasıl Yapılır?
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Segmentasyonu Nedir ve Nasıl Yapılır?
Yapılan bir araştırmaya göre segmentasyon süreci şirketlerin %90'ını müşteri hakkında daha bilgili hâle getirir. Böylece hedefe yönelik kampanyalarla daha fazla büyüme elde edilebilir. Peki müşteri segmentasyonu nasıl yapılır? Bu yazımızda müşteri segmentasyonunu ayrıntılı bir şekilde ele alacağız. Segmentasyon süreci adımları ve bu süreçte kullanılabilecek araçlara örnekler vereceğiz.
13 dakikalık
Otel Yönetimi için Müşteri Geri Bildiriminin Önemi
Müşteri Başarısı
Otel Yönetimi için Müşteri Geri Bildiriminin Önemi
Müşteri geri bildirimleri otellerin hizmetlerini geliştirmesine, doluluk oranlarını artırmasına ve daha fazla sadık müşteri kitlesi oluşturmasına yardımcı olur. Tüm bunların yanı sıra müşterilerin dijital platformlarda olumlu değerlendirmeler yapmaları adına önemlidir. Olumlu ya da olumsuz yorumlara yanıt vermek, müşteri deneyimini iyileştirmek ve memnuniyet oranını artırmak adına sağlam bir geri bildirim yönetiminin tesis edilmesi gerekir.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın