Ürün
banner_header

CRM

Bitrix24 CRM hakkında bilmeniz gereken her şey: en son güncellemeler, ipuçları, püf noktaları ve kılavuzlar.
CRM
Haberler
Iletişim
Görevler ve projeler
CRM
Bağlanti merkezi
Web siteleri
Uygulamalar
Sohbet Pazarlaması – Sohbeti Gelire Dönüştürün
CRM
Sohbet Pazarlaması – Sohbeti Gelire Dönüştürün
Sohbete dayalı satış, şirketlerin web sitesi sohbeti, Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram ve daha fazlası gibi platformlar aracılığıyla müşterilerle sohbetler ve çevrimiçi sohbetler yoluyla etkileşim kurarak satış yaptığı giderek daha önemli bir gelir akışı hâline geliyor.
1 dakikalık
CRM Otomasyon Kontrol Listesi
CRM
CRM Otomasyon Kontrol Listesi
Bu blogda her işletmenin sahip olması gereken temel otomasyon araçlarını bulacaksınız.
1 dakikalık
Çalışanların CRM Verilerinizi Çalmamasını Nasıl Sağlarsınız?
CRM
Çalışanların CRM Verilerinizi Çalmamasını Nasıl Sağlarsınız?
CRM verilerinizi yetkisiz erişime karşı koruyun. Bilgi sızıntılarını önlemek için Bitrix24'te izinleri nasıl ayarlayacağınızı, IP'leri nasıl kısıtlayacağınızı ve etkinlikleri nasıl izleyeceğinizi öğrenin.
2 dakikalık
Bitrix24'te WhatsApp Pazarlaması: Satışlarınızı 3-5 Kat Artırmanın Yolları
CRM
Bitrix24'te WhatsApp Pazarlaması: Satışlarınızı 3-5 Kat Artırmanın Yolları
WhatsApp pazarlamasıyla satışlarınızı en üst düzeye çıkarın. SMS ve mesajlaşmanın pazarlamanın geleceği olduğunu ve bunları stratejinize etkili bir şekilde nasıl entegre edebileceğinizi öğrenin.
2 dakikalık
Bitrix24 CRM'de Ürünler için Otomasyon Kuralları
CRM
Bitrix24 CRM'de Ürünler için Otomasyon Kuralları
Bitrix24 CRM'deki ürünler için yeni otomasyon kurallarıyla işinizi kolaylaştırın. Öğeleri otomatik olarak ekleyin, taşıyın, kopyalayın veya silin ve daha fazla verimlilik kazanın!
1 dakikalık
Geliştirilmiş İş Akışı Yönetimi
CRM
Geliştirilmiş İş Akışı Yönetimi
Bu blog yazısında, CRM zaman çizelgesinde iş akışı girişlerini nasıl kullanabileceğinizi, otomasyon kurallarını nasıl durdurabileceğinizi ve iş akışı sonuçlarını nasıl belirleyebileceğinizi ele alıyoruz.
1 dakikalık
Edna.io WhatsApp
CRM
Edna.io WhatsApp
WhatsApp kurallarına göre şirket ilk mesajı gönderemiyor ve konuşmayı yalnızca müşteri başlatabiliyor. Ancak yüksek düzeyde yapılandırılmış mesajlar (HSM) için bir istisna vardır; bu durumda, bunları müşterilere ilk gönderen şirket olabilir. Edna Pulse hizmeti bu mesaj şablonlarının kullanımını destekler. Müşterilere mesaj göndermek için WhatsApp iletişim kanalı Edna.io'ya bağlanın.
2 dakikalık
Bitrix24 BI Oluşturucu ile Akıllı Süreç Otomasyonu için Veri Kümeleri
CRM
Bitrix24 BI Oluşturucu ile Akıllı Süreç Otomasyonu için Veri Kümeleri
Bitrix24 BI Oluşturucu'daki veri kümeleri, potansiyel müşteriler, anlaşmalar, şirketler ve diğer öğeler hakkında bilgi içerir. Veri kümelerini kullanarak iş performans göstergelerini analiz edin ve Akıllı Süreç Otomasyonu için grafikler oluşturun. Satış hacmini değerlendirin ve ürün analizleri yapın.
1 dakikalık
CRM'de Özel Alanlar ve Müşteri Segmentasyonu ile Verimliliği Artırın
CRM
CRM'de Özel Alanlar ve Müşteri Segmentasyonu ile Verimliliği Artırın
CRM sisteminizde özel alan görünürlüğünü sınırlayarak veri güvenliğini artırın ve müşteri segmentasyonu ile hedef kitlenizi daha etkili yönetin. Bitrix24 ile iş süreçlerinizi optimize edin.
1 dakikalık
Bitrix24 ile Envanter Yönetimi: Ürün Aktarımı ve Zarar Yazma Ayarları
CRM
Bitrix24 ile Envanter Yönetimi: Ürün Aktarımı ve Zarar Yazma Ayarları
Bitrix24 Envanter Yönetimi ile depolar arasında ürün aktarımı yapın ve zarar yazma işlemlerini kolayca yönetin. Stoklarınızı doğru bir şekilde kontrol edin ve raporlarınızı güncel tutun.
1 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
makaleler
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın