Bitrix24 CRM, müşteri ilişkilerinizi yönetmek için güçlü bir araçtır. Bu yazıda, CRM aktivitelerinin nasıl kullanılacağını ve işlerinizi daha verimli hale getirmek için hangi özelliklerden yararlanabileceğinizi anlatacağız.
Bitrix24'teki iş akışları, şirketinizdeki günlük görevleri organize etmeye yardımcı olan eylem zincirleridir. İster faturaları onaylamak, ister çalışanlara emir vermek veya izin düzenlemek olsun, iş akışları operasyonel verimliliğinizi önemli ölçüde artırabilir.
Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.
Ücretsiz başlayınÇerezler: Bu web sitesi, analiz ve teknik nedenler için çerezleri kullanır. "Analiz Çerezleri" ziyaretçilerimizin hangi ülkelerden geldiğini, hangi sayfaları ziyaret ettiklerini ve bu sitede hangi eylemleri gerçekleştirdiklerini anlamamıza yardımcı olmak için Google Analytics tarafından eklenir. "Kesinlikle Gerekli Çerezler", adından da anlaşılacağı gibi, bu web sitesinin canlı sohbet kullanma yeteneği gibi belirli özelliklerinin düzgün çalışması için gerekli olan bir çerez türüdür. Bu çerezlerin devre dışı bırakılması, bu özelliklere erişimi devre dışı bırakır ve web sitesi deneyiminizi olumsuz etkiler.
İki tür çerez de bu eklentiyle etkinleştirilebilir veya devre dışı bırakılabilir.
Çerez Politikamız hakkında daha fazla bilgi