Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
AI ile CRM: Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zekânın Gücünden Yararlanan 4 Program
CRM ile Satışları Artırın
AI ile CRM: Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zekânın Gücünden Yararlanan 4 Program
Yapay zekâ CRM platformları sayesinde zamandan tasarruf edebiliyor, müşteri verilerine daha hızlı erişebiliyor ve onlarla daha kişisel düzeyde bir etkileşim kurabiliyorsunuz. CRM’ler için en iyi yapay zekâ programları konulu bu makalemizde, tüm bunları ve daha fazlasını yapabilmenizi sağlayan platformlar için güncel bir liste paylaşacak ve işletmenizin türü veya büyüklüğü ne olursa olsun bu etkileyici teknolojiden kolayca yararlanmaya başlamanızı sağlayacağız.
12 dakikalık
CRM Analitiği Özelliklerinin Karşılaştırmalı Bir Değerlendirmesi: Bitrix24 ve Diğerleri
CRM ile Satışları Artırın
CRM Analitiği Özelliklerinin Karşılaştırmalı Bir Değerlendirmesi: Bitrix24 ve Diğerleri
Her türden ve büyüklükten işletmeyi en çok zorlayan şeylerden biri, müşterilerle çalışma sürecini otomatikleştirmek ve optimize etmektir. Bu, başlangıçta çok zorlayıcı bir şey olmamasına rağmen, satışların sayısı arttıkça ve işletme daha fazla çalışan istihdam ettikçe karmaşık hâle gelir ve hemen her yöneticinin uykusuz geceler geçirmesine neden olur. CRM (customer relationship management – müşteri ilişkileri yönetimi) programları bu sorunu çözmek için geliştirilmiştir.
12 dakikalık
Sosyal Medya Analizi için Kullanabileceğiniz En İyi 4 Araç
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Analizi için Kullanabileceğiniz En İyi 4 Araç
Sosyal medya (social media) bir zamanlar sadece sanal arkadaşlar edindiğimiz bir yerdi ancak günümüzde her türden ve büyüklükten işletmenin kullandığı bir pazarlama kanalı hâline geldi. Dünya çapında 4,5 milyardan fazla sosyal medya kullanıcısı olduğu tahmin ediliyor ve bu da 4,5 milyardan fazla potansiyel müşteri demek. Dahası, pazarlamacılar sosyal medya kullanarak yalnızca erişim alanlarını genişletmekle kalmıyor, aynı zamanda çok düşük bütçelerle bile son derece etkili dijital pazarlama kampanyaları yürütebiliyorlar.
12 dakikalık
En İyi 5 Pazarlama Otomasyonu Aracı
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi 5 Pazarlama Otomasyonu Aracı
2023 yılında yürütülen bir araştırma, farklı sektörlerdeki işletmelerin yaklaşık %55’inin pazarlama otomasyonu uygulamaları kullandığını gösterdi. Bu oranın günümüzde daha da arttığını söyleyebiliriz ve yapay zekânın da kullanılmaya başlanmasıyla, pazarlama otomasyonu artık daha fazla şey yapabiliyor. Otomasyon uygulamaları kullanmak, pazarlama departmanınızın iş akışını düzene sokarak verimliliği artırmasını sağlayacak ve doğal olarak işletmenize de faydalı olacaktır. Ancak 2024 itibarıyla farklı özelliklere sahip çok sayıda pazarlama uygulaması bulunuyor. Peki hangisini seçmelisiniz?
12 dakikalık
En İyi 5 Müşteri Adayı Takip Programı
En Uygun Araç Bulun
En İyi 5 Müşteri Adayı Takip Programı
Bugün müşteri kazanma konusunda size yardımcı olacak programlardan bahsetmek istiyoruz. Bu programları kullanarak, bağlantı kurmanız gereken müşterileri tespit edebilir, onları kazanmak için ne yapmanız gerektiği hakkında net bir fikir edinebilir ve onlarla kurduğunuz her etkileşimi potansiyel bir satışa dönüştürebilirsiniz. Doğru müşteri takip programı, başarılı olmanız için gereken zemini hazırlar ve zamandan tasarruf ederek etkili bir şekilde satış veya pazarlama yapmanızı sağlar. Burada paylaşacağımız müşteri takip uygulaması listesi sayesinde, 2024 itibarıyla kullanabileceğiniz en iyi seçeneklerin neler olduğunu görebilecek ve hızlı bir başlangıç yapabileceksiniz.
12 dakikalık
En İyi Satış Otomasyonu Araçları: 8 Seçenek
Satış ve Gelir Artışı
En İyi Satış Otomasyonu Araçları: 8 Seçenek
Günümüzde işletmeler daha az bütçeyle daha çok şey yapmaya çalışıyor ve bu amaçla manuel yürütülen görevleri azaltmaya odaklanıyor. Aynı nedenle her departman için yazılım ve otomasyon kullanmak giderek daha önemli hâle geliyor. Satış departmanı söz konusu olduğunda, satış otomasyon uygulamaları kullanmak, her şeyden önce bu departmanın zaman kazanmasını ve iş akışını çok daha verimli hâle getirmesini sağlıyor. Bunu mümkün olduğunca hızlı ve sorunsuz şekilde elde edebilmek için kullanabileceğiniz en iyi uygulamaları aşağıda bulabilirsiniz.
12 dakikalık
Yeni Başlayanlar İçin Potansiyel Müşteri Oluşturma Rehberi
Müşteri Başarısı
Yeni Başlayanlar İçin Potansiyel Müşteri Oluşturma Rehberi
Sıcak ve soğuk çağrılar ile müşteri kazanma geçmişte kaldı. Artık çevrimiçi dünyada kullanabileceğiniz yeni müşteri kazanma yöntemleri var ve bu makalede onlardan bahsedeceğiz. İlk olarak potansiyel müşteri tanımını yapacak, ardından potansiyel müşteri bulma nedir sorusunu cevaplayacak ve daha sonra potansiyel müşteri nasıl bulunur sorusuna odaklanarak müşteri adayı kazanma tekniklerinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Satış Otomasyonu Hakkında Bilmeniz Gerekenler: Nedir, Nasıl Yapılır?
Satış ve Gelir Artışı
Satış Otomasyonu Hakkında Bilmeniz Gerekenler: Nedir, Nasıl Yapılır?
Bugüne kadar bir anlaşmayı takip etmeyi unutup bir satışı kaçırdığınız oldu mu? Peki CRM yazılımınıza müşteri bilgileri eklerken değerli dakikalar kaybedip potansiyel bir müşteriyi elinizden kaçırdınız mı? Raporlar hazırlamak ve ihtiyacınız olan müşteri bilgilerine ulaşmak için her seferinde dakikalarca uğraşmanız gerekiyor mu? Bu sorulardan en az birine evet cevabını veriyorsanız işletmenizin satış süreci verimli ilerlemiyor demektir ve satış otomasyonu tüm bu sorunlara çare olabilir. Bu makaleyi hazırlamamızdaki amaç da zaten bu: Satış otomasyonunu tanımlayarak başlayacak ve satış otomasyonu nasıl yapılır sorusunu farklı perspektiflerden cevaplayacağız.
12 dakikalık
E-Posta Pazarlama Otomasyonu Nedir, Nasıl Yapılır?
Veriye Dayalı Pazarlama
E-Posta Pazarlama Otomasyonu Nedir, Nasıl Yapılır?
Pazarlamacıların %65'inin e-posta pazarlama kampanyalarından yararlandığını, %71i’nin bu amaçla otomasyon yazılımları kullandığını, e-posta kullanıcılarının sayısının 2025 yılına kadar 4,6 milyara ulaşmasının beklendiğini ve günde 300 milyardan fazla e-posta gönderildiğini biliyor muydunuz? Doğru şekilde kullanıldığı sürece, e-posta pazarlaması her türden işletme için son derece faydalı olabilir.
12 dakikalık
İş Akış Otomasyonu Nedir ve Size Nasıl Yardımcı Olur?
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
İş Akış Otomasyonu Nedir ve Size Nasıl Yardımcı Olur?
Verileri manuel olarak girmek, kimin ne yapması gerektiğini belirlemek için görev listeleri oluşturmak ve bunları denetlemek sadece sıkıcı değil aynı zamanda oldukça verimsizdir. Değerli zamanınızı ve kaynaklarınızı boşa harcayarak üretkenliğinizi azaltır. Araştırmalar, her sektörden çalışanların %90’ından fazlasının zaman alan ve kendini sürekli tekrarlayan görevler yaptığını gösteriyor. Neyse ki bu tür görevleri otomatikleştirmek, insanlardan kaynaklanan hataları neredeyse tamamen ortadan kaldırmak ve her çalışanın sadece önemli işlere odaklanmasını sağlamak için bir çözüm var: iş akış otomasyonu.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın