Makaleler

Tüm kategoriler
CRM
Proje Yönetimi
İK
Satışlar
Çalışan Verimliliği
Pazarlama
Müşteri Hizmetleri
Küçük İşletme
Liderlik
Zaman Yönetimi
Ekip Çalışması
Uzaktan Çalışma
Yapay Zekâ
Araç Karşılaştırma
İletişim ve İş birliği
Orta Ölçekli İşletme
Kurumsal
Pazarlama Stratejisi Nedir, Nasıl Oluşturulması Gerekir? (2024)
Pazarlama
Pazarlama Stratejisi Nedir, Nasıl Oluşturulması Gerekir? (2024)
Etkili bir pazarlama stratejisi, yeni trendler kadar işe yaradığı kanıtlanmış taktikler de içerir ve hedef kitlenizin markanızı tanımasına, onunla bir bağ kurmasına, bir müşteri hâline gelmesine ve hatta gelecekte geri dönmesine yardımcı olur. Burada, pazarlama stratejiniz için kullanabileceğiniz en önemli bileşenlere göz atacak ve başarılı bir sonuç alabilmek için nelere dikkat etmeniz gerektiğinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Sosyal Satış için Video Çekerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Pazarlama
Sosyal Satış için Video Çekerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Sosyal medya, mevcut ve potansiyel müşteri grupları ile ilişki kurmak için yeni yollar sunarak pazarlama stratejilerinin de değişmesine neden oldu. Video çekimi, artık hemen her dijital pazarlama kampanyasının bir parçası oldu ve sosyal satış çekimleri için özellikle önem taşıyor. Bir video, doğru şekilde çekilir ve doğru mesajları verirse, sadece marka kimliğinizi tanıtmakla kalmayacak, hedef kitle ile başka türlü mümkün olmayacak kadar kişisel bir ilişki kurmanızı da sağlayacaktır.
12 dakikalık
Veriye Dayalı Karar Verme Nedir, Neden Önemlidir?
Proje Yönetimi
Veriye Dayalı Karar Verme Nedir, Neden Önemlidir?
Artık verilere odaklanan bir dünyada yaşıyoruz ve aynı nedenle verileri eyleme geçirilebilir içgörülere dönüştürme yeteneği, tüm işletmelerin başarısı için hayati önem taşıyor. Satış ve pazarlama çalışanları arasında yürütülen araştırmalarda, bu çalışanların %36'sı verilerin hedefledikleri kitlelere daha etkili bir şekilde ulaşmalarına yardımcı olduğunu söylüyor. Veriye dayalı karar alma, pazarlama başta olmak üzere bir işletmenin tüm departmanları için önem taşıyor. İyi ama veri odaklı karar verme (data-driven decision making) tam olarak nedir?
12 dakikalık
Pazarlama Planı Nedir ve Nasıl Oluşturulur (2024)
Pazarlama
Pazarlama Planı Nedir ve Nasıl Oluşturulur (2024)
Tıpkı kişisel hayatınızda olduğu gibi iş hayatında da nereye gittiğinizi bilmiyorsanız çok uzağa gidemezsiniz. Bu, dijital pazarlama kampanyalarınız için de geçerlidir. Ne yaptığınızı bilmiyorsanız. kampanyalarınızdan istediğiniz verimi elde etmeniz mümkün olmayacaktır.  Bu nedenle bir pazarlama planı oluşturmak tüm yöneticilerin gündeminin en üstünde olmalıdır.
12 dakikalık
İçerik Pazarlaması için En İyi Araçlar
Çalışan Verimliliği
İçerik Pazarlaması için En İyi Araçlar
Modern dünyada rakiplerinizin önüne geçmek istiyorsanız, içerik pazarlama (content marketing) kullanabileceğiniz en güçlü araç olabilir. Bunu doğru şekilde yapabilmek, yani hedef kitlenizin dikkatini çekebilmek için de, içerik pazarlama araçları kullanmanız gerekir.
12 dakikalık
En İyi Pazarlama İlişkilendirmesi Araçları (2024)
Pazarlama
En İyi Pazarlama İlişkilendirmesi Araçları (2024)
Dijital pazarlama çabalarınızın ne kadar başarılı olduğunu, yani dönüşümleri ve satışları gerçekten de artırıp artırmadığını belirlemek kolay bir iş değildir. Ancak bir pazarlama kampanyasıyla marka bilinirliğini, işletme gelirini, dönüşüm oranlarını ve satışları artırmak istiyorsanız bu kritik öneme sahip bir bilgidir. Pazarlama ilişkilendirme yazılımları, bunu yapabilmeniz için size yardımcı olacak çok önemli bir araçtır ve onları doğru şekilde kullanmak, her türden işletme için faydalı olacaktır. Bu makalede, dijital pazarlama ilişkilendirme yazılımlarının ne olduğunu açıklayacak ve 2024 itibarıyla en iyi seçeneklerin hangileri olduğuna dair bir liste paylaşacağız.
12 dakikalık
En İyi Yapay Zekâ Proje Yönetimi Araçları (2024)
Proje Yönetimi
En İyi Yapay Zekâ Proje Yönetimi Araçları (2024)
Proje yönetmek, normal şartlarda oldukça zor ve kompleks bir süreçtir. Bir proje yöneticisinin amacı, işin sorunsuz şekilde yürümesini sağlamak, herkesin ortak hedef doğrultusunda bir rol üstlendiğinden emin olmak ve görevlerin belirlenen süreler içerisinde yerine getirildiğinden emin olmaktır, ancak tüm bunlar şaşırtıcı derecede zorlayıcı olabilir. Yöneticiler, çoğu durumda iş yükü altında ezilir ve iş akışını verimli bir şekilde yönetebilmek için sosyal iletişim becerilerine sahip olmaları da beklenir.
12 dakikalık
En İyi Beyin Fırtınası Araçları ve Teknikleri
Proje Yönetimi
En İyi Beyin Fırtınası Araçları ve Teknikleri
Herhalde herkes kendini ekrana boş boş bakıp fikirlerin aklına gelmesini beklerken bulmuştur. İster yeni bir pazarlama kampanyası, ister bir satış tekniği oluşturmaya çalışıyor olun, kendinizi “yazar tıkanması” adı verilen bir sorunu yaşıyorken bulabilirsiniz. Bu sorun, işletmeyle ilgili bir karar vermeye veya bir çözüm geliştirmeye çalışırken de başınıza gelebilir. Çoğunlukla, beyin fırtınası yapmak bu “tıkanmayı” aşmanıza yardımcı olur ve aynı amaç için geliştirilmiş programları kullanarak bu sürecin daha verimli şekilde yürütülmesini sağlamak mümkündür.
12 dakikalık
En İyi Web Sitesi Oluşturma Araçları: Bitrix24 ve Diğerleri
Pazarlama
En İyi Web Sitesi Oluşturma Araçları: Bitrix24 ve Diğerleri
2024 itibarıyla tüm alışverişlerin %30’una yakınının çevrimiçi yapıldığı tahmin ediliyor. Bu, büyüklüğü ne olursa olsun her türden işletmenin neden bir web sitesine ihtiyaç duyduğunu gösteriyor. Kendi web sitenizi oluşturmazsanız rekabet edemez ve daha kötüsü, pek çok müşteriyi elinizden kaçırırsınız. Web siteleri, küçük ölçekli işletmeler için daha da önemli zira orta ve büyük ölçekli işletmelerle rekabet edebilecekleri en önemli kanal bu. Doğru tasarlanmış bir site ile, çevrimiçi satışlarınızı global markalarla boy ölçüşecek bir düzeye çıkarabilirsiniz. Kısacası faaliyet alanınız ve büyüklüğünüz ne olursa olsun web siteleri oluşturun. Kullanıcı dostu bir site, işletmenizi büyütmenizin ve hedeflerinize ulaşmanızın harika bir yolu olabilir.
11 dakikalık
UTM Nedir, Nasıl Kullanılır, Pazarlama için Neden Önemlidir?
Pazarlama
UTM Nedir, Nasıl Kullanılır, Pazarlama için Neden Önemlidir?
Facebook üzerinde düzenlediğiniz pazarlama kampanyasının bir getiri sağlayıp sağlamadığını nasıl anlarsınız? Peki ya son reklam kampanyanızdan yeterli trafik gelip gelmediğini nasıl görürsünüz? UTM kodu (Urchin Tracking Module – Urchin İzleme Modülü) kullanarak bu soruların ve daha fazlasının cevaplarını kolayca öğrenebilirsiniz.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın