Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
Müşteri Başarısı
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
İşletmeniz daha fazla müşteri kazandıkça müşteri hizmetlerini de büyütmek zorunda kalırsınız, aksi takdirde ideal müşteri deneyimini elde etmek mümkün olmaz. Yapay zekâ kullanımı işte bu noktada size yardımcı olabilir ve maliyetleri artırmadan kolayca müşteri hizmetlerinin çok daha fazla kişiye kusursuz bir deneyim sunmasını sağlayabilir.
12 dakikalık
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
CRM ile Satışları Artırın
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
Müşteri ihtiyaçlarını henüz ortaya çıkmadan önce tahmin eden, müşterilerle kurduğunuz her etkileşimi kişiselleştiren ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirerek çalışanları yüksek değerde müşterilere odaklanmaları için serbest bırakan bir CRM sistemi hayâl edin. Yapay zekâ CRM sayesinde artık bu bir hayâl değil. Yapay zekâ (AI), müşteri ilişkileri yönetimi platformlarını kelimenin tam anlamıyla dönüştürerek inanılmaz şeyler yapabilmelerini sağlıyor.
12 dakikalık
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) Programları: Bitrix24 ve Diğerleri
CRM ile Satışları Artırın
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) Programları: Bitrix24 ve Diğerleri
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA – Robotic Process Automation), saatler hatta günler sürebilecek her tür işlemin teknoloji sayesinde dakikalar içinde yapılmasını sağlayan bir otomasyon çözümüdür. Mevcut olan onlarca farklı yazılım arasında kaybolmadan hızlı bir şekilde en iyi seçeneklerinizi görebilmenizi istiyoruz. Bu nedenle, 2024 itibarıyla en iyi robotik süreç otomasyonu araçlarının hangileri olduğuna dair bir liste hazırladık.
13 dakikalık
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Müşteri Başarısı
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Potansiyel müşteri bulma (lead generation) konusunda zorlanıyorsanız yapay zekânın gücünden yararlanabilirsiniz. Bu yenilikçi teknoloji, geleneksel potansiyel müşteri yaratma tekniklerinde kullanılarak, zaman alan pek çok işi sizin yerinize tamamlayabilir ve hatta bazı görevleri tamamen otomatik olarak yürütebilir. Burada, bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve müşteri adayı oluşturma için yapay zekânın nasıl kullanılabileceğine dair örnekler vereceğiz.
12 dakikalık
Yapay Zekâ Destekli Müşteri Hizmetleri Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Müşteri Başarısı
Yapay Zekâ Destekli Müşteri Hizmetleri Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Hem işletmeler hem de son kullanıcılar yapay zekâ (AI) araçlarına giderek daha bağımlı hâle geliyor. Bir araştırmaya göre, AI destekli sanal asistan pazarı sadece birkaç yıl içinde 47,50 milyar doların üzerinde bir büyüklüğe ulaşacak. Bu sanal asistanlar her türden ve her büyüklükten işletmenin de işine yarayabilir. Örneğin AI destekli çağrı merkezi kurabilir veya bir müşteri hizmetleri AI robotu ile iş akışınızda otomasyonun gücünden yararlanabilirsiniz.
12 dakikalık
Yapay Zekânın CRM Sistemlerindeki Rolü ve Faydaları Nelerdir?
CRM ile Satışları Artırın
Yapay Zekânın CRM Sistemlerindeki Rolü ve Faydaları Nelerdir?
Yapay zekânın müşteri ilişkileri yönetimindeki rolü hakkında hazırladığımız bu makalede, yapay zekâ destekli CRM yazılımlarına derinlemesine göz atacak ve bu teknolojinin müşteri ilişkileri yönetimini nasıl değiştirdiğinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
AI ile CRM: Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zekânın Gücünden Yararlanan 4 Program
CRM ile Satışları Artırın
AI ile CRM: Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zekânın Gücünden Yararlanan 4 Program
Yapay zekâ CRM platformları sayesinde zamandan tasarruf edebiliyor, müşteri verilerine daha hızlı erişebiliyor ve onlarla daha kişisel düzeyde bir etkileşim kurabiliyorsunuz. CRM’ler için en iyi yapay zekâ programları konulu bu makalemizde, tüm bunları ve daha fazlasını yapabilmenizi sağlayan platformlar için güncel bir liste paylaşacak ve işletmenizin türü veya büyüklüğü ne olursa olsun bu etkileyici teknolojiden kolayca yararlanmaya başlamanızı sağlayacağız.
12 dakikalık
CRM Analitiği Özelliklerinin Karşılaştırmalı Bir Değerlendirmesi: Bitrix24 ve Diğerleri
CRM ile Satışları Artırın
CRM Analitiği Özelliklerinin Karşılaştırmalı Bir Değerlendirmesi: Bitrix24 ve Diğerleri
Her türden ve büyüklükten işletmeyi en çok zorlayan şeylerden biri, müşterilerle çalışma sürecini otomatikleştirmek ve optimize etmektir. Bu, başlangıçta çok zorlayıcı bir şey olmamasına rağmen, satışların sayısı arttıkça ve işletme daha fazla çalışan istihdam ettikçe karmaşık hâle gelir ve hemen her yöneticinin uykusuz geceler geçirmesine neden olur. CRM (customer relationship management – müşteri ilişkileri yönetimi) programları bu sorunu çözmek için geliştirilmiştir.
12 dakikalık
Sosyal Medya Analizi için Kullanabileceğiniz En İyi 4 Araç
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Analizi için Kullanabileceğiniz En İyi 4 Araç
Sosyal medya (social media) bir zamanlar sadece sanal arkadaşlar edindiğimiz bir yerdi ancak günümüzde her türden ve büyüklükten işletmenin kullandığı bir pazarlama kanalı hâline geldi. Dünya çapında 4,5 milyardan fazla sosyal medya kullanıcısı olduğu tahmin ediliyor ve bu da 4,5 milyardan fazla potansiyel müşteri demek. Dahası, pazarlamacılar sosyal medya kullanarak yalnızca erişim alanlarını genişletmekle kalmıyor, aynı zamanda çok düşük bütçelerle bile son derece etkili dijital pazarlama kampanyaları yürütebiliyorlar.
12 dakikalık
En İyi 5 Pazarlama Otomasyonu Aracı
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi 5 Pazarlama Otomasyonu Aracı
2023 yılında yürütülen bir araştırma, farklı sektörlerdeki işletmelerin yaklaşık %55’inin pazarlama otomasyonu uygulamaları kullandığını gösterdi. Bu oranın günümüzde daha da arttığını söyleyebiliriz ve yapay zekânın da kullanılmaya başlanmasıyla, pazarlama otomasyonu artık daha fazla şey yapabiliyor. Otomasyon uygulamaları kullanmak, pazarlama departmanınızın iş akışını düzene sokarak verimliliği artırmasını sağlayacak ve doğal olarak işletmenize de faydalı olacaktır. Ancak 2024 itibarıyla farklı özelliklere sahip çok sayıda pazarlama uygulaması bulunuyor. Peki hangisini seçmelisiniz?
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın