Makaleler

Liderlik
CRM
Proje Yönetimi
İK
Satışlar
Çalışan Verimliliği
Pazarlama
Müşteri Hizmetleri
Küçük İşletme
Liderlik
Zaman Yönetimi
Ekip Çalışması
Uzaktan Çalışma
Yapay Zekâ
Araç Karşılaştırma
İletişim ve İş birliği
Orta Ölçekli İşletme
Kurumsal
Takım Yönetimi için Liderlik Tarzları: Hangisi Size Daha Uygun?
Liderlik
Takım Yönetimi için Liderlik Tarzları: Hangisi Size Daha Uygun?
Gerçek bir lider benzersizdir. Her liderin belirlenen hedeflere ulaşmak ve takımlarını motive etmek için kullandıkları farklı bir tarzı vardır. Bu tarz, bazen demokratik bazen otokratik olabilir fakat her hâlükârda çalışanları teşvik eder ve onları belirli bir vizyon etrafında bir araya getirir. Takım liderleri, her tür işletme ve proje için değerlidir, hatta her ikisinin de başarıya ulaşması için önemli bir unsurdur.
12 dakikalık
Ekibinizi Motive Etmek ve Onlardan Maksimum Verim Almak İçin Kullanabileceğiniz 10 Teknik
Liderlik
Ekibinizi Motive Etmek ve Onlardan Maksimum Verim Almak İçin Kullanabileceğiniz 10 Teknik
Hayalinizdeki çalışanları bulduğunuzu, hatta tamamen “yıldız oyunculardan” oluşan bir takım kurduğunuzu düşünelim. Onlara verdiğiniz her görevi yapabilecek yeteneğe sahipler ve işletmenizi başarılı şekilde sonraki seviyeye taşıyabilirler. İyi ama, onları elinizde tutabileceğinizden emin misiniz? Bu makalemizde ekibinizi motive etmek ve onlardan maksimum verim almak için kullanabileceğiniz 10 tekniği sizlerle paylaşıyoruz.
12 dakikalık
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
Liderlik
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
Ekip çalışması, takım ruhu, motivasyon, liderlik. Her yöneticinin bu terimleri şimdiye dek onlarca kez duyduğundan eminiz. Peki, gerçekten ne anlama geldiklerini hiç düşündünüz mü? Öğrenmek için size özel hazırladığımız makalemizi okuyun!
11 dakikalık
Yıldız Çalışanlarınızı Ödüllendirmek için Oyunun Kurallarını Değiştirecek 8 İpucu
Liderlik
Yıldız Çalışanlarınızı Ödüllendirmek için Oyunun Kurallarını Değiştirecek 8 İpucu
Hiçbir şey yorgun bir ruhu, stresli bir zihni ve aşırı çalışan bir bedeni, bir şirketin çalışanlarını ödüllendirmeye zaman ayırmasından daha iyi canlandıramaz. Sırtınızı sıvazlayıp iyi iş çıkardığınızın söylenmesinden daha iyi ne olabilir?
11 dakikalık
İşe Alımların Donduğu Bir Durumda Ekibinizi Güçlendirmek İçin 10 Etkili Strateji — Moralinizi Yükseltin ve Birlikte Gelişin!
Liderlik
İşe Alımların Donduğu Bir Durumda Ekibinizi Güçlendirmek İçin 10 Etkili Strateji — Moralinizi Yükseltin ve Birlikte Gelişin!
Günümüzün hızla gelişen iş ortamında, kendinizi beklenmedik zorluklarla karşı karşıya bulabilirsiniz ve işe alımın dondurulmasıyla karşı karşıya kalmanız alışılmadık bir durum değildir.
12 dakikalık
Başarılı Yönetim için En İyi 10 Liderlik Aracı
Liderlik
Başarılı Yönetim için En İyi 10 Liderlik Aracı
Bu makalede tamamen liderlik araçlarına odaklanacağız. Kişisel beceriler zor kazanılan ve haftalar adanmış öğrenme gerektiren bir şey olsa da, her şeyin saat gibi çalışmasını sağlamak için performans analitiği, işe alım asistanları ve otomasyonlarla kendinizi donatmak yalnızca bir dakikanızı alır.
10 dakikalık
Müşteri hizmetleri departmanınızı nasıl yapılandırmalısınız? Verimli çalışmak için 7 ipucu
Liderlik
Müşteri hizmetleri departmanınızı nasıl yapılandırmalısınız? Verimli çalışmak için 7 ipucu
İyi bir müşteri deneyimi, şirketinizi batırmak veya yeni zirvelere taşımak için çok şey yapabilir. Müşteri geri bildirimi ve memnuniyet puanları, sizi aynı pazardaki diğer şirketlerden ayırmanıza yardımcı olur. Olağanüstü müşteri hizmeti sağlamak için bazı ipuçları.
11 dakikalık
Harika Bir Satış Lideri Nasıl Olunur: 10 Önemli Nitelik
Liderlik
Harika Bir Satış Lideri Nasıl Olunur: 10 Önemli Nitelik
Her departmanın farklı özelliklerde bir lidere ihtiyacı vardır ve bir kişiyi iyi bir satış ekibi lideri yapan şey, başka bir organizasyona kıyasla tamamen farklı olabilir. İşte her satış liderinin sahip olması gereken 10 önemli özellik.
9 dakikalık
Uzaktan Çalışan Ekiplerde Proje Motivasyonunu Artırmak İçin 8 İpucu
Liderlik
Uzaktan Çalışan Ekiplerde Proje Motivasyonunu Artırmak İçin 8 İpucu
İster beş ister yüzlerce kişi olsun, bir ekibi yönetmek asla kolay olmayacak. Bireylerin çeşitli tavırlara sahip kümelenmesi, sıklıkla çatışmalara, yanlış anlamalara ve iş verimliliğinde azalmaya neden olabilir.
11 dakikalık
Liderlik Becerilerinizi Nasıl Geliştirirsiniz?
Liderlik
Liderlik Becerilerinizi Nasıl Geliştirirsiniz?
Hepsini daha önce duymuş olacaksınız. Açık iletişim, güçlü insan becerileri, iyi karar verme ve çok daha fazlası. Öyleyse, sağlıklı ve müreffeh bir çalışma ortamını teşvik eden liderlik becerilerinin nasıl geliştirileceğini keşfedelim.
10 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın