Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Bir Girişimci Olarak Aşırı İş Yükünün Üstesinden Gelmek İçin 10 İpucu
Üretkenliği Artırın
Bir Girişimci Olarak Aşırı İş Yükünün Üstesinden Gelmek İçin 10 İpucu
Çoğumuz bazen çok fazla işimiz varmış gibi hissederiz. Özellikle girişimciler için aşırı iş yüküyle mücadele etmek ve üstesinden gelmek için 10 ipucu bir araya getirdik. Bu yüzden bir dakikanızı ayırın ve çok fazla işiniz olduğunda kendinizi bundan nasıl koruyacağınızı öğrenin.
10 dakikalık
Çevrimiçi Belge Yönetimi: Çevrimiçi Belgeleri Kolayca Yönetmek için 11 İpucu
Üretkenliği Artırın
Çevrimiçi Belge Yönetimi: Çevrimiçi Belgeleri Kolayca Yönetmek için 11 İpucu
Çevrimiçi belge yönetimi hakkında bir makale mi arıyorsunuz? En önemli ipuçlarımız için okumaya devam edin ve belgelere yaklaşımınızın şirketinizde nasıl beklenmedik dalgalanmalar yaratabileceğini görün.
10 dakikalık
Son Derece Üretken İnsanlardan İşleri Tamamlamanın 10 Sırrı
Üretkenliği Artırın
Son Derece Üretken İnsanlardan İşleri Tamamlamanın 10 Sırrı
Hepimiz oturup meslektaşlarımıza bakarak ve "Nasıl bu kadar üretkenler?" diye düşünmüşüzdür. Üretkenliğe yönelik 10 sırrımıza, size üretken saflara nasıl katılacağınız konusunda kapsamlı bir anlayış kazandırmak için kişisel değişiklikler ve teknolojik çözümlerin bir karışımını ekledik.
10 dakikalık
Seyahat Acenteleri için 7 E-posta Pazarlama Stratejisi
Veriye Dayalı Pazarlama
Seyahat Acenteleri için 7 E-posta Pazarlama Stratejisi
Seyahat endüstrisi, e-posta pazarlamasından en iyi şekilde yararlanmak için en iyi yerlerden biridir. Bu nedenle, seyahat acenteleri için güçlü ilişkiler kurmanıza ve satışları artırmanıza yardımcı olacak 7 e-posta pazarlama stratejisini inceleyeceğiz.
10 dakikalık
İnsanların Okumaktan Hoşlanacağı Etkili E-posta Bülteni Nasıl Oluşturulur
Veriye Dayalı Pazarlama
İnsanların Okumaktan Hoşlanacağı Etkili E-posta Bülteni Nasıl Oluşturulur
Burada "E-posta bülteni nedir?" Sorusuna cevap veriyoruz. Bu makale size bu tür bir iletişimden en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğinizi anlatacaktır. Önerilerimizi takip edin, yatırım getirinizi artırabilecek ve hedef kitlenizle bağlarınızı güçlendirebileceksiniz.
15 dakikalık
Referans Gönderileri: Hedef kitlenize ulaşmanın kolay yolu
Veriye Dayalı Pazarlama
Referans Gönderileri: Hedef kitlenize ulaşmanın kolay yolu
Referanslar en başarılı ve uygun maliyetli pazarlama stratejilerinden biri gibi görünmektedir ve bu nedenle hızla popülerlik kazanmaktadır. Bu makalede tekniğin nasıl daha etkili bir şekilde uygulanacağını açıklıyor, bu varyasyonların artılarını ve eksilerini vurguluyor ve olası hedef kitlenizi mümkün olduğunca verimli bir şekilde belirlemek, araştırmak ve hedeflemek için bazı yönergeler sağlıyoruz.
15 dakikalık
2022'in En Popüler 10 Bitrix24 Entegrasyonu
CRM ile Satışları Artırın
2022'in En Popüler 10 Bitrix24 Entegrasyonu
Bitrix24, kapsamlı işlevselliğe sahip güçlü bir araçtır. Yine de üçüncü taraf yazılımların sahip olduğu bazı özelliklerden yoksun olabilir. Veya ekip üyeleriniz diğer uygulamalara аlışkın olabilir. Bu durumda üçüncü taraf uygulamalarını Bitrix24'ün CRM'ine entegre edebilirsiniz.
14 dakikalık
Bir CRM'de Bulunması Gereken Veri Türleri
CRM ile Satışları Artırın
Bir CRM'de Bulunması Gereken Veri Türleri
Girişimcilerin ve yöneticilerin aldığı tüm iş kararları verilerle desteklenmelidir. Stratejik düşünme, gerçeklere ve sayılara dayanmalıdır. Şirketinizin CRM'i, eyleme geçirilebilir içgörüler için değerli bir kaynak olarak hizmet edebilir. Bu yazıda, ne tür CRM verilerine güvenmek isteyebileceğinizi ve bunlardan en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğinizi açıklamaya çalışacağız.
7 dakikalık
E-Ticaret için Müşteri Adayı Oluşturma Stratejileri
Satış ve Gelir Artışı
E-Ticaret için Müşteri Adayı Oluşturma Stratejileri
YG'nizi en üst düzeye çıkarmak için daha fazla potansiyel müşteri oluşturmaya çalışmalısınız. "Lead" terimi, mallarınızı veya hizmetlerinizi satın almaya istekli olabilecek bir kişiyi ifade eder. Bu yazıda, olası satış yaratma için en verimli stratejileri listeleyeceğiz. Bu öneriler, her büyüklükteki ve sektördeki şirketler için kullanışlı olmalıdır.
14 dakikalık
Küçük İşletmeler için Markalaşma: Başlamak için En Değerli 10 İpucu
Veriye Dayalı Pazarlama
Küçük İşletmeler için Markalaşma: Başlamak için En Değerli 10 İpucu
Evet, tasarımcılar ve danışmanlar için biraz para ayırmanız gerekebilir, ancak ilk seferde doğru yaparak, kendinizi sektörünüzde bir referans olarak konumlandırmak için en iyi şansa sahip olacaksınız. Sözü daha fazla uzatmadan, küçük işletmeler için marka bilinci oluşturma fikirlerinize dahil edebileceğiniz en değerli 10 ipucumuza bir göz atın.
9 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın