Ürün

Makaleler

Satışlar
Liderlik
Kurumsal
Orta Ölçekli İşletme
İletişim ve İş birliği
Araç Karşılaştırma
Yapay Zekâ
Uzaktan Çalışma
Ekip Çalışması
Zaman Yönetimi
CRM
Küçük İşletme
Müşteri Hizmetleri
Pazarlama
Çalışan Verimliliği
Satışlar
İK
Proje Yönetimi
Online Satış Toplantıları için En Etkili 10 İpucu
Satışlar
Online Satış Toplantıları için En Etkili 10 İpucu
Büyük ya da küçük fark etmeksizin her işletmenin tek bir hedefi vardır, satış yapmak ve kâr elde etmek. Rakip analizi, müşteri segmentasyonu, pazarlama stratejileri ve diğer tüm çabaların birleştiği ortak hedef satıştır. İster uluslararası pazarda olsun ister yerel pazarda, sizin de nihai hedefinize ulaşmanızı sağlayacak stratejilere ihtiyacınız vardır. Detaylı bilgi için makalemizi okumaya devam edin!
12 dakikalık
Online Satış Toplantıları için En Etkili 10 İpucu
Satışlar
Online Satış Toplantıları için En Etkili 10 İpucu
Online toplantılar, son yılların en etkili satış stratejileri arasında yer alır. Dünyanın dört bir yanındaki müşterilere ulaşmak, zaman kazanmak, marka bilinirliği oluşturmak ve sonunda kâr oranını artırmak için online satış toplantılarına yönelen şirketlerin sayısı günden güne artmakta. Peki satış ekibiniz bu kadar yüksek bir oranı karşılamak için hazır mı? Bu yazımızda, sizlere başarılı online satış toplantıları gerçekleştirmek için 10 etkili ipucu ve sanal toplantı verimliliğini artırmak için etkili ve hedeflerinizle uyumlu online konferans platformu listesini de sunuyoruz.
12 dakikalık
Yeni Başlayanlar için Satış Analizi
Satışlar
Yeni Başlayanlar için Satış Analizi
Bir işletme olarak satış performansını nasıl optimize edebileceğinizi biliyor musunuz? Örneğin en iyi ürünlerinizi ya da hizmetlerinizi belirleyerek pazarlama çabalarınızı güçlendirebilirsiniz. Müşterilerin satın alma yolculuğunu değerlendirerek karşılaştıkları zorlukları belirleyebilir, bu zorluklara çözümler bularak pürüzsüz bir deneyim yaratabilirsiniz. Sektör trendlerini inceleyerek yeni fırsatlar keşfedebilir, ürün/hizmet portföyünüzü bu fırsatlara göre şekillendirebilirsiniz. Kısacası etkili bir satış analizi yürütebilirsiniz.
12 dakikalık
En İyi 3 Satış Analizi Platformu
Satışlar
En İyi 3 Satış Analizi Platformu
Bu yazımızda, satış verilerini izlemenin ve doğru satış analizi platformlarını seçmenin yollarını keşfedeceğiz. Tabii ki sizleri en iyi satış analizi platformunu bulma zahmetinden kurtarmayı da ihmal etmiyoruz. Sizler için bir araya getirdiğimiz 3 satış analizi platformuna göz atabilir, işletmeniz için en iyi çözümü hızlı bir şekilde bulabilirsiniz.
12 dakikalık
En İyi Satış Otomasyonu Araçları: 8 Seçenek
Satışlar
En İyi Satış Otomasyonu Araçları: 8 Seçenek
Günümüzde işletmeler daha az bütçeyle daha çok şey yapmaya çalışıyor ve bu amaçla manuel yürütülen görevleri azaltmaya odaklanıyor. Aynı nedenle her departman için yazılım ve otomasyon kullanmak giderek daha önemli hâle geliyor. Satış departmanı söz konusu olduğunda, satış otomasyon uygulamaları kullanmak, her şeyden önce bu departmanın zaman kazanmasını ve iş akışını çok daha verimli hâle getirmesini sağlıyor. Bunu mümkün olduğunca hızlı ve sorunsuz şekilde elde edebilmek için kullanabileceğiniz en iyi uygulamaları aşağıda bulabilirsiniz.
12 dakikalık
Satış Otomasyonu Hakkında Bilmeniz Gerekenler: Nedir, Nasıl Yapılır?
Satışlar
Satış Otomasyonu Hakkında Bilmeniz Gerekenler: Nedir, Nasıl Yapılır?
Bugüne kadar bir anlaşmayı takip etmeyi unutup bir satışı kaçırdığınız oldu mu? Peki CRM yazılımınıza müşteri bilgileri eklerken değerli dakikalar kaybedip potansiyel bir müşteriyi elinizden kaçırdınız mı? Raporlar hazırlamak ve ihtiyacınız olan müşteri bilgilerine ulaşmak için her seferinde dakikalarca uğraşmanız gerekiyor mu? Bu sorulardan en az birine evet cevabını veriyorsanız işletmenizin satış süreci verimli ilerlemiyor demektir ve satış otomasyonu tüm bu sorunlara çare olabilir. Bu makaleyi hazırlamamızdaki amaç da zaten bu: Satış otomasyonunu tanımlayarak başlayacak ve satış otomasyonu nasıl yapılır sorusunu farklı perspektiflerden cevaplayacağız.
12 dakikalık
Talep Oluşturma Nedir ve Neden Önemlidir?
Satışlar
Talep Oluşturma Nedir ve Neden Önemlidir?
Belirli bir ürün veya hizmet için bir talep yaratmak ve tespit ettiğiniz yüksek kalitede potansiyel müşterileri satış ekibinize iletmek ister miydiniz? Türü ve büyüklüğü ne olursa olsun her işletme bu soruya evet cevabını verecektir. Talep oluşturmak pazarlama sektöründe genellikle en yanlış bilinen şeylerden biridir ve sıklıkla potansiyel müşteri oluşturmak ile karıştırılır. Oysa bu iki teknik birbirinden oldukça farklıdır ve bir talep oluşturma stratejisi "karşılık beklememe" prensibine dayanır. Bununla birlikte, doğru kullanıldığında hedef kitlenizi markanızın sadık kullanıcıları hâline getirebilecek kadar etkilidir.
12 dakikalık
İleri Düzey Satış ve İkna Teknikleri: Başarılı Bir Satış İçin Kullanmanız Gereken 5 Taktik
Satışlar
İleri Düzey Satış ve İkna Teknikleri: Başarılı Bir Satış İçin Kullanmanız Gereken 5 Taktik
Satış performansı, bir işletmenin ne kadar başarılı bir şekilde büyüyeceğini belirleyen en önemli unsurlardan biridir ve etkili bir şekilde satış yapmak istiyorsanız, herkesin yaptığı şeyleri yapmaya devam edip en iyisini ümit etmekle yetinemezsiniz. Bunların ötesine geçecek bir adım atmanız ve ileri satış teknikleri kullanmanız gerekir.
12 dakikalık
9 Dijital Satış ve Pazarlama Trendi (2024)
Satışlar
9 Dijital Satış ve Pazarlama Trendi (2024)
Her yeni yıl gibi 2024 de pek çok değişim içerecek ve bunlar yeni satış ve pazarlama trendlerinin ortaya çıkmasına neden olacak. Elbette genel anlamda iş dünyasını etkileyen trendler de olacak, ancak dijital pazarlama ve satış, hemen her zaman olduğu gibi bu değişimlerin en yoğun yaşandığı sektörlerin arasında yer alacak.
11 dakikalık
İş Zekâsı (Business Intelligence) ve Çoklu Satış Zekâsı Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Satışlar
İş Zekâsı (Business Intelligence) ve Çoklu Satış Zekâsı Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Satışları artırmak, büyüklüğü ve türü ne olursa olsun her türden işletme için hayati öneme sahiptir. Doğru araçlar kullanmak ve doğru analizler yapmak, satışlarınızı artırmak için nelere ihtiyacınız olduğunu ve nerede hata yaptığınızı anlamanızı sağlayabilir. İş zekâsı (BI) ve çoklu \satış zekâsı, bu amaçla kullanabileceğiniz iki önemli araçtır ve herhangi bir işletme tarafından kullanılabilir.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın