Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Mobil CRM Müşteri İlişkilerini Nasıl Güçlendirir?
Müşteri Başarısı
Mobil CRM Müşteri İlişkilerini Nasıl Güçlendirir?
Sürekli gelişen modern bir iş dünyasında, müşterilerinizle bağlantıda kalmak hiç bu kadar önemli olmamıştı. O halde, bir mobil CRM'in müşterilerinizle bağlantı kurma şeklinizde tam olarak nasıl devrim yaratabileceğine daha yakından bakalım.
9 dakikalık
Müşterilerinizi Kazanın: Her Küçük İşletmenin İhtiyacı Olan 5 Olağanüstü Müşteri Destek Stratejisi!
Müşteri Başarısı
Müşterilerinizi Kazanın: Her Küçük İşletmenin İhtiyacı Olan 5 Olağanüstü Müşteri Destek Stratejisi!
İşte her küçük işletme sahibinin ve serbest çalışanın uygulaması gereken beş olağanüstü müşteri destek stratejisi. Bu nedenle, müşterilerinizin kendilerini değerli ve iyi bakılmış hissetmelerini sağlamanın avantajlarından yararlanmak istiyorsanız okumaya devam edin!
11 dakikalık
Perakende Sektörü İçin Etkili Müşteri Yönetimi Stratejileri
Müşteri Başarısı
Perakende Sektörü İçin Etkili Müşteri Yönetimi Stratejileri
Rekabetin çetin olduğu ve müşterilerin sınırsız seçeneğe sahip olduğu perakende dünyasına hoş geldiniz. Perakendenin affedilmeyen manzarası, müşteri yönetimini, işletmelerin güçlü müşteri ilişkileri kurmasına, sadakati geliştirmesine ve satışları artırmasına yardımcı olan önemli bir bileşen haline getirdi.
10 dakikalık
Etkin Dinleme Nedir: Onu Geliştirmek ve Daha Fazla Anlaşmayı Kapatmak İçin 7 Strateji
Müşteri Başarısı
Etkin Dinleme Nedir: Onu Geliştirmek ve Daha Fazla Anlaşmayı Kapatmak İçin 7 Strateji
Dinleme, sahip olunması, geliştirilmesi ve hayatın her alanında kullanılması gereken son derece önemli bir beceridir. Ancak çoğumuz dinleme konusunda gerçekten iyi değiliz ve hatta etkin dinlemenin ne olduğu konusunda net değiliz. Etkin dinleme neden önemlidir ve becerilerimizi nasıl daha da geliştirebiliriz?
12 dakikalık
Müşteri Başarısı
Emlakçılar İçin En İyi 17 Soğuk Arama Senaryosu
Emlak sektöründe, soğuk arama en etkili olası satış yaratma tekniklerinden biridir. Burada potansiyel müşterilerle bağlantı kurmanıza yardımcı olacak çeşitli durumlar için son derece etkili gayrimenkul soğuk arama komut dosyaları bulabilirsiniz.
17 dakikalık
Küçük Bir Kuruluş Olarak Büyük Müşteriler Elde Etmek İçin 7 Güçlü İpucu
Müşteri Başarısı
Küçük Bir Kuruluş Olarak Büyük Müşteriler Elde Etmek İçin 7 Güçlü İpucu
Küçük kuruluşların büyük müşteriler elde etme konusunda zorluklarla karşılaştıkları bir sır değil. Ama pes etme! Bu yazıda, küçük bir kuruluş olarak büyük müşteriler edinmenize yardımcı olacak 7 güçlü ipucu paylaşacağız.
10 dakikalık
Müşteri hizmetleri departmanınızı nasıl yapılandırmalısınız? Verimli çalışmak için 7 ipucu
Müşteri Başarısı
Müşteri hizmetleri departmanınızı nasıl yapılandırmalısınız? Verimli çalışmak için 7 ipucu
İyi bir müşteri deneyimi, şirketinizi batırmak veya yeni zirvelere taşımak için çok şey yapabilir. Müşteri geri bildirimi ve memnuniyet puanları, sizi aynı pazardaki diğer şirketlerden ayırmanıza yardımcı olur. Olağanüstü müşteri hizmeti sağlamak için bazı ipuçları.
11 dakikalık
Müşterilerle Uzaktan Çalışırken Başarılı Olmak İçin 10 Temel Anahtar
Müşteri Başarısı
Müşterilerle Uzaktan Çalışırken Başarılı Olmak İçin 10 Temel Anahtar
Müşterilerle uzaktan çalışmanın işletmeniz için sayısız avantajı vardır. Azalan giderlerden dünyanın her yerinde çalışabilmeye kadar, kuruluşunuz için çok daha esnek ve iddialı olabilirsiniz.
11 dakikalık
Müşteri Güvenini Kazanmanın 10 Yolu
Müşteri Başarısı
Müşteri Güvenini Kazanmanın 10 Yolu
Sosyal medya ve hızlı bilgi alışverişi çağında, müşteri güveni zor kazanılır ama kolayca kaybedilir. Bu yazıda, sandığınızdan çok daha kolay bazı süreç ve yaklaşımlarla müşteri güvenini nasıl kazanacağınızı ve bunu nasıl sürdüreceğinizi anlatacağız.
10 dakikalık
Müşteri Deneyimini Geliştirmek için Yapay Zeka Kullanmanın 7 Sırrı
Müşteri Başarısı
Müşteri Deneyimini Geliştirmek için Yapay Zeka Kullanmanın 7 Sırrı
Yapay zekanın müşteri deneyimi süreçlerini düzene sokabileceği ve kârlılığı artırabileceği bir sır değil, ancak bundan nasıl yararlanılacağını öğrenmek tamamen başka bir konudur. Bu nedenle, müşteri deneyimini geliştirmek için yapay zeka kullanmakla ilgilenen tüm şirketlere yönelik yedi sırrımızı bir araya getirdik. Başarmak için teknoloji dehası olmanıza gerek yok, hadi başlayalım.
11 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın