Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Daha Etkili E-Posta Pazarlaması İçin 5 Taktik
Veriye Dayalı Pazarlama
Daha Etkili E-Posta Pazarlaması İçin 5 Taktik
E-posta ile pazarlama, mevcut müşterilerinizle iletişim hâlinde kalmanızı ve aynı zamanda yeni müşterilere ulaşmanızı sağlar. Bu nedenle, büyüklüğü ve türü ne olursa olsun her işletmenin pazarlama stratejilerinin bir parçası olması gerekir. Bu yazımızda, e-posta pazarlamasının neden önemli olduğunu anlatacak ve etkili bir şekilde kullanabilmeniz için taktikler paylaşıyoruz.
12 dakikalık
CRM Yazılımların İşletmelere Faydalı Olabileceği 10 Yol
CRM ile Satışları Artırın
CRM Yazılımların İşletmelere Faydalı Olabileceği 10 Yol
İşletmenizi büyütmeyi, gelirlerinizi artırmayı ve iş akışınızı daha verimli hâle getirmeyi istiyorsanız, CRM müşteri ilişkileri yönetimi yazılımları tam olarak ihtiyacınız olan şey olabilir. Zira bu sayede satış pazarlama ve müşteri yönetimini kolay şekilde yürütebilirsiniz ve bunlar da her işletmenin büyümesinin ardındaki temel güçlerdir.
12 dakikalık
Bulut Depolama: Belgelerinizi Dolapta Değil Bulutta Saklamanızı Sağlayan 6 Servis
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Bulut Depolama: Belgelerinizi Dolapta Değil Bulutta Saklamanızı Sağlayan 6 Servis
Bulut bilişim hizmetleri, şirket verilerinin güvenli şekilde depolanması ve çalışanlar arasında paylaşımı için fiziksel depolama çözümlerinin yerini neredeyse tamamen almış durumda. Bu teknoloji, evden çalışmanın yaygınlaşmasıyla giderek daha yaygın hâle gelmeye devam ediyor ve hem küçük hem de büyük ölçekli işletmeler için pek çok avantaj sunuyor.
12 dakikalık
2024 ve Sonrasında Takip Etmeniz Gereken Yapay Zeka Teknoloji Trendleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
2024 ve Sonrasında Takip Etmeniz Gereken Yapay Zeka Teknoloji Trendleri
2023 yılında, yapay zeka (artificial intelligence - AI) terimini sıklıkla duyduk. Bir zamanlar yalnızca devasa şirketlerin ve veri analistlerinin kullandığı bu teknoloji, neredeyse tüm işletmelerin, hatta bireylerin kullanımına açıldı. Artık hemen herkesin yapay zekaya erişimi var ve yine hemen herkes, chatbots (sohbet robotları), sesli asistanlar, doğal dil işleme, siber güvenlik ve makine öğrenimi gibi özelliklerinden yararlanıyor.
12 dakikalık
İşletmelerin Yapay Zeka Hakkında En Çok Sorduğu 8 Soru
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İşletmelerin Yapay Zeka Hakkında En Çok Sorduğu 8 Soru
Yapay zeka, makine öğrenmesi, doğal dil işleme ve yapay sinir ağları terimlerini giderek artan bir sıklıkta duyuyoruz. 2023, yapay zeka hakkındaki tartışmaların zirveye ulaştığı bir yıldı ve 2024 ile sonrasında da bu durum değişmeyecek. Bu teknoloji, hayatımızı değiştirme potansiyeline sahip ve dolayısıyla büyüklüğü ne olursa olsun her türden işletmeyi de etkiliyor.
12 dakikalık
Yapay Zeka (AI) Hakkında Yanlış Bilinen 5 Şey
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zeka (AI) Hakkında Yanlış Bilinen 5 Şey
Yapay zeka öyle bir teknoloji ki, ne olduğu hakkında hemen herkesin farklı bir fikri var. Aynı nedenle, pek çok yanlış anlaşılma söz konusu ve yapay zeka hakkındaki tartışmaların büyük bölümü yanlış bilgilerle dolu. Bu durum, biraz da yapay zeka terimini pek çok şeye atıfta bulunmak için kullanmamızdan kaynaklanıyor. Bu makalemizde tüm bu sorulara açıklık getiriyoruz.
12 dakikalık
Ekibinizi Motive Etmek ve Onlardan Maksimum Verim Almak İçin Kullanabileceğiniz 10 Teknik
İlham Verici Liderlik
Ekibinizi Motive Etmek ve Onlardan Maksimum Verim Almak İçin Kullanabileceğiniz 10 Teknik
Hayalinizdeki çalışanları bulduğunuzu, hatta tamamen “yıldız oyunculardan” oluşan bir takım kurduğunuzu düşünelim. Onlara verdiğiniz her görevi yapabilecek yeteneğe sahipler ve işletmenizi başarılı şekilde sonraki seviyeye taşıyabilirler. İyi ama, onları elinizde tutabileceğinizden emin misiniz? Bu makalemizde ekibinizi motive etmek ve onlardan maksimum verim almak için kullanabileceğiniz 10 tekniği sizlerle paylaşıyoruz.
12 dakikalık
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Müşteri Başarısı
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Türü ne olursa olsun, her işletmenin ayakta kalabilmek için yeni müşterilere ihtiyacı vardır. Ancak bu kolay ve basit bir iş değildir. Araştırmalar, yine türü ne olursa olsun, işletmelerin neredeyse %70’nin müşteri kazanma konusunda sorun yaşadığını gösteriyor. Peki, bu işin sırrı nedir? Bu makalede tüm cevapları bulabilirsiniz!
11 dakikalık
Yeni Cesur Dünyaya Uygun Bir İnsan Kaynakları Departmanı Yaratmak
Ekip ve İK Büyümesi
Yeni Cesur Dünyaya Uygun Bir İnsan Kaynakları Departmanı Yaratmak
İnsan kaynakları departmanı denince artık bir insan değil, bir "portal" hayal ediyoruz. Bu departmanın tek bir çalışan tarafından temsil edildiği günler artık geride kaldı. Ancak günümüzde türü ve büyüklüğü ne olursa olsun her işletme zaten insan kaynakları için bir tür "portal" sunuyor gibi görünüyor. Bu makalede, yazılım teknolojileri kullanarak bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve insan kaynakları süreçlerini yeni cesur dünyaya uygun şekilde yürütebilmeniz için size yardımcı olacağız.
12 dakikalık
Yapay Zekânın KOBİ'lere Faydalı Olabileceği 8 Yol
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Yapay Zekânın KOBİ'lere Faydalı Olabileceği 8 Yol
Büyük ölçekli işletmeler, makine öğrenimi ve yapay zekâ AI teknolojilerini iş akışlarını düzenlemek ve hatta yönetmek için uzun zamandır kullanıyor. Küçük ve orta ölçekli işletme sahipleri ise hâlen bu teknolojilerin nasıl çalıştığını çözmeye çalışıyor ve yapay zekânın kendileri için de faydalı olup olmayacağını düşünüyor. Artık bunları merak ederek zaman kaybetmenize gerek yok.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın