Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Müşteri Başarısı
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Türü ne olursa olsun, her işletmenin ayakta kalabilmek için yeni müşterilere ihtiyacı vardır. Ancak bu kolay ve basit bir iş değildir. Araştırmalar, yine türü ne olursa olsun, işletmelerin neredeyse %70’nin müşteri kazanma konusunda sorun yaşadığını gösteriyor. Peki, bu işin sırrı nedir? Bu makalede tüm cevapları bulabilirsiniz!
11 dakikalık
Yeni Cesur Dünyaya Uygun Bir İnsan Kaynakları Departmanı Yaratmak
Ekip ve İK Büyümesi
Yeni Cesur Dünyaya Uygun Bir İnsan Kaynakları Departmanı Yaratmak
İnsan kaynakları departmanı denince artık bir insan değil, bir "portal" hayal ediyoruz. Bu departmanın tek bir çalışan tarafından temsil edildiği günler artık geride kaldı. Ancak günümüzde türü ve büyüklüğü ne olursa olsun her işletme zaten insan kaynakları için bir tür "portal" sunuyor gibi görünüyor. Bu makalede, yazılım teknolojileri kullanarak bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve insan kaynakları süreçlerini yeni cesur dünyaya uygun şekilde yürütebilmeniz için size yardımcı olacağız.
12 dakikalık
Yapay Zekânın KOBİ'lere Faydalı Olabileceği 8 Yol
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Yapay Zekânın KOBİ'lere Faydalı Olabileceği 8 Yol
Büyük ölçekli işletmeler, makine öğrenimi ve yapay zekâ AI teknolojilerini iş akışlarını düzenlemek ve hatta yönetmek için uzun zamandır kullanıyor. Küçük ve orta ölçekli işletme sahipleri ise hâlen bu teknolojilerin nasıl çalıştığını çözmeye çalışıyor ve yapay zekânın kendileri için de faydalı olup olmayacağını düşünüyor. Artık bunları merak ederek zaman kaybetmenize gerek yok.
12 dakikalık
Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için En İyi CRM Sistemleri (2024)
CRM ile Satışları Artırın
Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için En İyi CRM Sistemleri (2024)
Doğru müşteri ilişileri yönetimi (CRM) programını seçmek marka sadakati oluşturmanızı kolaylaştırır ve şirketinizin hızlı bir şekilde büyümesine yardımcı olur. Ancak bir CRM sistemi bulmak için yaptığınız basit bir arama bile yüzlerce farklı sonuç getirir. İyi ama, hangisini seçmelisiniz?
12 dakikalık
Ofise Gelmeden İşinizi Büyütmek: Uzaktan Çalışmanın Daha Verimli Olmasını Sağlayacak 4 Teknik
Üretkenliği Artırın
Ofise Gelmeden İşinizi Büyütmek: Uzaktan Çalışmanın Daha Verimli Olmasını Sağlayacak 4 Teknik
Esnek çalışma, remote work, uzaktan çalışma, evden çalışma. İsmi ne olursa olsun, pandemi sırasında ortaya çıkan ve sonrasında da “yeni normal” hâline gelen bu çalışma modeli, artık hemen her türden işletmede kullanılıyor ve iletişim araçlarının yardımıyla çalışanların ofise gelmeden işlerini yapabilmelerini sağlıyor.Uzaktan çalışanlar için hazırladığımız bu makalede, uzaktan çalışma nedir sorusunu cevaplayarak herkesin işini kolaylaştıracak teknikler paylaşacağız.
11 dakikalık
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
CRM ile Satışları Artırın
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
Bir şirketin temel hedefi, harika bir ürün veya hizmet geliştirmektir. Ancak başarılı olup olmayacağını belirleyecek olan şey, müşteri ilişkileri konusunda ne kadar iyi olduğudur. Artık bir müşteri sadece satılan ürün veya hizmete odaklanmıyor, bundan daha fazlasını talep ediyor. Kendilerine ne satıldığına ek olarak, nasıl satıldığına ve satın alma tamamlandıktan sonra ne olacağıyla da ilgileniyor.
12 dakikalık
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri Başarısı
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri hizmetleri kalitesinden memnun kalmayıp marka değiştirmeye karar veren tüketiciler, her türden şirketin
zarara uğramasına neden olur. Her türden tüketiciyi memnun edecek bir müşteri hizmetleri deneyimi nasıl sunulur ve müşteri temsilcisinin dikkat etmesi gereken şeyler nelerdir? Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
İlham Verici Liderlik
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
Ekip çalışması, takım ruhu, motivasyon, liderlik. Her yöneticinin bu terimleri şimdiye dek onlarca kez duyduğundan eminiz. Peki, gerçekten ne anlama geldiklerini hiç düşündünüz mü? Öğrenmek için size özel hazırladığımız makalemizi okuyun!
11 dakikalık
E-posta metninlerini dönüştürmek için yapay zekâ araçlarını kullanın
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
E-posta metninlerini dönüştürmek için yapay zekâ araçlarını kullanın
Yapay zekâ araçlarıyla e-posta yazımını geliştirin! Mesajlarınızın öne çıkmasını ve etki yaratmasını sağlayarak netliği, tonu ve verimliliği artırmaya yönelik stratejiler öğrenin.
10 dakikalık
Bulut Bilişime Geçmek Gerçekten Tasarruf Etmenizi Sağlar mı?
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Bulut Bilişime Geçmek Gerçekten Tasarruf Etmenizi Sağlar mı?
2023 itibarıyla hemen herkes işletmelere bulut bilişime geçiş yapmasını tavsiye ediyormuş gibi görünüyor; fakat bu şekilde gerçekten tasarruf edebilir misiniz, yoksa Jevons Paradoksunun farklı bir biçimini mi yaşıyoruz? Gelin, bu sorulara birlikte yanıt arayalım ve Bitrix’in sunduğu bulut ekosistem araçlarının neden bulut hizmetleri için ideal bir alternatif olabileceğini öğrenelim.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın