Makaleler

Tüm kategoriler
CRM
Proje Yönetimi
İK
Satışlar
Çalışan Verimliliği
Pazarlama
Müşteri Hizmetleri
Küçük İşletme
Liderlik
Zaman Yönetimi
Ekip Çalışması
Uzaktan Çalışma
Yapay Zekâ
Araç Karşılaştırma
İletişim ve İş birliği
Orta Ölçekli İşletme
Kurumsal
Yapay Zeka (AI) Hakkında Yanlış Bilinen 5 Şey
Yapay Zekâ
Yapay Zeka (AI) Hakkında Yanlış Bilinen 5 Şey
Yapay zeka öyle bir teknoloji ki, ne olduğu hakkında hemen herkesin farklı bir fikri var. Aynı nedenle, pek çok yanlış anlaşılma söz konusu ve yapay zeka hakkındaki tartışmaların büyük bölümü yanlış bilgilerle dolu. Bu durum, biraz da yapay zeka terimini pek çok şeye atıfta bulunmak için kullanmamızdan kaynaklanıyor. Bu makalemizde tüm bu sorulara açıklık getiriyoruz.
12 dakikalık
Ekibinizi Motive Etmek ve Onlardan Maksimum Verim Almak İçin Kullanabileceğiniz 10 Teknik
Liderlik
Ekibinizi Motive Etmek ve Onlardan Maksimum Verim Almak İçin Kullanabileceğiniz 10 Teknik
Hayalinizdeki çalışanları bulduğunuzu, hatta tamamen “yıldız oyunculardan” oluşan bir takım kurduğunuzu düşünelim. Onlara verdiğiniz her görevi yapabilecek yeteneğe sahipler ve işletmenizi başarılı şekilde sonraki seviyeye taşıyabilirler. İyi ama, onları elinizde tutabileceğinizden emin misiniz? Bu makalemizde ekibinizi motive etmek ve onlardan maksimum verim almak için kullanabileceğiniz 10 tekniği sizlerle paylaşıyoruz.
12 dakikalık
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Müşteri Hizmetleri
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Türü ne olursa olsun, her işletmenin ayakta kalabilmek için yeni müşterilere ihtiyacı vardır. Ancak bu kolay ve basit bir iş değildir. Araştırmalar, yine türü ne olursa olsun, işletmelerin neredeyse %70’nin müşteri kazanma konusunda sorun yaşadığını gösteriyor. Peki, bu işin sırrı nedir? Bu makalede tüm cevapları bulabilirsiniz!
11 dakikalık
Yeni Cesur Dünyaya Uygun Bir İnsan Kaynakları Departmanı Yaratmak
İK
Yeni Cesur Dünyaya Uygun Bir İnsan Kaynakları Departmanı Yaratmak
İnsan kaynakları departmanı denince artık bir insan değil, bir "portal" hayal ediyoruz. Bu departmanın tek bir çalışan tarafından temsil edildiği günler artık geride kaldı. Ancak günümüzde türü ve büyüklüğü ne olursa olsun her işletme zaten insan kaynakları için bir tür "portal" sunuyor gibi görünüyor. Bu makalede, yazılım teknolojileri kullanarak bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve insan kaynakları süreçlerini yeni cesur dünyaya uygun şekilde yürütebilmeniz için size yardımcı olacağız.
12 dakikalık
Yapay Zekânın KOBİ'lere Faydalı Olabileceği 8 Yol
Küçük İşletme
Yapay Zekânın KOBİ'lere Faydalı Olabileceği 8 Yol
Büyük ölçekli işletmeler, makine öğrenimi ve yapay zekâ AI teknolojilerini iş akışlarını düzenlemek ve hatta yönetmek için uzun zamandır kullanıyor. Küçük ve orta ölçekli işletme sahipleri ise hâlen bu teknolojilerin nasıl çalıştığını çözmeye çalışıyor ve yapay zekânın kendileri için de faydalı olup olmayacağını düşünüyor. Artık bunları merak ederek zaman kaybetmenize gerek yok.
12 dakikalık
Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için En İyi CRM Sistemleri (2024)
CRM
Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için En İyi CRM Sistemleri (2024)
Doğru müşteri ilişileri yönetimi (CRM) programını seçmek marka sadakati oluşturmanızı kolaylaştırır ve şirketinizin hızlı bir şekilde büyümesine yardımcı olur. Ancak bir CRM sistemi bulmak için yaptığınız basit bir arama bile yüzlerce farklı sonuç getirir. İyi ama, hangisini seçmelisiniz?
12 dakikalık
Ofise Gelmeden İşinizi Büyütmek: Uzaktan Çalışmanın Daha Verimli Olmasını Sağlayacak 4 Teknik
Çalışan Verimliliği
Ofise Gelmeden İşinizi Büyütmek: Uzaktan Çalışmanın Daha Verimli Olmasını Sağlayacak 4 Teknik
Esnek çalışma, remote work, uzaktan çalışma, evden çalışma. İsmi ne olursa olsun, pandemi sırasında ortaya çıkan ve sonrasında da “yeni normal” hâline gelen bu çalışma modeli, artık hemen her türden işletmede kullanılıyor ve iletişim araçlarının yardımıyla çalışanların ofise gelmeden işlerini yapabilmelerini sağlıyor.Uzaktan çalışanlar için hazırladığımız bu makalede, uzaktan çalışma nedir sorusunu cevaplayarak herkesin işini kolaylaştıracak teknikler paylaşacağız.
11 dakikalık
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
CRM
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
Bir şirketin temel hedefi, harika bir ürün veya hizmet geliştirmektir. Ancak başarılı olup olmayacağını belirleyecek olan şey, müşteri ilişkileri konusunda ne kadar iyi olduğudur. Artık bir müşteri sadece satılan ürün veya hizmete odaklanmıyor, bundan daha fazlasını talep ediyor. Kendilerine ne satıldığına ek olarak, nasıl satıldığına ve satın alma tamamlandıktan sonra ne olacağıyla da ilgileniyor.
12 dakikalık
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri Hizmetleri
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri hizmetleri kalitesinden memnun kalmayıp marka değiştirmeye karar veren tüketiciler, her türden şirketin
zarara uğramasına neden olur. Her türden tüketiciyi memnun edecek bir müşteri hizmetleri deneyimi nasıl sunulur ve müşteri temsilcisinin dikkat etmesi gereken şeyler nelerdir? Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
Liderlik
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
Ekip çalışması, takım ruhu, motivasyon, liderlik. Her yöneticinin bu terimleri şimdiye dek onlarca kez duyduğundan eminiz. Peki, gerçekten ne anlama geldiklerini hiç düşündünüz mü? Öğrenmek için size özel hazırladığımız makalemizi okuyun!
11 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın