Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Talep Oluşturma Nedir ve Neden Önemlidir?
Satış ve Gelir Artışı
Talep Oluşturma Nedir ve Neden Önemlidir?
Belirli bir ürün veya hizmet için bir talep yaratmak ve tespit ettiğiniz yüksek kalitede potansiyel müşterileri satış ekibinize iletmek ister miydiniz? Türü ve büyüklüğü ne olursa olsun her işletme bu soruya evet cevabını verecektir. Talep oluşturmak pazarlama sektöründe genellikle en yanlış bilinen şeylerden biridir ve sıklıkla potansiyel müşteri oluşturmak ile karıştırılır. Oysa bu iki teknik birbirinden oldukça farklıdır ve bir talep oluşturma stratejisi "karşılık beklememe" prensibine dayanır. Bununla birlikte, doğru kullanıldığında hedef kitlenizi markanızın sadık kullanıcıları hâline getirebilecek kadar etkilidir.
12 dakikalık
Dijital Pazarlama Nedir ve Nasıl Yapılır?
Veriye Dayalı Pazarlama
Dijital Pazarlama Nedir ve Nasıl Yapılır?
Sektörel araştırmalara göre, 2024 itibarıyla çevrimiçi alışveriş yapan 2,71 milyar kişi bulunuyor. Bu, dünya nüfusunun neredeyse üçte birinin bir ürün veya hizmet satın almak için interneti kullandığı anlamına geliyor. Aynı nedenle, satışlarınızı artırmak istiyorsanız sadece çevrimdışı pazarlama ile yetinemezsiniz. Ulaşmak istediğiniz hedef kitle, sizi aslında internette bekliyor.
12 dakikalık
Müşteri Deneyimi Nedir ve Neden Önemlidir?
Müşteri Başarısı
Müşteri Deneyimi Nedir ve Neden Önemlidir?
Birbirinin tamamen aynı ürün veya hizmetleri aynı fiyata satan iki şirket olduğunu düşünelim. Bu şirketlerden biri sürekli olarak mükemmele yakın müşteri deneyimi sunarken diğeri bu konuda yetersiz kalıyor. Bir tüketici/kullanıcı olarak bu şirketlerden hangisini tercih ederdiniz? Sorunun cevabı için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Sosyal Medya Pazarlaması İçin Yardımcı Olacak 11 İpucu: Daha Büyük Kitlelere Daha Kolay Ulaşın
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Pazarlaması İçin Yardımcı Olacak 11 İpucu: Daha Büyük Kitlelere Daha Kolay Ulaşın
Sosyal medya, 4,95 milyardan fazla kişi tarafından kullanılıyor ve bu da onu satış yapmak için en ideal kanallardan biri hâline getiriyor. Hatta günümüzde sosyal medya üzerinden satış yapmak her zamankinden daha önemli. Bu yolla rakiplerinizin ilerisine geçip etkili bir şekilde müşteri kitlenizle iletişim kurabilir, yeni müşteri adaylarına daha rahat ulaşabilir ve sosyal medyanın gücüyle şirketinizin büyümesine katkıda bulunabilirsiniz.
12 dakikalık
İleri Düzey Satış ve İkna Teknikleri: Başarılı Bir Satış İçin Kullanmanız Gereken 5 Taktik
Satış ve Gelir Artışı
İleri Düzey Satış ve İkna Teknikleri: Başarılı Bir Satış İçin Kullanmanız Gereken 5 Taktik
Satış performansı, bir işletmenin ne kadar başarılı bir şekilde büyüyeceğini belirleyen en önemli unsurlardan biridir ve etkili bir şekilde satış yapmak istiyorsanız, herkesin yaptığı şeyleri yapmaya devam edip en iyisini ümit etmekle yetinemezsiniz. Bunların ötesine geçecek bir adım atmanız ve ileri satış teknikleri kullanmanız gerekir.
12 dakikalık
Davranışsal İktisat Hakkında Bilmeniz Gereken 7 Şey
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Davranışsal İktisat Hakkında Bilmeniz Gereken 7 Şey
Şirketler ve girişimciler için davranışsal iktisat konusunda bilgi sahibi olmak önem taşır, zira bu sayede müşterilerin neden belirli bir şekilde davrandıklarını anlayabilmek mümkün olur.  Müşterinin karar alma sürecinde rasyonel olmayan davranışları neden sergilediğini bilirseniz, onlarla daha iyi ilişkiler kurabilir ve ihtiyaç duydukları şeyi sunabilirsiniz. Bu makalede, iktisatta davranışsal yaklaşımlar konusuna yakından göz atacak ve bu fenomen hakkında bilmeniz gereken her şeyden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
LinkedIn Future of Work 2023 Raporunda Dikkat Çeken Trendler: İş Dünyası Nasıl Değişecek?
Ekip ve İK Büyümesi
LinkedIn Future of Work 2023 Raporunda Dikkat Çeken Trendler: İş Dünyası Nasıl Değişecek?
Farklı sektörlerden 950 milyondan fazla profesyonelin kullandığı bir platform olan LinkedIn, i̇ş dünyası dâhil olmak üzere farklı konularda düzenli olarak raporlar yayınlıyor ve bunların içeriği, önümüzdeki yıllarda her sektörde neler beklememiz gerektiği hakkında önemli bilgiler sağlıyor. Yayınlanan son rapor, “Future of Work” (İşlerin Geleceği) adında ve uzaktan çalışma ile yapay zekâ (AI) başta olmak üzere pek çok ilgi çekici tespit içeriyor.
11 dakikalık
9 Dijital Satış ve Pazarlama Trendi (2024)
Satış ve Gelir Artışı
9 Dijital Satış ve Pazarlama Trendi (2024)
Her yeni yıl gibi 2024 de pek çok değişim içerecek ve bunlar yeni satış ve pazarlama trendlerinin ortaya çıkmasına neden olacak. Elbette genel anlamda iş dünyasını etkileyen trendler de olacak, ancak dijital pazarlama ve satış, hemen her zaman olduğu gibi bu değişimlerin en yoğun yaşandığı sektörlerin arasında yer alacak.
11 dakikalık
Popüler Yapay Zeka Sohbet Robotları Karşılaştırması: Hangisini Seçmelisiniz?
Üretkenliği Artırın
Popüler Yapay Zeka Sohbet Robotları Karşılaştırması: Hangisini Seçmelisiniz?
Giderek daha fazla işletme web sitelerinde, sosyal medya hesaplarında, hatta müşterilerine gönderdikleri SMS’lerde bir yapay zeka sohbet robotu kullanıyor. Sohbet robotlarıyla müşteri hizmetleri departmanlarını yönetiyor, markalarını pazarlıyor ve hatta ürünlerini satıyorlar. Yani, sohbet robotlarından çok çeşitli şekillerde yararlanmak mümkün.
12 dakikalık
İş Zekâsı (Business Intelligence) ve Çoklu Satış Zekâsı Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Satış ve Gelir Artışı
İş Zekâsı (Business Intelligence) ve Çoklu Satış Zekâsı Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Satışları artırmak, büyüklüğü ve türü ne olursa olsun her türden işletme için hayati öneme sahiptir. Doğru araçlar kullanmak ve doğru analizler yapmak, satışlarınızı artırmak için nelere ihtiyacınız olduğunu ve nerede hata yaptığınızı anlamanızı sağlayabilir. İş zekâsı (BI) ve çoklu \satış zekâsı, bu amaçla kullanabileceğiniz iki önemli araçtır ve herhangi bir işletme tarafından kullanılabilir.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın