Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Uzaktan Çalışma Modelinde Kullanılan En İyi 10 İş Birliği Aracı
Uzaktan Başarılı Olun
Uzaktan Çalışma Modelinde Kullanılan En İyi 10 İş Birliği Aracı
Uzaktan çalışma modelinin yükselişi son yıllarda büyük bir ivme kazandı. Bu durumun temel sebepleri arasında çalışan beklentilerini karşılamanın yanı sıra küreselleşmenin de etkisi bulunuyor. Büyük şirketler, tüm çalışanlarını fiziksel ofis alanlarına yerleştirme konusunda zorluk yaşadığını belirterek daha esnek olmak ve maliyetli düşürmek amacıyla uzaktan çalışmayı öne çıkarıyor. Bu yazımızda, işletmenizi dijital dönüşüm kapsamında bir adım öne çıkaracak en iyi 10 iş birliği aracını birlikte inceleyeceğiz.
13 dakikalık
Görev Yönetimi ve Planlama için Yapay Zekâ Proje Yönetim Araçları Nasıl Fayda Sağlayabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Görev Yönetimi ve Planlama için Yapay Zekâ Proje Yönetim Araçları Nasıl Fayda Sağlayabilir?
Harvard Business Review'a göre, yapay zekânın proje yönetimi kapsamında uygulanması başarı oranını yalnızca %25 oranında artırabilseydi, bu hem şirketlere hem de çalışanlara trilyonlarca dolarlık değer ve fayda kazandırırdı. İyi haber şu ki yapay zekâ zaten proje yönetimine uygulanabilir. Gartner'ın bir araştırmasının bildirdiği üzere değişim çok yakında. 2030 yılına kadar proje yönetim görevlerinin %80'inin yapay zekâ uygulamaları tarafından gerçekleştirileceği tahmin ediliyor. Bu yazımızda, yapay zekânın proje yönetiminde hangi görevleri teslim alacağına yakından göz atacağız.
12 dakikalık
Müşteri Segmentasyonu Nedir ve Nasıl Yapılır?
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Segmentasyonu Nedir ve Nasıl Yapılır?
Yapılan bir araştırmaya göre segmentasyon süreci şirketlerin %90'ını müşteri hakkında daha bilgili hâle getirir. Böylece hedefe yönelik kampanyalarla daha fazla büyüme elde edilebilir. Peki müşteri segmentasyonu nasıl yapılır? Bu yazımızda müşteri segmentasyonunu ayrıntılı bir şekilde ele alacağız. Segmentasyon süreci adımları ve bu süreçte kullanılabilecek araçlara örnekler vereceğiz.
13 dakikalık
Otel Yönetimi için Müşteri Geri Bildiriminin Önemi
Müşteri Başarısı
Otel Yönetimi için Müşteri Geri Bildiriminin Önemi
Müşteri geri bildirimleri otellerin hizmetlerini geliştirmesine, doluluk oranlarını artırmasına ve daha fazla sadık müşteri kitlesi oluşturmasına yardımcı olur. Tüm bunların yanı sıra müşterilerin dijital platformlarda olumlu değerlendirmeler yapmaları adına önemlidir. Olumlu ya da olumsuz yorumlara yanıt vermek, müşteri deneyimini iyileştirmek ve memnuniyet oranını artırmak adına sağlam bir geri bildirim yönetiminin tesis edilmesi gerekir.
12 dakikalık
Agentic Yapay Zekâ Nedir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Agentic Yapay Zekâ Nedir?
Bu yazımızda büyük dil modellerini (LLM), devasa veri setlerini, geleneksel programlamayı ve bağlantısallığı birleştirerek merkezine alan Agentic yapay zekânın ne olduğuna, faydalarına ve uygulama alanlarına birlikte göz atacağız.
12 dakikalık
2025'te Öne Çıkacak Önemli Yapay Zekâ Teknoloji Trendleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
2025'te Öne Çıkacak Önemli Yapay Zekâ Teknoloji Trendleri
Yapay zekânın tarihine kısaca göz attığımızda; Makine Öğrenimi (ML), Derin Öğrenme (DL), Doğal Dil İşleme (NLP), öngörücü analiz, büyük veri analitiği ve otonom sistemlerle büyük bir yol katedildiğini görüyoruz. Peki ya sırada ne var? 2025 yılında yapay zekâ alanında ne tür gelişmeler bekleniyor? Bu yazımızda gelecekteki yapay zekâ trendleri ile 2025 yılında öne çıkan teknolojilere göz atacağız.
12 dakikalık
Seyahat Acentelerinde Yapay Zekâ Kullanım Örnekleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Seyahat Acentelerinde Yapay Zekâ Kullanım Örnekleri
Yapay zekâ; kişiselleştirme, otomasyon, duygu analizi, veri analitiği ve daha fazla uygulama ile turizm sektöründe devrim yaratıyor. Seyahat acentelerinin müşterileriyle iletişim kurma şeklini değiştiren uygulamalar sayesinde etkileşim ve memnuniyet oranı yükseliyor. YZ destekli bir seyahat acentesi müşterilerinin geçmiş seyahatlerine, gezinme alışkanlıklarına ve ilgi alanlarına göre kapsamlı bir yolculuk planı hazırlayabiliyor.
12 dakikalık
İnsan Kaynaklarında Üretken Yapay Zekâ: Faydaları ve Örnekleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İnsan Kaynaklarında Üretken Yapay Zekâ: Faydaları ve Örnekleri
Üretken yapay zekâ teknolojileri sayesinde içerik üretimi, tahmin ve analiz gibi birçok görevde otomasyon sağlanabiliyor. McKinsey tarafından yayımlanan bir rapora göre, üretken yapay zekâ teknolojilerinin işletmelerce benimsenme oranı 2024'te %65 olarak ölçüldü, bu da 2023'teki oranın iki katı. Peki, bu teknolojiler insan kaynakları departmanı tarafından ne kadar etkili bir şekilde kullanılabiliyor? Bu yazımızda, GenAI teknolojilerinin İK verimliliğini nasıl artırabileceğine göz atacağız.
12 dakikalık
İlham Verici Yapay Zekâ Destekli Pazarlama Örnekleri
Veriye Dayalı Pazarlama
İlham Verici Yapay Zekâ Destekli Pazarlama Örnekleri
Pazarlamacıların %80'i, önümüzdeki 5 yıl içerisinde pazarlama dünyasındaki kilit elemanın yapay zekâ olacağını düşünüyor. Yapay zekânın yetenekleri göz önünde bulundurulduğunda bu tahminde bulunmanın çok da zor olmadığını görebiliyoruz. Bu yazımızda, alanında lider firmaların müşteri deneyimini iyileştirmek ve pazar trendleri hakkında derinlemesine içgörüler elde etmek için faydalandığı yapay zekâ teknolojilerini ve örneklerini ele alacağız. Ayrıca yapay zekâ ile pazarlama arasındaki ilişkiye yakından bir bakış sunacağız.
12 dakikalık
Müşteri Geri Bildiriminde Yapay Zekâ ile Duygu Analizi
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Müşteri Geri Bildiriminde Yapay Zekâ ile Duygu Analizi
Müşteri yorumlarını analiz etmenin etkili yollarından birisi duygu analizidir. Günümüzde artık yapay zekâ destekli olarak duygu analizi gerçekleştirilebilir. Yapay zekânın müşteri hizmetleri süreçlerine destek olması; tüketicilerin duygu, düşünce ve davranışlarını daha derinden anlaması için şirketlere olanak sağlar. Böylece şirketler süreçlerini daha verimli ve etkili bir şekilde yürütebilir.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın