Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Sohbet Robotları İçin Daha İyi İstemler (Prompts) Nasıl Yazılır?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Sohbet Robotları İçin Daha İyi İstemler (Prompts) Nasıl Yazılır?
Sohbet robotlarının basitten tekniğe kadar geniş bir yelpazede soruları daha iyi anlamasına yardımcı olan prompt mühendisleri kaliteli bir çıktı için şunları önerir: dikkat, sabır ve deneme. İstediğiniz konuda Google araştırması yaparken birçok farklı sayfayı ziyaret edersiniz. Aynısı sohbet robotları için de geçerlidir. İyi bir çıktı için birçok farklı deneme yapmalı ve sohbet robotlarının komut işleme yeteneklerini anlamalısınız. Bu yazımızda ChatGPT, Copilot, Gemini ve Claude gibi büyük dil modellerine nasıl daha iyi istemler yazabileceğiniz hakkında ipuçları vereceğiz.
12 dakikalık
En İyi İK Pazarlama Stratejileri
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi İK Pazarlama Stratejileri
İK uzmanlarına göre, pazarlama stratejilerinin başlıca katkıları, yeni çalışanların daha nitelikli olması (%87,5), işe alım etkinliğinin artması (%62,5) ve aday seçim süreci için gereken sürenin azalmasıdır (%50).Bu yazımızda, insan kaynakları ve pazarlama faaliyetlerinin kombinasyonu olan İK pazarlamasına yakından göz atacağız. En iyi pazarlama stratejileri ile rekabetçi kalmanın ve etkileyici bir marka kimliği oluşturmanın yollarını inceleyeceğiz.
12 dakikalık
Dijital Ofis Nedir? - Hangi İş Yazılımlarıyla Desteklenebilir?
Uzaktan Başarılı Olun
Dijital Ofis Nedir? - Hangi İş Yazılımlarıyla Desteklenebilir?
Dijital ofisler, dijital dönüşüm kapsamında şirketlerin işlerini sanal ortamlarda yürütmesi anlamına gelir. Peki dijital ofis kavramı neden bu kadar popüler? Yeni teknolojilere ve değişen çalışma modellerine ayak uydurmak neden bu kadar önemli? Dijital ofis sisteminde hangi teknolojiler hayati bir rol üstleniyor? Bu yazımızda dijital ofis dünyasına yakından bir bakış atacağız. Sanal ofis süreçlerinde kullanılan en popüler 7 yazılımı birlikte inceleyeceğiz.
12 dakikalık
Uzaktan Çalışma Modelinde Kullanılan En İyi 10 İş Birliği Aracı
Uzaktan Başarılı Olun
Uzaktan Çalışma Modelinde Kullanılan En İyi 10 İş Birliği Aracı
Uzaktan çalışma modelinin yükselişi son yıllarda büyük bir ivme kazandı. Bu durumun temel sebepleri arasında çalışan beklentilerini karşılamanın yanı sıra küreselleşmenin de etkisi bulunuyor. Büyük şirketler, tüm çalışanlarını fiziksel ofis alanlarına yerleştirme konusunda zorluk yaşadığını belirterek daha esnek olmak ve maliyetli düşürmek amacıyla uzaktan çalışmayı öne çıkarıyor. Bu yazımızda, işletmenizi dijital dönüşüm kapsamında bir adım öne çıkaracak en iyi 10 iş birliği aracını birlikte inceleyeceğiz.
13 dakikalık
Görev Yönetimi ve Planlama için Yapay Zekâ Proje Yönetim Araçları Nasıl Fayda Sağlayabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Görev Yönetimi ve Planlama için Yapay Zekâ Proje Yönetim Araçları Nasıl Fayda Sağlayabilir?
Harvard Business Review'a göre, yapay zekânın proje yönetimi kapsamında uygulanması başarı oranını yalnızca %25 oranında artırabilseydi, bu hem şirketlere hem de çalışanlara trilyonlarca dolarlık değer ve fayda kazandırırdı. İyi haber şu ki yapay zekâ zaten proje yönetimine uygulanabilir. Gartner'ın bir araştırmasının bildirdiği üzere değişim çok yakında. 2030 yılına kadar proje yönetim görevlerinin %80'inin yapay zekâ uygulamaları tarafından gerçekleştirileceği tahmin ediliyor. Bu yazımızda, yapay zekânın proje yönetiminde hangi görevleri teslim alacağına yakından göz atacağız.
12 dakikalık
Müşteri Segmentasyonu Nedir ve Nasıl Yapılır?
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Segmentasyonu Nedir ve Nasıl Yapılır?
Yapılan bir araştırmaya göre segmentasyon süreci şirketlerin %90'ını müşteri hakkında daha bilgili hâle getirir. Böylece hedefe yönelik kampanyalarla daha fazla büyüme elde edilebilir. Peki müşteri segmentasyonu nasıl yapılır? Bu yazımızda müşteri segmentasyonunu ayrıntılı bir şekilde ele alacağız. Segmentasyon süreci adımları ve bu süreçte kullanılabilecek araçlara örnekler vereceğiz.
13 dakikalık
Otel Yönetimi için Müşteri Geri Bildiriminin Önemi
Müşteri Başarısı
Otel Yönetimi için Müşteri Geri Bildiriminin Önemi
Müşteri geri bildirimleri otellerin hizmetlerini geliştirmesine, doluluk oranlarını artırmasına ve daha fazla sadık müşteri kitlesi oluşturmasına yardımcı olur. Tüm bunların yanı sıra müşterilerin dijital platformlarda olumlu değerlendirmeler yapmaları adına önemlidir. Olumlu ya da olumsuz yorumlara yanıt vermek, müşteri deneyimini iyileştirmek ve memnuniyet oranını artırmak adına sağlam bir geri bildirim yönetiminin tesis edilmesi gerekir.
12 dakikalık
Agentic Yapay Zekâ Nedir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Agentic Yapay Zekâ Nedir?
Bu yazımızda büyük dil modellerini (LLM), devasa veri setlerini, geleneksel programlamayı ve bağlantısallığı birleştirerek merkezine alan Agentic yapay zekânın ne olduğuna, faydalarına ve uygulama alanlarına birlikte göz atacağız.
12 dakikalık
2025'te Öne Çıkacak Önemli Yapay Zekâ Teknoloji Trendleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
2025'te Öne Çıkacak Önemli Yapay Zekâ Teknoloji Trendleri
Yapay zekânın tarihine kısaca göz attığımızda; Makine Öğrenimi (ML), Derin Öğrenme (DL), Doğal Dil İşleme (NLP), öngörücü analiz, büyük veri analitiği ve otonom sistemlerle büyük bir yol katedildiğini görüyoruz. Peki ya sırada ne var? 2025 yılında yapay zekâ alanında ne tür gelişmeler bekleniyor? Bu yazımızda gelecekteki yapay zekâ trendleri ile 2025 yılında öne çıkan teknolojilere göz atacağız.
12 dakikalık
Seyahat Acentelerinde Yapay Zekâ Kullanım Örnekleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Seyahat Acentelerinde Yapay Zekâ Kullanım Örnekleri
Yapay zekâ; kişiselleştirme, otomasyon, duygu analizi, veri analitiği ve daha fazla uygulama ile turizm sektöründe devrim yaratıyor. Seyahat acentelerinin müşterileriyle iletişim kurma şeklini değiştiren uygulamalar sayesinde etkileşim ve memnuniyet oranı yükseliyor. YZ destekli bir seyahat acentesi müşterilerinin geçmiş seyahatlerine, gezinme alışkanlıklarına ve ilgi alanlarına göre kapsamlı bir yolculuk planı hazırlayabiliyor.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın