Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
9 Dijital Satış ve Pazarlama Trendi (2024)
Veriye Dayalı Pazarlama
9 Dijital Satış ve Pazarlama Trendi (2024)
Her yeni yıl gibi 2024 de pek çok değişim içerecek ve bunlar yeni satış ve pazarlama trendlerinin ortaya çıkmasına neden olacak. Elbette genel anlamda iş dünyasını etkileyen trendler de olacak, ancak dijital pazarlama ve satış, hemen her zaman olduğu gibi bu değişimlerin en yoğun yaşandığı sektörlerin arasında yer alacak.
11 dakikalık
E-ticaret İçin Kullanabileceğiniz En İyi 5 Sosyal Medya Platformu
Veriye Dayalı Pazarlama
E-ticaret İçin Kullanabileceğiniz En İyi 5 Sosyal Medya Platformu
Müşterilerinizin doğrudan sosyal medya hesaplarınızı kullanarak alışveriş yapmalarına imkân sunmak, daha fazla kişiye ulaşmanızı sağlayacak ve marka bilinirliği bakımından da faydalı olacaktır. Bu, tüketiciler için de avantajlıdır zira çok daha keyifli bir alışveriş deneyimi elde edebilirler. Eğer siz de ticaret ve sosyal medya pazarlamasını birlikte yürütmek istiyorsanız, hem ipuçlarına ihtiyacınız var hem de bu iş için en uygun platformların hangileri olduğunu bilmeniz gerekiyor.
12 dakikalık
Daha Etkili E-Posta Pazarlaması İçin 5 Taktik
Veriye Dayalı Pazarlama
Daha Etkili E-Posta Pazarlaması İçin 5 Taktik
E-posta ile pazarlama, mevcut müşterilerinizle iletişim hâlinde kalmanızı ve aynı zamanda yeni müşterilere ulaşmanızı sağlar. Bu nedenle, büyüklüğü ve türü ne olursa olsun her işletmenin pazarlama stratejilerinin bir parçası olması gerekir. Bu yazımızda, e-posta pazarlamasının neden önemli olduğunu anlatacak ve etkili bir şekilde kullanabilmeniz için taktikler paylaşıyoruz.
12 dakikalık
Dijital Markalamada Mükemmelliğe Ulaşmak için 10 İpucu: Tutarlılık, Özgünlük ve Benzersiz Olmak!
Veriye Dayalı Pazarlama
Dijital Markalamada Mükemmelliğe Ulaşmak için 10 İpucu: Tutarlılık, Özgünlük ve Benzersiz Olmak!
Doğru uygulandığında, marka stratejileriniz yeni müşteriler çekebilir ve hâlihazırda sizinle birlikte olanlar arasında sadakat yaratarak kârlılığınızda iyi bir artış sağlayabilir.
11 dakikalık
Yapay Zekâ Destekli Pazarlama: Müşteri Segmentasyonu ve Kişiselleştirmede Devrim Yaratıyor
Veriye Dayalı Pazarlama
Yapay Zekâ Destekli Pazarlama: Müşteri Segmentasyonu ve Kişiselleştirmede Devrim Yaratıyor
Yapay zekâ artık hayatımzda ve bu konuda çekinmenize gerek yok. Bunun yerine biz pazarlamacılar bunu benimseyip bizi nereye götürebileceğini görebiliriz.
Bu makalede, yapay zeka destekli araçların müşteri segmentasyonundaki rolünden ve müşteri deneyimlerinin kişiselleştirilmesine nasıl yardımcı olabileceklerinden bahsedeceğiz.
9 dakikalık
Yalnız girişimciler için 9 Bütçe Dostu Pazarlama Stratejisi
Veriye Dayalı Pazarlama
Yalnız girişimciler için 9 Bütçe Dostu Pazarlama Stratejisi
Bu yazıda hedef kitlenize ulaşmanıza, marka bilinirliği oluşturmanıza ve satışları artırmanıza yardımcı olacak taktikleri açıklayacağız. Girişimcilere yönelik bu pazarlama stratejileri başarıya giden yolculuğunuzu hızlandıracaktır.
12 dakikalık
Hedef Kitlenize Ulaşmak İçin Müşteri Profili Şablonu
Veriye Dayalı Pazarlama
Hedef Kitlenize Ulaşmak İçin Müşteri Profili Şablonu
Müşterilerinizin kalbine giden yolu bulmanın kolay olmadığına eminiz. İhtiyaçlarını karşılamak en başından itibaren çok önemlidir ve dikkate alınması gereken en etkili konu müşteri profillemesidir.
1 dakikalık
Pazarlama için ChatGPT
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlama için ChatGPT
ChatGPT sayesinde pazarlama alanında çalışan kişiler, reklam kampanyalarının etkinliğini artırabilir. Yapay zeka, yalnızca pazarlama alanında değil, diğer birçok alanda da bir etki bıraktı. ChatGPT'yi işletmenizde nasıl etkili bir şekilde kullanacağınızı tartışalım.
14 dakikalık
Sosyal Medya Takvimi Oluşturmaya İlişkin 10 İpucu [Tam Kılavuz]
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Takvimi Oluşturmaya İlişkin 10 İpucu [Tam Kılavuz]
Şirketinizin sosyal medyasını yeni gönderiler, takipçi katılımı ve sosyal medya pazarlaması arasında dengeleyerek, başka bir şey için neredeyse yeterli zaman kalmıyor. Neyse ki, işleri daha kolay ve yönetilebilir hale getirmenin bir yolu var. İşte bir sosyal medya takvimi oluşturmak için 10 ipucu.
12 dakikalık
CRM ve Pazarlama Otomasyonunun Gücünü Ortaya Çıkarma: Kapsamlı Kılavuz
Veriye Dayalı Pazarlama
CRM ve Pazarlama Otomasyonunun Gücünü Ortaya Çıkarma: Kapsamlı Kılavuz
Pazarlama otomasyonu, kural olarak, satış hattındaki çeşitli anlaşmaları teşvik eden süreç için etkili bir araçtır.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın