Ürün

Pazarlama hakkındaki makalelerimizi okuyun

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Hedef Kitlenize Ulaşmak İçin Müşteri Profili Şablonu
Veriye Dayalı Pazarlama
Hedef Kitlenize Ulaşmak İçin Müşteri Profili Şablonu
Müşterilerinizin kalbine giden yolu bulmanın kolay olmadığına eminiz. İhtiyaçlarını karşılamak en başından itibaren çok önemlidir ve dikkate alınması gereken en etkili konu müşteri profillemesidir.
1 dakikalık
Pazarlama için ChatGPT
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlama için ChatGPT
ChatGPT sayesinde pazarlama alanında çalışan kişiler, reklam kampanyalarının etkinliğini artırabilir. Yapay zeka, yalnızca pazarlama alanında değil, diğer birçok alanda da bir etki bıraktı. ChatGPT'yi işletmenizde nasıl etkili bir şekilde kullanacağınızı tartışalım.
14 dakikalık
Sosyal Medya Takvimi Oluşturmaya İlişkin 10 İpucu [Tam Kılavuz]
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Takvimi Oluşturmaya İlişkin 10 İpucu [Tam Kılavuz]
Şirketinizin sosyal medyasını yeni gönderiler, takipçi katılımı ve sosyal medya pazarlaması arasında dengeleyerek, başka bir şey için neredeyse yeterli zaman kalmıyor. Neyse ki, işleri daha kolay ve yönetilebilir hale getirmenin bir yolu var. İşte bir sosyal medya takvimi oluşturmak için 10 ipucu.
12 dakikalık
CRM ve Pazarlama Otomasyonunun Gücünü Ortaya Çıkarma: Kapsamlı Kılavuz
Veriye Dayalı Pazarlama
CRM ve Pazarlama Otomasyonunun Gücünü Ortaya Çıkarma: Kapsamlı Kılavuz
Pazarlama otomasyonu, kural olarak, satış hattındaki çeşitli anlaşmaları teşvik eden süreç için etkili bir araçtır.
12 dakikalık
Şirketinizin Çevrimiçi İtibarını Artırmak için 12 Akıllı Taktik
Veriye Dayalı Pazarlama
Şirketinizin Çevrimiçi İtibarını Artırmak için 12 Akıllı Taktik
Web tabanlı ekonomimizde, iyi bir çevrimiçi itibar, başarılı bir şirketin temelinin bir parçasıdır. İster sektöre yeni giren bir start up olun, ister bir krizden sonra şirketinizin çevrimiçi itibarını artırmaya ihtiyaç duyuyor olun, bu makale, itibarınızı harika duruma getirmek için neler yapabileceğinize dair bir yol haritasıdır.
11 dakikalık
Pazarlama Planı Nasıl Oluşturulur: 10 Temel Adım
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlama Planı Nasıl Oluşturulur: 10 Temel Adım
Tıpkı hayatın veya işin herhangi bir alanında olduğu gibi, nereye gittiğinizi bilmiyorsanız çok uzağa gidemezsiniz. Bu nedenle, bir pazarlama planı oluşturmak, herhangi bir yöneticinin gündeminin en üstünde olmalıdır. 10 temel adımda bir pazarlama planının nasıl oluşturulacağına dair bir yol haritası belirledik.
11 dakikalık
Başarılı Kullanıcı Katılımı için 5 Hamle
Veriye Dayalı Pazarlama
Başarılı Kullanıcı Katılımı için 5 Hamle
Kullanıcı katılımı, dijital işletmelerin kaçırmayı göze alamayacağı bir büyüme tekniğidir. İşte onu gerçekten etkili hale getirmenin yolu.
7 dakikalık
En İyi 5 Pazarlama Proje Yönetimi Programı
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi 5 Pazarlama Proje Yönetimi Programı
Geliştiriciler arasındaki rekabet şiddetli ancak yalnızca birkaç marka gerçekten büyük bir tanınırlık kazanmayı başardı. Bu derlemede, birinci sınıf pazarlama ve proje yönetimi yazılımının elle seçilmiş bir seçimini keşfedeceksiniz. Her ürünün temel özelliklerini keşfedin, güçlü ve zayıf noktalarını karşılaştırın ve size en uygun olanı seçin.
8 dakikalık
Seyahat Acenteleri için 7 E-posta Pazarlama Stratejisi
Veriye Dayalı Pazarlama
Seyahat Acenteleri için 7 E-posta Pazarlama Stratejisi
Seyahat endüstrisi, e-posta pazarlamasından en iyi şekilde yararlanmak için en iyi yerlerden biridir. Bu nedenle, seyahat acenteleri için güçlü ilişkiler kurmanıza ve satışları artırmanıza yardımcı olacak 7 e-posta pazarlama stratejisini inceleyeceğiz.
10 dakikalık
İnsanların Okumaktan Hoşlanacağı Etkili E-posta Bülteni Nasıl Oluşturulur
Veriye Dayalı Pazarlama
İnsanların Okumaktan Hoşlanacağı Etkili E-posta Bülteni Nasıl Oluşturulur
Burada "E-posta bülteni nedir?" Sorusuna cevap veriyoruz. Bu makale size bu tür bir iletişimden en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğinizi anlatacaktır. Önerilerimizi takip edin, yatırım getirinizi artırabilecek ve hedef kitlenizle bağlarınızı güçlendirebileceksiniz.
15 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın