Ürün

Makaleler

YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
İlham Verici Yapay Zekâ Destekli Pazarlama Örnekleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İlham Verici Yapay Zekâ Destekli Pazarlama Örnekleri
Pazarlamacıların %80'i, önümüzdeki 5 yıl içerisinde pazarlama dünyasındaki kilit elemanın yapay zekâ olacağını düşünüyor. Yapay zekânın yetenekleri göz önünde bulundurulduğunda bu tahminde bulunmanın çok da zor olmadığını görebiliyoruz. Bu yazımızda, alanında lider firmaların müşteri deneyimini iyileştirmek ve pazar trendleri hakkında derinlemesine içgörüler elde etmek için faydalandığı yapay zekâ teknolojilerini ve örneklerini ele alacağız. Ayrıca yapay zekâ ile pazarlama arasındaki ilişkiye yakından bir bakış sunacağız.
12 dakikalık
Müşteri Geri Bildiriminde Yapay Zekâ ile Duygu Analizi
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Müşteri Geri Bildiriminde Yapay Zekâ ile Duygu Analizi
Müşteri yorumlarını analiz etmenin etkili yollarından birisi duygu analizidir. Günümüzde artık yapay zekâ destekli olarak duygu analizi gerçekleştirilebilir. Yapay zekânın müşteri hizmetleri süreçlerine destek olması; tüketicilerin duygu, düşünce ve davranışlarını daha derinden anlaması için şirketlere olanak sağlar. Böylece şirketler süreçlerini daha verimli ve etkili bir şekilde yürütebilir.
12 dakikalık
İşletmeler İçin Gölge Yapay Zekâ Rehberi
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İşletmeler İçin Gölge Yapay Zekâ Rehberi
Günümüzde her beş çalışandan üçü (%61) üretken yapay zekâ uygulamalarını kullanıyor. Bu uygulamalar, metin düzenlemeden veri analizine kadar birçok farklı süreci otomatikleştirerek çalışanların verimliliğini artırma potansiyeline sahip. Ancak bazı iş yerleri yapay zekâ kullanımına çeşitli kısıtlamalar getirebiliyor. Bu kısıtlamaların temel nedeni ise yapay zekânın veri güvenliği konusunda soru işaretleri oluşturması.
12 dakikalık
E-ticarette Büyümeyi Destekleyen Yapay Zekâ Çözümleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
E-ticarette Büyümeyi Destekleyen Yapay Zekâ Çözümleri
E-ticaret, işletmelerin fiziksel bir alana ihtiyaç duymadan daha geniş bir hedef kitleye hitap etmelerine olanak tanıyarak öne çıkıyor. Genel giderlerin azaltılması, ölçeklenebilirlik ve dijital envanter takibi avantajları ise e-ticaretin yükselişine destek oluyor. İşletmeler sadece beraberinde getirdiği avantajlar için değil müşteri talepleri doğrultusunda da e-ticareti tercih edebiliyor. Basit ve hızlı bir alışveriş deneyimi yaratan bu süreç sayesinde insanların %56'sı fiziksel bir dükkân yerine online mağazalara eğilim gösteriyor.
12 dakikalık
Yapay Zekâ İş Birliği Araçlarının Küresel Satış Performansı Üzerindeki Etkisi
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ İş Birliği Araçlarının Küresel Satış Performansı Üzerindeki Etkisi
Küresel satışlar farklı dillerin, kültürlerin ve iletişim tarzlarının karmaşıklığını beraberinde getirebilir. Yerel pazarda başarılı olan bir satış stratejisi, küresel pazarda etki göstermeyebilir. Dahası zaman farklılıkları, satış ekiplerinin potansiyel müşterilerle iletişim kurmasının önüne geçebilir. Peki işletmenizi küresel pazarda bir üst seviyeye çıkarmak ve tüm bu zorlukları etkili bir şekilde çözmek için neler yapabilirsiniz? Makelemizi okuyun!
12 dakikalık
Çalışan Oryantasyonunda Yapay Zekâ ile Verimliliği Artırın
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Çalışan Oryantasyonunda Yapay Zekâ ile Verimliliği Artırın
İK profesyonelleri, yeni çalışanların oryantasyonu için kaynak, araç ve bilgi tahsis etmekle yükümlüdür. Ayrıca çalışanları şirketlerin yasal süreçleriyle tanıştırmak, dâhil olacakları ekip ve projeler hakkında bilgi vermek gibi görevleri de bulunur. Etkili bir oryantasyon her çalışan için özel olarak hazırlanmalıdır. Rol, sorumluluk ve kariyer hedefleri çerçevesinde hazırlanan oryantasyon programı, çalışanların şirketlerine bağlı hissetmelerini sağlamalıdır. Peki İK profesyonelleri oryantasyon sürecindeki evrak işleriyle uğraşırken çalışan memnuniyetini nasıl sağlayabilir?
12 dakikalık
İK İşe Alım Otomasyonu Nedir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İK İşe Alım Otomasyonu Nedir?
İnsan kaynakları, çalışan ilişkilerini yönetmeden eğitim ve gelişime kadar birçok farklı göreve sahiptir. En önemli görevlerinden biri ise işe alım sürecini yönetmektir. Bu süreçte, ihtiyaç duyulan pozisyona uygun iş ilanlarını çeşitli platformlarda oluşturmaktan özgeçmiş taramaya kadar birçok görevi üstlenmeye devam ederler. Peki İK profesyonellerini tekrarlayan görevlerden kurtararak daha önemli işlere odaklanmalarını sağlamak mümkün mü? İK işe alım otomasyon yazılımları tam da bu noktada devreye girer ve performansı optimum seviyeye yükseltmeyi hedefler.
12 dakikalık
Maksimum Verimlilik için Çalışan Eğitiminin Önemi - İK Eğitim ve Geliştirme Alanında Nasıl Stratejiler Uygulayabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Maksimum Verimlilik için Çalışan Eğitiminin Önemi - İK Eğitim ve Geliştirme Alanında Nasıl Stratejiler Uygulayabilir?
Günümüzün yüksek rekabetli iş pazarında artan talepleri karşılamaya çalışan şirketler, ilerleyen teknolojiyle birlikte ürün ve gelişim alanında yeniliği sürekli olarak destekler. Bu sadece teknolojik altyapının yenilenmesi anlamına gelmez. Çalışanların da sürekli eğitim ve gelişimle bu altyapıya ayak uydurması, yenilikçi fikirlerle sürdürülebilir iş başarısına katkı sağlaması gerekir.
12 dakikalık
Yapay Zekâ Asistanı Nedir? İş Yükünüzü Nasıl Azaltabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ Asistanı Nedir? İş Yükünüzü Nasıl Azaltabilir?
Bir işletmenin veya departmanın yöneticisi değilseniz, büyük ihtimalle iş görevlerinde size yardımcı olabilecek bir asistana da sahip değilsiniz. Ancak günümüzde teknolojinin en gelişmiş uygulamalarından faydalanmaya başladığımızı unutmayalım. Artık yapay zekâ asistanları sayesinde her çalışan, iş görevlerinde maksimum verimliliği yakalayabilmek için gerekli desteği alabiliyor. Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Yapay Zekâ İnsan Kaynaklarına Nasıl Yardımcı Olabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ İnsan Kaynaklarına Nasıl Yardımcı Olabilir?
Yapay zekâ çalışmaları, en basit ifadeyle “insanlar gibi düşünebilen makineler üretme bilimi” olarak tanımlanabilir. Başlıca kullanım alanları ise tekrarlayan görevleri azaltmak, büyük ölçekteki verileri hızlı bir şekilde analiz etmek, karmaşık iş süreçlerini basitleştirmek ve insanların daha iyi karar almasına yardımcı olan raporlar üretmek olarak özetlenebilir. Sadece bu kabiliyetleri dahi yapay zekânın insan kaynaklarında yaratabileceği avantajların genişliğini gösterebiliyor.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın