Ürün

Makaleler

YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Agentic Yapay Zekâ Nedir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Agentic Yapay Zekâ Nedir?
Bu yazımızda büyük dil modellerini (LLM), devasa veri setlerini, geleneksel programlamayı ve bağlantısallığı birleştirerek merkezine alan Agentic yapay zekânın ne olduğuna, faydalarına ve uygulama alanlarına birlikte göz atacağız.
12 dakikalık
2025'te Öne Çıkacak Önemli Yapay Zekâ Teknoloji Trendleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
2025'te Öne Çıkacak Önemli Yapay Zekâ Teknoloji Trendleri
Yapay zekânın tarihine kısaca göz attığımızda; Makine Öğrenimi (ML), Derin Öğrenme (DL), Doğal Dil İşleme (NLP), öngörücü analiz, büyük veri analitiği ve otonom sistemlerle büyük bir yol katedildiğini görüyoruz. Peki ya sırada ne var? 2025 yılında yapay zekâ alanında ne tür gelişmeler bekleniyor? Bu yazımızda gelecekteki yapay zekâ trendleri ile 2025 yılında öne çıkan teknolojilere göz atacağız.
12 dakikalık
Seyahat Acentelerinde Yapay Zekâ Kullanım Örnekleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Seyahat Acentelerinde Yapay Zekâ Kullanım Örnekleri
Yapay zekâ; kişiselleştirme, otomasyon, duygu analizi, veri analitiği ve daha fazla uygulama ile turizm sektöründe devrim yaratıyor. Seyahat acentelerinin müşterileriyle iletişim kurma şeklini değiştiren uygulamalar sayesinde etkileşim ve memnuniyet oranı yükseliyor. YZ destekli bir seyahat acentesi müşterilerinin geçmiş seyahatlerine, gezinme alışkanlıklarına ve ilgi alanlarına göre kapsamlı bir yolculuk planı hazırlayabiliyor.
12 dakikalık
İnsan Kaynaklarında Üretken Yapay Zekâ: Faydaları ve Örnekleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İnsan Kaynaklarında Üretken Yapay Zekâ: Faydaları ve Örnekleri
Üretken yapay zekâ teknolojileri sayesinde içerik üretimi, tahmin ve analiz gibi birçok görevde otomasyon sağlanabiliyor. McKinsey tarafından yayımlanan bir rapora göre, üretken yapay zekâ teknolojilerinin işletmelerce benimsenme oranı 2024'te %65 olarak ölçüldü, bu da 2023'teki oranın iki katı. Peki, bu teknolojiler insan kaynakları departmanı tarafından ne kadar etkili bir şekilde kullanılabiliyor? Bu yazımızda, GenAI teknolojilerinin İK verimliliğini nasıl artırabileceğine göz atacağız.
12 dakikalık
İlham Verici Yapay Zekâ Destekli Pazarlama Örnekleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İlham Verici Yapay Zekâ Destekli Pazarlama Örnekleri
Pazarlamacıların %80'i, önümüzdeki 5 yıl içerisinde pazarlama dünyasındaki kilit elemanın yapay zekâ olacağını düşünüyor. Yapay zekânın yetenekleri göz önünde bulundurulduğunda bu tahminde bulunmanın çok da zor olmadığını görebiliyoruz. Bu yazımızda, alanında lider firmaların müşteri deneyimini iyileştirmek ve pazar trendleri hakkında derinlemesine içgörüler elde etmek için faydalandığı yapay zekâ teknolojilerini ve örneklerini ele alacağız. Ayrıca yapay zekâ ile pazarlama arasındaki ilişkiye yakından bir bakış sunacağız.
12 dakikalık
Müşteri Geri Bildiriminde Yapay Zekâ ile Duygu Analizi
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Müşteri Geri Bildiriminde Yapay Zekâ ile Duygu Analizi
Müşteri yorumlarını analiz etmenin etkili yollarından birisi duygu analizidir. Günümüzde artık yapay zekâ destekli olarak duygu analizi gerçekleştirilebilir. Yapay zekânın müşteri hizmetleri süreçlerine destek olması; tüketicilerin duygu, düşünce ve davranışlarını daha derinden anlaması için şirketlere olanak sağlar. Böylece şirketler süreçlerini daha verimli ve etkili bir şekilde yürütebilir.
12 dakikalık
İşletmeler İçin Gölge Yapay Zekâ Rehberi
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İşletmeler İçin Gölge Yapay Zekâ Rehberi
Günümüzde her beş çalışandan üçü (%61) üretken yapay zekâ uygulamalarını kullanıyor. Bu uygulamalar, metin düzenlemeden veri analizine kadar birçok farklı süreci otomatikleştirerek çalışanların verimliliğini artırma potansiyeline sahip. Ancak bazı iş yerleri yapay zekâ kullanımına çeşitli kısıtlamalar getirebiliyor. Bu kısıtlamaların temel nedeni ise yapay zekânın veri güvenliği konusunda soru işaretleri oluşturması.
12 dakikalık
E-ticarette Büyümeyi Destekleyen Yapay Zekâ Çözümleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
E-ticarette Büyümeyi Destekleyen Yapay Zekâ Çözümleri
E-ticaret, işletmelerin fiziksel bir alana ihtiyaç duymadan daha geniş bir hedef kitleye hitap etmelerine olanak tanıyarak öne çıkıyor. Genel giderlerin azaltılması, ölçeklenebilirlik ve dijital envanter takibi avantajları ise e-ticaretin yükselişine destek oluyor. İşletmeler sadece beraberinde getirdiği avantajlar için değil müşteri talepleri doğrultusunda da e-ticareti tercih edebiliyor. Basit ve hızlı bir alışveriş deneyimi yaratan bu süreç sayesinde insanların %56'sı fiziksel bir dükkân yerine online mağazalara eğilim gösteriyor.
12 dakikalık
Yapay Zekâ İş Birliği Araçlarının Küresel Satış Performansı Üzerindeki Etkisi
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ İş Birliği Araçlarının Küresel Satış Performansı Üzerindeki Etkisi
Küresel satışlar farklı dillerin, kültürlerin ve iletişim tarzlarının karmaşıklığını beraberinde getirebilir. Yerel pazarda başarılı olan bir satış stratejisi, küresel pazarda etki göstermeyebilir. Dahası zaman farklılıkları, satış ekiplerinin potansiyel müşterilerle iletişim kurmasının önüne geçebilir. Peki işletmenizi küresel pazarda bir üst seviyeye çıkarmak ve tüm bu zorlukları etkili bir şekilde çözmek için neler yapabilirsiniz? Makelemizi okuyun!
12 dakikalık
Çalışan Oryantasyonunda Yapay Zekâ ile Verimliliği Artırın
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Çalışan Oryantasyonunda Yapay Zekâ ile Verimliliği Artırın
İK profesyonelleri, yeni çalışanların oryantasyonu için kaynak, araç ve bilgi tahsis etmekle yükümlüdür. Ayrıca çalışanları şirketlerin yasal süreçleriyle tanıştırmak, dâhil olacakları ekip ve projeler hakkında bilgi vermek gibi görevleri de bulunur. Etkili bir oryantasyon her çalışan için özel olarak hazırlanmalıdır. Rol, sorumluluk ve kariyer hedefleri çerçevesinde hazırlanan oryantasyon programı, çalışanların şirketlerine bağlı hissetmelerini sağlamalıdır. Peki İK profesyonelleri oryantasyon sürecindeki evrak işleriyle uğraşırken çalışan memnuniyetini nasıl sağlayabilir?
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın