Ürün

Makaleler

Yapay Zekâ
Liderlik
Kurumsal
Orta Ölçekli İşletme
İletişim ve İş birliği
Araç Karşılaştırma
Yapay Zekâ
Uzaktan Çalışma
Ekip Çalışması
Zaman Yönetimi
CRM
Küçük İşletme
Müşteri Hizmetleri
Pazarlama
Çalışan Verimliliği
Satışlar
İK
Proje Yönetimi
Yapay Zekâ İş Birliği Araçlarının Küresel Satış Performansı Üzerindeki Etkisi
Yapay Zekâ
Yapay Zekâ İş Birliği Araçlarının Küresel Satış Performansı Üzerindeki Etkisi
Küresel satışlar farklı dillerin, kültürlerin ve iletişim tarzlarının karmaşıklığını beraberinde getirebilir. Yerel pazarda başarılı olan bir satış stratejisi, küresel pazarda etki göstermeyebilir. Dahası zaman farklılıkları, satış ekiplerinin potansiyel müşterilerle iletişim kurmasının önüne geçebilir. Peki işletmenizi küresel pazarda bir üst seviyeye çıkarmak ve tüm bu zorlukları etkili bir şekilde çözmek için neler yapabilirsiniz? Makelemizi okuyun!
12 dakikalık
Çalışan Oryantasyonunda Yapay Zekâ ile Verimliliği Artırın
Yapay Zekâ
Çalışan Oryantasyonunda Yapay Zekâ ile Verimliliği Artırın
İK profesyonelleri, yeni çalışanların oryantasyonu için kaynak, araç ve bilgi tahsis etmekle yükümlüdür. Ayrıca çalışanları şirketlerin yasal süreçleriyle tanıştırmak, dâhil olacakları ekip ve projeler hakkında bilgi vermek gibi görevleri de bulunur. Etkili bir oryantasyon her çalışan için özel olarak hazırlanmalıdır. Rol, sorumluluk ve kariyer hedefleri çerçevesinde hazırlanan oryantasyon programı, çalışanların şirketlerine bağlı hissetmelerini sağlamalıdır. Peki İK profesyonelleri oryantasyon sürecindeki evrak işleriyle uğraşırken çalışan memnuniyetini nasıl sağlayabilir?
12 dakikalık
İK İşe Alım Otomasyonu Nedir?
Yapay Zekâ
İK İşe Alım Otomasyonu Nedir?
İnsan kaynakları, çalışan ilişkilerini yönetmeden eğitim ve gelişime kadar birçok farklı göreve sahiptir. En önemli görevlerinden biri ise işe alım sürecini yönetmektir. Bu süreçte, ihtiyaç duyulan pozisyona uygun iş ilanlarını çeşitli platformlarda oluşturmaktan özgeçmiş taramaya kadar birçok görevi üstlenmeye devam ederler. Peki İK profesyonellerini tekrarlayan görevlerden kurtararak daha önemli işlere odaklanmalarını sağlamak mümkün mü? İK işe alım otomasyon yazılımları tam da bu noktada devreye girer ve performansı optimum seviyeye yükseltmeyi hedefler.
12 dakikalık
Maksimum Verimlilik için Çalışan Eğitiminin Önemi - İK Eğitim ve Geliştirme Alanında Nasıl Stratejiler Uygulayabilir?
Yapay Zekâ
Maksimum Verimlilik için Çalışan Eğitiminin Önemi - İK Eğitim ve Geliştirme Alanında Nasıl Stratejiler Uygulayabilir?
Günümüzün yüksek rekabetli iş pazarında artan talepleri karşılamaya çalışan şirketler, ilerleyen teknolojiyle birlikte ürün ve gelişim alanında yeniliği sürekli olarak destekler. Bu sadece teknolojik altyapının yenilenmesi anlamına gelmez. Çalışanların da sürekli eğitim ve gelişimle bu altyapıya ayak uydurması, yenilikçi fikirlerle sürdürülebilir iş başarısına katkı sağlaması gerekir.
12 dakikalık
Yapay Zekâ Asistanı Nedir? İş Yükünüzü Nasıl Azaltabilir?
Yapay Zekâ
Yapay Zekâ Asistanı Nedir? İş Yükünüzü Nasıl Azaltabilir?
Bir işletmenin veya departmanın yöneticisi değilseniz, büyük ihtimalle iş görevlerinde size yardımcı olabilecek bir asistana da sahip değilsiniz. Ancak günümüzde teknolojinin en gelişmiş uygulamalarından faydalanmaya başladığımızı unutmayalım. Artık yapay zekâ asistanları sayesinde her çalışan, iş görevlerinde maksimum verimliliği yakalayabilmek için gerekli desteği alabiliyor. Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Yapay Zekâ İnsan Kaynaklarına Nasıl Yardımcı Olabilir?
Yapay Zekâ
Yapay Zekâ İnsan Kaynaklarına Nasıl Yardımcı Olabilir?
Yapay zekâ çalışmaları, en basit ifadeyle “insanlar gibi düşünebilen makineler üretme bilimi” olarak tanımlanabilir. Başlıca kullanım alanları ise tekrarlayan görevleri azaltmak, büyük ölçekteki verileri hızlı bir şekilde analiz etmek, karmaşık iş süreçlerini basitleştirmek ve insanların daha iyi karar almasına yardımcı olan raporlar üretmek olarak özetlenebilir. Sadece bu kabiliyetleri dahi yapay zekânın insan kaynaklarında yaratabileceği avantajların genişliğini gösterebiliyor.
12 dakikalık
Yapay Zekânın CRM’deki 5 Potansiyeli
Yapay Zekâ
Yapay Zekânın CRM’deki 5 Potansiyeli
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve yapay zekânın ortak noktası insan etkileşimlerini incelemektir. Peki, bu iki teknoloji bir arada kullanılırsa ne olur? Yapay zekâ CRM sistemleri ile birleştiğinde müşteri davranışları, tercihleri ve kalıpları hakkında daha derin bir anlayışa sahip olmak mümkün hale gelir. Veriye dayalı analiz sayesinde kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri kurmak ve müşteri memnuniyetini artırmak kolaylaşır. Müşteri verileri güçlendikçe artan rekabette öne çıkmanın da kilidi açılır.
12 dakikalık
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Yapay Zekâ
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Yapay zekâ sohbet robotları, müşterilerinizin soru ve sorunlarına hızlı bir şekilde yanıt verebilir, potansiyel müşteri bilgilerini toplayıp satış veya pazarlama departmanınıza iletebilir, bunun sayesinde de verimli bir şekilde çok daha etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Makalemizde, işletmelerin müşteri hizmetlerine yardımcı olmak amacıyla özel olarak tasarlanmış sohbet robotlarının güncel bir listesini paylaşacak ve sorunsuz bir şekilde başlayabilmeniz için bazı ipuçları vereceğiz.
11 dakikalık
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
Yapay Zekâ
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
Potansiyel müşteri bulma (lead generation), her türden ve her büyüklükten işletme için karmaşık bir süreçtir. Pazarlama kampanyaları, e-postalar, sosyal medya etkinlikleri ve diğer dijital kanallar aracılığıyla potansiyel müşterilerle günlerce etkileşim kurduktan sonra bir sürü aday toplarsınız, ancak iş satış yapmaya geldiğinde bunların yalnızca çok az bir kısmının uygun potansiyel müşteri olduğunu görürsünüz. Yani çok büyük çabalar sergiler ve karşılığında çok düşük bir getiri elde edersiniz. Peki yapay zekâyla lead generation yapmaya ne dersiniz?
12 dakikalık
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
Yapay Zekâ
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
İşletmeniz daha fazla müşteri kazandıkça müşteri hizmetlerini de büyütmek zorunda kalırsınız, aksi takdirde ideal müşteri deneyimini elde etmek mümkün olmaz. Yapay zekâ kullanımı işte bu noktada size yardımcı olabilir ve maliyetleri artırmadan kolayca müşteri hizmetlerinin çok daha fazla kişiye kusursuz bir deneyim sunmasını sağlayabilir.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın