Makaleler

Müşteri Hizmetleri
CRM
Proje Yönetimi
İK
Satışlar
Çalışan Verimliliği
Pazarlama
Müşteri Hizmetleri
Küçük İşletme
Liderlik
Zaman Yönetimi
Ekip Çalışması
Uzaktan Çalışma
Yapay Zekâ
Araç Karşılaştırma
İletişim ve İş birliği
Orta Ölçekli İşletme
Kurumsal
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Müşteri Hizmetleri
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Yapay zekâ sohbet robotları, müşterilerinizin soru ve sorunlarına hızlı bir şekilde yanıt verebilir, potansiyel müşteri bilgilerini toplayıp satış veya pazarlama departmanınıza iletebilir, bunun sayesinde de verimli bir şekilde çok daha etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Makalemizde, işletmelerin müşteri hizmetlerine yardımcı olmak amacıyla özel olarak tasarlanmış sohbet robotlarının güncel bir listesini paylaşacak ve sorunsuz bir şekilde başlayabilmeniz için bazı ipuçları vereceğiz.
11 dakikalık
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
Müşteri Hizmetleri
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
İşletmeniz daha fazla müşteri kazandıkça müşteri hizmetlerini de büyütmek zorunda kalırsınız, aksi takdirde ideal müşteri deneyimini elde etmek mümkün olmaz. Yapay zekâ kullanımı işte bu noktada size yardımcı olabilir ve maliyetleri artırmadan kolayca müşteri hizmetlerinin çok daha fazla kişiye kusursuz bir deneyim sunmasını sağlayabilir.
12 dakikalık
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Müşteri Hizmetleri
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Potansiyel müşteri bulma (lead generation) konusunda zorlanıyorsanız yapay zekânın gücünden yararlanabilirsiniz. Bu yenilikçi teknoloji, geleneksel potansiyel müşteri yaratma tekniklerinde kullanılarak, zaman alan pek çok işi sizin yerinize tamamlayabilir ve hatta bazı görevleri tamamen otomatik olarak yürütebilir. Burada, bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve müşteri adayı oluşturma için yapay zekânın nasıl kullanılabileceğine dair örnekler vereceğiz.
12 dakikalık
Yapay Zekâ Destekli Müşteri Hizmetleri Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Müşteri Hizmetleri
Yapay Zekâ Destekli Müşteri Hizmetleri Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Hem işletmeler hem de son kullanıcılar yapay zekâ (AI) araçlarına giderek daha bağımlı hâle geliyor. Bir araştırmaya göre, AI destekli sanal asistan pazarı sadece birkaç yıl içinde 47,50 milyar doların üzerinde bir büyüklüğe ulaşacak. Bu sanal asistanlar her türden ve her büyüklükten işletmenin de işine yarayabilir. Örneğin AI destekli çağrı merkezi kurabilir veya bir müşteri hizmetleri AI robotu ile iş akışınızda otomasyonun gücünden yararlanabilirsiniz.
12 dakikalık
Yeni Başlayanlar İçin Potansiyel Müşteri Oluşturma Rehberi
Müşteri Hizmetleri
Yeni Başlayanlar İçin Potansiyel Müşteri Oluşturma Rehberi
Sıcak ve soğuk çağrılar ile müşteri kazanma geçmişte kaldı. Artık çevrimiçi dünyada kullanabileceğiniz yeni müşteri kazanma yöntemleri var ve bu makalede onlardan bahsedeceğiz. İlk olarak potansiyel müşteri tanımını yapacak, ardından potansiyel müşteri bulma nedir sorusunu cevaplayacak ve daha sonra potansiyel müşteri nasıl bulunur sorusuna odaklanarak müşteri adayı kazanma tekniklerinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Müşteri Deneyimi Nedir ve Neden Önemlidir?
Müşteri Hizmetleri
Müşteri Deneyimi Nedir ve Neden Önemlidir?
Birbirinin tamamen aynı ürün veya hizmetleri aynı fiyata satan iki şirket olduğunu düşünelim. Bu şirketlerden biri sürekli olarak mükemmele yakın müşteri deneyimi sunarken diğeri bu konuda yetersiz kalıyor. Bir tüketici/kullanıcı olarak bu şirketlerden hangisini tercih ederdiniz? Sorunun cevabı için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Müşteri Hizmetleri
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Türü ne olursa olsun, her işletmenin ayakta kalabilmek için yeni müşterilere ihtiyacı vardır. Ancak bu kolay ve basit bir iş değildir. Araştırmalar, yine türü ne olursa olsun, işletmelerin neredeyse %70’nin müşteri kazanma konusunda sorun yaşadığını gösteriyor. Peki, bu işin sırrı nedir? Bu makalede tüm cevapları bulabilirsiniz!
11 dakikalık
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
Müşteri Hizmetleri
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
Bir şirketin temel hedefi, harika bir ürün veya hizmet geliştirmektir. Ancak başarılı olup olmayacağını belirleyecek olan şey, müşteri ilişkileri konusunda ne kadar iyi olduğudur. Artık bir müşteri sadece satılan ürün veya hizmete odaklanmıyor, bundan daha fazlasını talep ediyor. Kendilerine ne satıldığına ek olarak, nasıl satıldığına ve satın alma tamamlandıktan sonra ne olacağıyla da ilgileniyor.
12 dakikalık
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri Hizmetleri
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri hizmetleri kalitesinden memnun kalmayıp marka değiştirmeye karar veren tüketiciler, her türden şirketin
zarara uğramasına neden olur. Her türden tüketiciyi memnun edecek bir müşteri hizmetleri deneyimi nasıl sunulur ve müşteri temsilcisinin dikkat etmesi gereken şeyler nelerdir? Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Müşteri Sadakatini Oluşturmanın ve İşinizi Geliştirmenin Kanıtlanmış 10 Yolu
Müşteri Hizmetleri
Müşteri Sadakatini Oluşturmanın ve İşinizi Geliştirmenin Kanıtlanmış 10 Yolu
Müşteri sadakati oluşturmak, markanıza olan güveni teşvik edecek ve ayrıca işletmenizin uzun ömürlü olmasını garanti ederek sektörde sağlam bir temel sağlayabilir. Tek yapmanız gereken mevcut süreçlerinizde ve kurallarınızda birkaç değişiklik yapmak.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın