Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için En İyi CRM Sistemleri (2024)
CRM ile Satışları Artırın
Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için En İyi CRM Sistemleri (2024)
Doğru müşteri ilişileri yönetimi (CRM) programını seçmek marka sadakati oluşturmanızı kolaylaştırır ve şirketinizin hızlı bir şekilde büyümesine yardımcı olur. Ancak bir CRM sistemi bulmak için yaptığınız basit bir arama bile yüzlerce farklı sonuç getirir. İyi ama, hangisini seçmelisiniz?
12 dakikalık
Ofise Gelmeden İşinizi Büyütmek: Uzaktan Çalışmanın Daha Verimli Olmasını Sağlayacak 4 Teknik
Üretkenliği Artırın
Ofise Gelmeden İşinizi Büyütmek: Uzaktan Çalışmanın Daha Verimli Olmasını Sağlayacak 4 Teknik
Esnek çalışma, remote work, uzaktan çalışma, evden çalışma. İsmi ne olursa olsun, pandemi sırasında ortaya çıkan ve sonrasında da “yeni normal” hâline gelen bu çalışma modeli, artık hemen her türden işletmede kullanılıyor ve iletişim araçlarının yardımıyla çalışanların ofise gelmeden işlerini yapabilmelerini sağlıyor.Uzaktan çalışanlar için hazırladığımız bu makalede, uzaktan çalışma nedir sorusunu cevaplayarak herkesin işini kolaylaştıracak teknikler paylaşacağız.
11 dakikalık
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
CRM ile Satışları Artırın
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
Bir şirketin temel hedefi, harika bir ürün veya hizmet geliştirmektir. Ancak başarılı olup olmayacağını belirleyecek olan şey, müşteri ilişkileri konusunda ne kadar iyi olduğudur. Artık bir müşteri sadece satılan ürün veya hizmete odaklanmıyor, bundan daha fazlasını talep ediyor. Kendilerine ne satıldığına ek olarak, nasıl satıldığına ve satın alma tamamlandıktan sonra ne olacağıyla da ilgileniyor.
12 dakikalık
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri Başarısı
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri hizmetleri kalitesinden memnun kalmayıp marka değiştirmeye karar veren tüketiciler, her türden şirketin
zarara uğramasına neden olur. Her türden tüketiciyi memnun edecek bir müşteri hizmetleri deneyimi nasıl sunulur ve müşteri temsilcisinin dikkat etmesi gereken şeyler nelerdir? Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
İlham Verici Liderlik
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
Ekip çalışması, takım ruhu, motivasyon, liderlik. Her yöneticinin bu terimleri şimdiye dek onlarca kez duyduğundan eminiz. Peki, gerçekten ne anlama geldiklerini hiç düşündünüz mü? Öğrenmek için size özel hazırladığımız makalemizi okuyun!
11 dakikalık
E-posta metninlerini dönüştürmek için yapay zekâ araçlarını kullanın
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
E-posta metninlerini dönüştürmek için yapay zekâ araçlarını kullanın
Yapay zekâ araçlarıyla e-posta yazımını geliştirin! Mesajlarınızın öne çıkmasını ve etki yaratmasını sağlayarak netliği, tonu ve verimliliği artırmaya yönelik stratejiler öğrenin.
10 dakikalık
Bulut Bilişime Geçmek Gerçekten Tasarruf Etmenizi Sağlar mı?
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Bulut Bilişime Geçmek Gerçekten Tasarruf Etmenizi Sağlar mı?
2023 itibarıyla hemen herkes işletmelere bulut bilişime geçiş yapmasını tavsiye ediyormuş gibi görünüyor; fakat bu şekilde gerçekten tasarruf edebilir misiniz, yoksa Jevons Paradoksunun farklı bir biçimini mi yaşıyoruz? Gelin, bu sorulara birlikte yanıt arayalım ve Bitrix’in sunduğu bulut ekosistem araçlarının neden bulut hizmetleri için ideal bir alternatif olabileceğini öğrenelim.
12 dakikalık
Dijital Markalamada Mükemmelliğe Ulaşmak için 10 İpucu: Tutarlılık, Özgünlük ve Benzersiz Olmak!
Veriye Dayalı Pazarlama
Dijital Markalamada Mükemmelliğe Ulaşmak için 10 İpucu: Tutarlılık, Özgünlük ve Benzersiz Olmak!
Doğru uygulandığında, marka stratejileriniz yeni müşteriler çekebilir ve hâlihazırda sizinle birlikte olanlar arasında sadakat yaratarak kârlılığınızda iyi bir artış sağlayabilir.
11 dakikalık
2023'ün En İyi Yapay Zekâ Chatbotları
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
2023'ün En İyi Yapay Zekâ Chatbotları
ChatGPT'den sıkılmaya mı başladınız? Böyle bir şeyin neden olamayacağınızı anlamak çok kolaydır. Kodlama sorunları yazmada ve hatta oyun oluşturmada insanlara bu kadar yardımcı olması gerçekten şaşırtıcı. Ancak biraz ara verip oradaki AI sohbet robotlarını keşfetmek istiyorsanız bu tamamen anlaşılabilir bir durumdur.
18 dakikalık
Yıldız Çalışanlarınızı Ödüllendirmek için Oyunun Kurallarını Değiştirecek 8 İpucu
İlham Verici Liderlik
Yıldız Çalışanlarınızı Ödüllendirmek için Oyunun Kurallarını Değiştirecek 8 İpucu
Hiçbir şey yorgun bir ruhu, stresli bir zihni ve aşırı çalışan bir bedeni, bir şirketin çalışanlarını ödüllendirmeye zaman ayırmasından daha iyi canlandıramaz. Sırtınızı sıvazlayıp iyi iş çıkardığınızın söylenmesinden daha iyi ne olabilir?
11 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın