Ürün

Ekibimiz ve konuk yazarlarımız tarafından yayınlanan Bitrix24 makalelerini okuyun

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
2024 ve Sonrasında Takip Etmeniz Gereken Yapay Zeka Teknoloji Trendleri
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
2024 ve Sonrasında Takip Etmeniz Gereken Yapay Zeka Teknoloji Trendleri
2023 yılında, yapay zeka (artificial intelligence - AI) terimini sıklıkla duyduk. Bir zamanlar yalnızca devasa şirketlerin ve veri analistlerinin kullandığı bu teknoloji, neredeyse tüm işletmelerin, hatta bireylerin kullanımına açıldı. Artık hemen herkesin yapay zekaya erişimi var ve yine hemen herkes, chatbots (sohbet robotları), sesli asistanlar, doğal dil işleme, siber güvenlik ve makine öğrenimi gibi özelliklerinden yararlanıyor.
12 dakikalık
İşletmelerin Yapay Zeka Hakkında En Çok Sorduğu 8 Soru
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İşletmelerin Yapay Zeka Hakkında En Çok Sorduğu 8 Soru
Yapay zeka, makine öğrenmesi, doğal dil işleme ve yapay sinir ağları terimlerini giderek artan bir sıklıkta duyuyoruz. 2023, yapay zeka hakkındaki tartışmaların zirveye ulaştığı bir yıldı ve 2024 ile sonrasında da bu durum değişmeyecek. Bu teknoloji, hayatımızı değiştirme potansiyeline sahip ve dolayısıyla büyüklüğü ne olursa olsun her türden işletmeyi de etkiliyor.
12 dakikalık
Yapay Zeka (AI) Hakkında Yanlış Bilinen 5 Şey
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zeka (AI) Hakkında Yanlış Bilinen 5 Şey
Yapay zeka öyle bir teknoloji ki, ne olduğu hakkında hemen herkesin farklı bir fikri var. Aynı nedenle, pek çok yanlış anlaşılma söz konusu ve yapay zeka hakkındaki tartışmaların büyük bölümü yanlış bilgilerle dolu. Bu durum, biraz da yapay zeka terimini pek çok şeye atıfta bulunmak için kullanmamızdan kaynaklanıyor. Bu makalemizde tüm bu sorulara açıklık getiriyoruz.
12 dakikalık
Ekibinizi Motive Etmek ve Onlardan Maksimum Verim Almak İçin Kullanabileceğiniz 10 Teknik
İlham Verici Liderlik
Ekibinizi Motive Etmek ve Onlardan Maksimum Verim Almak İçin Kullanabileceğiniz 10 Teknik
Hayalinizdeki çalışanları bulduğunuzu, hatta tamamen “yıldız oyunculardan” oluşan bir takım kurduğunuzu düşünelim. Onlara verdiğiniz her görevi yapabilecek yeteneğe sahipler ve işletmenizi başarılı şekilde sonraki seviyeye taşıyabilirler. İyi ama, onları elinizde tutabileceğinizden emin misiniz? Bu makalemizde ekibinizi motive etmek ve onlardan maksimum verim almak için kullanabileceğiniz 10 tekniği sizlerle paylaşıyoruz.
12 dakikalık
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Müşteri Başarısı
Yeni Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Teknikleri: Her İşletme İçin 8 Strateji
Türü ne olursa olsun, her işletmenin ayakta kalabilmek için yeni müşterilere ihtiyacı vardır. Ancak bu kolay ve basit bir iş değildir. Araştırmalar, yine türü ne olursa olsun, işletmelerin neredeyse %70’nin müşteri kazanma konusunda sorun yaşadığını gösteriyor. Peki, bu işin sırrı nedir? Bu makalede tüm cevapları bulabilirsiniz!
11 dakikalık
Yeni Cesur Dünyaya Uygun Bir İnsan Kaynakları Departmanı Yaratmak
Ekip ve İK Büyümesi
Yeni Cesur Dünyaya Uygun Bir İnsan Kaynakları Departmanı Yaratmak
İnsan kaynakları departmanı denince artık bir insan değil, bir "portal" hayal ediyoruz. Bu departmanın tek bir çalışan tarafından temsil edildiği günler artık geride kaldı. Ancak günümüzde türü ve büyüklüğü ne olursa olsun her işletme zaten insan kaynakları için bir tür "portal" sunuyor gibi görünüyor. Bu makalede, yazılım teknolojileri kullanarak bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve insan kaynakları süreçlerini yeni cesur dünyaya uygun şekilde yürütebilmeniz için size yardımcı olacağız.
12 dakikalık
Yapay Zekânın KOBİ'lere Faydalı Olabileceği 8 Yol
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Yapay Zekânın KOBİ'lere Faydalı Olabileceği 8 Yol
Büyük ölçekli işletmeler, makine öğrenimi ve yapay zekâ AI teknolojilerini iş akışlarını düzenlemek ve hatta yönetmek için uzun zamandır kullanıyor. Küçük ve orta ölçekli işletme sahipleri ise hâlen bu teknolojilerin nasıl çalıştığını çözmeye çalışıyor ve yapay zekânın kendileri için de faydalı olup olmayacağını düşünüyor. Artık bunları merak ederek zaman kaybetmenize gerek yok.
12 dakikalık
Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için En İyi CRM Sistemleri (2024)
CRM ile Satışları Artırın
Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için En İyi CRM Sistemleri (2024)
Doğru müşteri ilişileri yönetimi (CRM) programını seçmek marka sadakati oluşturmanızı kolaylaştırır ve şirketinizin hızlı bir şekilde büyümesine yardımcı olur. Ancak bir CRM sistemi bulmak için yaptığınız basit bir arama bile yüzlerce farklı sonuç getirir. İyi ama, hangisini seçmelisiniz?
12 dakikalık
Ofise Gelmeden İşinizi Büyütmek: Uzaktan Çalışmanın Daha Verimli Olmasını Sağlayacak 4 Teknik
Üretkenliği Artırın
Ofise Gelmeden İşinizi Büyütmek: Uzaktan Çalışmanın Daha Verimli Olmasını Sağlayacak 4 Teknik
Esnek çalışma, remote work, uzaktan çalışma, evden çalışma. İsmi ne olursa olsun, pandemi sırasında ortaya çıkan ve sonrasında da “yeni normal” hâline gelen bu çalışma modeli, artık hemen her türden işletmede kullanılıyor ve iletişim araçlarının yardımıyla çalışanların ofise gelmeden işlerini yapabilmelerini sağlıyor.Uzaktan çalışanlar için hazırladığımız bu makalede, uzaktan çalışma nedir sorusunu cevaplayarak herkesin işini kolaylaştıracak teknikler paylaşacağız.
11 dakikalık
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
CRM ile Satışları Artırın
Müşteri Odaklı Çalışmak: Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İçin 8 Strateji
Bir şirketin temel hedefi, harika bir ürün veya hizmet geliştirmektir. Ancak başarılı olup olmayacağını belirleyecek olan şey, müşteri ilişkileri konusunda ne kadar iyi olduğudur. Artık bir müşteri sadece satılan ürün veya hizmete odaklanmıyor, bundan daha fazlasını talep ediyor. Kendilerine ne satıldığına ek olarak, nasıl satıldığına ve satın alma tamamlandıktan sonra ne olacağıyla da ilgileniyor.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın