Ürün

Ekibimiz ve konuk yazarlarımız tarafından yayınlanan Bitrix24 makalelerini okuyun

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri Başarısı
Mükemmel Bir Müşteri Hizmetleri Deneyimi Sağlamak İçin 6 Teknik
Müşteri hizmetleri kalitesinden memnun kalmayıp marka değiştirmeye karar veren tüketiciler, her türden şirketin
zarara uğramasına neden olur. Her türden tüketiciyi memnun edecek bir müşteri hizmetleri deneyimi nasıl sunulur ve müşteri temsilcisinin dikkat etmesi gereken şeyler nelerdir? Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
İlham Verici Liderlik
Çalışanların Ekip Ruhunu Yakalamasına Yardımcı Olmak: Bir Lider Olarak Yapabileceğiniz 7 Şey
Ekip çalışması, takım ruhu, motivasyon, liderlik. Her yöneticinin bu terimleri şimdiye dek onlarca kez duyduğundan eminiz. Peki, gerçekten ne anlama geldiklerini hiç düşündünüz mü? Öğrenmek için size özel hazırladığımız makalemizi okuyun!
11 dakikalık
E-posta metninlerini dönüştürmek için yapay zekâ araçlarını kullanın
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
E-posta metninlerini dönüştürmek için yapay zekâ araçlarını kullanın
Yapay zekâ araçlarıyla e-posta yazımını geliştirin! Mesajlarınızın öne çıkmasını ve etki yaratmasını sağlayarak netliği, tonu ve verimliliği artırmaya yönelik stratejiler öğrenin.
10 dakikalık
Bulut Bilişime Geçmek Gerçekten Tasarruf Etmenizi Sağlar mı?
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Bulut Bilişime Geçmek Gerçekten Tasarruf Etmenizi Sağlar mı?
2023 itibarıyla hemen herkes işletmelere bulut bilişime geçiş yapmasını tavsiye ediyormuş gibi görünüyor; fakat bu şekilde gerçekten tasarruf edebilir misiniz, yoksa Jevons Paradoksunun farklı bir biçimini mi yaşıyoruz? Gelin, bu sorulara birlikte yanıt arayalım ve Bitrix’in sunduğu bulut ekosistem araçlarının neden bulut hizmetleri için ideal bir alternatif olabileceğini öğrenelim.
12 dakikalık
Dijital Markalamada Mükemmelliğe Ulaşmak için 10 İpucu: Tutarlılık, Özgünlük ve Benzersiz Olmak!
Veriye Dayalı Pazarlama
Dijital Markalamada Mükemmelliğe Ulaşmak için 10 İpucu: Tutarlılık, Özgünlük ve Benzersiz Olmak!
Doğru uygulandığında, marka stratejileriniz yeni müşteriler çekebilir ve hâlihazırda sizinle birlikte olanlar arasında sadakat yaratarak kârlılığınızda iyi bir artış sağlayabilir.
11 dakikalık
2023'ün En İyi Yapay Zekâ Chatbotları
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
2023'ün En İyi Yapay Zekâ Chatbotları
ChatGPT'den sıkılmaya mı başladınız? Böyle bir şeyin neden olamayacağınızı anlamak çok kolaydır. Kodlama sorunları yazmada ve hatta oyun oluşturmada insanlara bu kadar yardımcı olması gerçekten şaşırtıcı. Ancak biraz ara verip oradaki AI sohbet robotlarını keşfetmek istiyorsanız bu tamamen anlaşılabilir bir durumdur.
13 dakikalık
Yıldız Çalışanlarınızı Ödüllendirmek için Oyunun Kurallarını Değiştirecek 8 İpucu
İlham Verici Liderlik
Yıldız Çalışanlarınızı Ödüllendirmek için Oyunun Kurallarını Değiştirecek 8 İpucu
Hiçbir şey yorgun bir ruhu, stresli bir zihni ve aşırı çalışan bir bedeni, bir şirketin çalışanlarını ödüllendirmeye zaman ayırmasından daha iyi canlandıramaz. Sırtınızı sıvazlayıp iyi iş çıkardığınızın söylenmesinden daha iyi ne olabilir?
11 dakikalık
Yapay Zekâ Destekli Pazarlama: Müşteri Segmentasyonu ve Kişiselleştirmede Devrim Yaratıyor
Veriye Dayalı Pazarlama
Yapay Zekâ Destekli Pazarlama: Müşteri Segmentasyonu ve Kişiselleştirmede Devrim Yaratıyor
Yapay zekâ artık hayatımzda ve bu konuda çekinmenize gerek yok. Bunun yerine biz pazarlamacılar bunu benimseyip bizi nereye götürebileceğini görebiliriz.
Bu makalede, yapay zeka destekli araçların müşteri segmentasyonundaki rolünden ve müşteri deneyimlerinin kişiselleştirilmesine nasıl yardımcı olabileceklerinden bahsedeceğiz.
9 dakikalık
Müşteri Etkileşimi Yönetiminde Kaçınılması Gereken Hatalar: 10 Yaygın Tuzak ve Bunların Üstesinden Gelme Yolları
Üretkenliği Artırın
Müşteri Etkileşimi Yönetiminde Kaçınılması Gereken Hatalar: 10 Yaygın Tuzak ve Bunların Üstesinden Gelme Yolları
Bu yazıda, deneyebileceğiniz çözümlerle birlikte müşteri etkileşimi yönetiminde yaptığımız yaygın hatalardan geçeceğiz. Mevcut ve potansiyel müşterilerle bağlantı kurmanın ve ilişkiler kurmanın kesin yollarını bulmak istiyorsanız, okumaya devam edin.
14 dakikalık
2023'te Yapılacak 25 Küçük İşletme Fikri
Küçük İşletmelerin Büyümesi
2023'te Yapılacak 25 Küçük İşletme Fikri
Asıl soru “Hangi iş açılabilir?”. Burada size hesaplamaları ve gerekli olacak ayrıntılı bir iş planını kapsayan birkaç iyi ve güncel fikir vereceğiz.
11 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın