Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Ürün ve Proje yönetimi: 5 Önemli Fark
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Ürün ve Proje yönetimi: 5 Önemli Fark

Ürün ve proje yönetimi arasındaki fark nedir? Bazılarına göre çok fazla fark olmayabilir ama, bu iki ayrı kavramı bir bütün olarak ele alırsanız, çok fazla kafa karışıklığı yaşayabilir ve üretkenliğinizi kaybedersiniz.

11 dakikalık
Proje Ekibi İş birliğinde Sorumluluk Kültürü Nasıl Oluşturulur?
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Proje Ekibi İş birliğinde Sorumluluk Kültürü Nasıl Oluşturulur?
Proje ekibi iş birliğinde hesap verebilirlik kültürünün yaratılması artık yalnızca hoş bir şey değil, mutlak bir gerekliliktir. Sorumluluk, güven oluşturma ve iş birliğinden her görevin proje yöneticisinin mikro yönetime ihtiyaç duymadan yapılmasını sağlamaya kadar ekibinizin tüm alanlarını etkiler.
11 dakikalık
Perakendeye Şekil Vermek: Satış Yöneticilerinin Etki Yaratmasının 10 Yolu
Satış ve Gelir Artışı
Perakendeye Şekil Vermek: Satış Yöneticilerinin Etki Yaratmasının 10 Yolu
İşletmenizin perakende satış şeklini şekillendirebilmeniz için satış yöneticilerinin etki yaratmasının 10 yolunu bir araya getirdik. Analitik sınırınızı belirleyerek mevcut süreçlerinizde yeni değişikliklere ve daha önce hiç düşünmediğiniz yeni stratejilere dalın.
12 dakikalık
Hedef Kitlenize Ulaşmak İçin Müşteri Profili Şablonu
Veriye Dayalı Pazarlama
Hedef Kitlenize Ulaşmak İçin Müşteri Profili Şablonu
Müşterilerinizin kalbine giden yolu bulmanın kolay olmadığına eminiz. İhtiyaçlarını karşılamak en başından itibaren çok önemlidir ve dikkate alınması gereken en etkili konu müşteri profillemesidir.
1 dakikalık
Müşteri Sadakatini Oluşturmanın ve İşinizi Geliştirmenin Kanıtlanmış 10 Yolu
Müşteri Başarısı
Müşteri Sadakatini Oluşturmanın ve İşinizi Geliştirmenin Kanıtlanmış 10 Yolu
Müşteri sadakati oluşturmak, markanıza olan güveni teşvik edecek ve ayrıca işletmenizin uzun ömürlü olmasını garanti ederek sektörde sağlam bir temel sağlayabilir. Tek yapmanız gereken mevcut süreçlerinizde ve kurallarınızda birkaç değişiklik yapmak.
12 dakikalık
Etkili Bir Bilgi Bankası Nasıl Oluşturulur: 7 Önemli İpucu
Ekip ve İK Büyümesi
Etkili Bir Bilgi Bankası Nasıl Oluşturulur: 7 Önemli İpucu
Pek çok lider, bir bilgi tabanının getirebileceği tüm potansiyeli kaçırıyor çünkü onu nasıl optimize edeceklerini bilmiyor. İşletmeniz için gizli bir silah olan çalışanlar ve müşteriler için bir bilgi tabanını nasıl oluşturacağınızı öğrenin.
10 dakikalık
İş birliğine Dayalı Proje Planlaması İçin 8 Üretken Beyin Fırtınası Tekniği
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
İş birliğine Dayalı Proje Planlaması İçin 8 Üretken Beyin Fırtınası Tekniği
İşte size iş çıkmazınızı kıracak ve ihtiyaç duyduğunuz çözümleri bulmanızı sağlayacak seçenekler sunmak için en iyi beyin fırtınası teknikleri.
10 dakikalık
Proje İletişimi: Sağlam Ekipler Oluşturmak ve Sonuç Elde Etmek İçin 10 İpucu
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Proje İletişimi: Sağlam Ekipler Oluşturmak ve Sonuç Elde Etmek İçin 10 İpucu
İşte bir proje ekibinin nasıl iletişim kurması gerektiğine dair çok çeşitli stratejileri kapsayan on ipucumuz. Unutmayın, büyük değişikliklerin sağlam iş araçlarının desteğine ihtiyacı vardır.
13 dakikalık
Pazarlama için ChatGPT
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlama için ChatGPT
ChatGPT sayesinde pazarlama alanında çalışan kişiler, reklam kampanyalarının etkinliğini artırabilir. Yapay zeka, yalnızca pazarlama alanında değil, diğer birçok alanda da bir etki bıraktı. ChatGPT'yi işletmenizde nasıl etkili bir şekilde kullanacağınızı tartışalım.
14 dakikalık
Sosyal Medya Takvimi Oluşturmaya İlişkin 10 İpucu [Tam Kılavuz]
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Takvimi Oluşturmaya İlişkin 10 İpucu [Tam Kılavuz]
Şirketinizin sosyal medyasını yeni gönderiler, takipçi katılımı ve sosyal medya pazarlaması arasında dengeleyerek, başka bir şey için neredeyse yeterli zaman kalmıyor. Neyse ki, işleri daha kolay ve yönetilebilir hale getirmenin bir yolu var. İşte bir sosyal medya takvimi oluşturmak için 10 ipucu.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın