Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
CRM Otomasyonu ile Görevleri ve Büyümeye Yönelik Projeleri Kolaylaştırma
CRM ile Satışları Artırın
CRM Otomasyonu ile Görevleri ve Büyümeye Yönelik Projeleri Kolaylaştırma
CRM otomasyonunun işletmelerin süreçlerini kolaylaştırmasına nasıl yardımcı olabileceğini, CRM otomasyonunu kullanmanın faydalarını ve büyümeyi ve başarıyı artırmak için etkili bir şekilde nasıl uygulanacağını keşfedelim. Ama önce, CRM otomasyonu nedir?
11 dakikalık
Müşterilerinizi Kazanın: Her Küçük İşletmenin İhtiyacı Olan 5 Olağanüstü Müşteri Destek Stratejisi!
Müşteri Başarısı
Müşterilerinizi Kazanın: Her Küçük İşletmenin İhtiyacı Olan 5 Olağanüstü Müşteri Destek Stratejisi!
İşte her küçük işletme sahibinin ve serbest çalışanın uygulaması gereken beş olağanüstü müşteri destek stratejisi. Bu nedenle, müşterilerinizin kendilerini değerli ve iyi bakılmış hissetmelerini sağlamanın avantajlarından yararlanmak istiyorsanız okumaya devam edin!
11 dakikalık
İşyerinde İş Kaygısını Yenmenin 10 Yolu
Üretkenliği Artırın
İşyerinde İş Kaygısını Yenmenin 10 Yolu
İşyerinde kaygı yeni bir fenomen değil, ancak son yıllarda ilgi odağı haline geldi. Küresel düzeyde bir “kalıcı kriz” ile karışan hızlı yaşam tempomuz, dünyanın her yerindeki insanların ruh sağlıklarını ciddiye almaya başlaması anlamına geliyor. Neyse ki, iş kaygısının üstesinden gelmenize ve profesyonel yaşamınızın kontrolünü yeniden kazanmanıza yardımcı olacak kanıtlanmış stratejiler var. Dolayısıyla, iş yeri deneyiminizi nasıl dönüştüreceğinizi merak ediyorsanız, aşağıdaki on anahtarımız başlamak için en iyi yer.
11 dakikalık
Kişiselleştirmeden Ödün Vermeden Çevrimiçi İşinizi Nasıl Otomatikleştirirsiniz?
Satış ve Gelir Artışı
Kişiselleştirmeden Ödün Vermeden Çevrimiçi İşinizi Nasıl Otomatikleştirirsiniz?
İşletmeniz, günümüz müşterilerinin beklediği kişiselleştirmeden ödün vermeden otomasyondan elde edilen kazanımları nasıl en üst düzeye çıkarabilir? Öğrenmek için makalemizi okuyun.
10 dakikalık
Perakende Sektörü İçin Etkili Müşteri Yönetimi Stratejileri
Satış ve Gelir Artışı
Perakende Sektörü İçin Etkili Müşteri Yönetimi Stratejileri
Rekabetin çetin olduğu ve müşterilerin sınırsız seçeneğe sahip olduğu perakende dünyasına hoş geldiniz. Perakendenin affedilmeyen manzarası, müşteri yönetimini, işletmelerin güçlü müşteri ilişkileri kurmasına, sadakati geliştirmesine ve satışları artırmasına yardımcı olan önemli bir bileşen haline getirdi.
10 dakikalık
Satış Yönetimi Nihai Kılavuzu: Süreç, En İyi Uygulamalar ve CRM
CRM ile Satışları Artırın
Satış Yönetimi Nihai Kılavuzu: Süreç, En İyi Uygulamalar ve CRM
Ekibinizin performansını artırmak için etkili satış yönetimi stratejilerini, en iyi uygulamaları ve kaynakları keşfedin. Satış Yönetimi Rehberimizi şimdi okuyun.
13 dakikalık
2023'ün En İyi Envanter Yönetim Yazılımı
Satış ve Gelir Artışı
2023'ün En İyi Envanter Yönetim Yazılımı
İş ihtiyaçlarınıza göre en iyi envanter yönetimi yazılımını bulmak için en iyi şirketlerin önde gelen envanter izleme araçlarını karşılaştırın.
16 dakikalık
2023 Yılında Küçük İşletmeler İçin En İyi 13 Web Sitesi Kurucusu
Küçük İşletmelerin Büyümesi
2023 Yılında Küçük İşletmeler İçin En İyi 13 Web Sitesi Kurucusu
Bir web sitesine sahip olmak, büyük veya küçük bir işletmenin başarısı için çok önemlidir. Ancak, küçük bir işletme işletiyorsanız ve bir web sitesi açarak sıfırdan başlamanıza yardımcı olmak istiyorsanız, sektördeki en iyi web sitesi oluşturucuyu kullanmanız gerekir.
13 dakikalık
Etkin Dinleme Nedir: Onu Geliştirmek ve Daha Fazla Anlaşmayı Kapatmak İçin 7 Strateji
Satış ve Gelir Artışı
Etkin Dinleme Nedir: Onu Geliştirmek ve Daha Fazla Anlaşmayı Kapatmak İçin 7 Strateji
Dinleme, sahip olunması, geliştirilmesi ve hayatın her alanında kullanılması gereken son derece önemli bir beceridir. Ancak çoğumuz dinleme konusunda gerçekten iyi değiliz ve hatta etkin dinlemenin ne olduğu konusunda net değiliz. Etkin dinleme neden önemlidir ve becerilerimizi nasıl daha da geliştirebiliriz?
12 dakikalık
Scrum nedir? Agile Proje Yönetimi Metodolojisinin İlk 10 Faydasını Keşfedin
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Scrum nedir? Agile Proje Yönetimi Metodolojisinin İlk 10 Faydasını Keşfedin
Tüm sektörlerden ekiplere nasıl fayda sağladığına geçmeden önce, scrum'u tam olarak tanımlamak için buradayız. Metodolojinin kökenlerini, scrum ekiplerinin zamanlarını nasıl organize ettiğini ve kimlerin dahil olması gerektiğini ele alacağız.
10 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın