Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
İşletmenizin Neden Bir Mobil CRM Stratejisine İhtiyacı Var: Bitrix24 ile Başarının Kilidini Açın
CRM ile Satışları Artırın
İşletmenizin Neden Bir Mobil CRM Stratejisine İhtiyacı Var: Bitrix24 ile Başarının Kilidini Açın
İşletmenize başarılı olmak için ihtiyaç duyduğu avantajı vermek istiyorsanız, bir mobil CRM stratejisi benimsemenin ve çalışma şeklinizde devrim yaratmanın zamanı geldi.
9 dakikalık
Mobil CRM Müşteri İlişkilerini Nasıl Güçlendirir?
CRM ile Satışları Artırın
Mobil CRM Müşteri İlişkilerini Nasıl Güçlendirir?
Sürekli gelişen modern bir iş dünyasında, müşterilerinizle bağlantıda kalmak hiç bu kadar önemli olmamıştı. O halde, bir mobil CRM'in müşterilerinizle bağlantı kurma şeklinizde tam olarak nasıl devrim yaratabileceğine daha yakından bakalım.
9 dakikalık
İş Hayatında Yapay Zekanın Gücünden Yararlanma
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İş Hayatında Yapay Zekanın Gücünden Yararlanma
İş ortamında yapay zekadan yararlanarak kuruluşların verimliliği artırmak, inovasyonu ateşlemek ve benzeri görülmemiş başarı seviyelerine ulaşmak için devrim niteliğindeki potansiyellerini nasıl ortaya çıkarabileceklerini ortaya koyuyor.
15 dakikalık
Daha Fazla E-Ticaret Lojistiği ve Depolama Verimliliği İçin 8 İpucu
Satış ve Gelir Artışı
Daha Fazla E-Ticaret Lojistiği ve Depolama Verimliliği İçin 8 İpucu
E-ticaret son yıllarda bir patlama yaşadı ve lojistik ve depolama verimliliği hızla başarı için kritik faktörlerden biri haline geldi. Bu telaşlı sektörde yenilikler yoğun ve hızlı gelir, bu nedenle oyunun bir adım önünde olmak önemlidir.
20 dakikalık
İşletme Giderleri Takibi Hakkında Kesinlikle Denemeniz Gereken 7 Tavsiye
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
İşletme Giderleri Takibi Hakkında Kesinlikle Denemeniz Gereken 7 Tavsiye
Bu makalede, iş akışınızı düzene koymanıza, daha akıllı finansal kararlar almanıza ve nihayetinde küçük işletme mali durumunuzu yeni zirvelere yükseltmenize yardımcı olacak, mutlaka denenmesi gereken yedi işletme gider takibi tavsiyeseni paylaşacağız.
11 dakikalık
E-Ticaret İçin Etkili Depo Yönetimi: 12 Temel İpucu
Satış ve Gelir Artışı
E-Ticaret İçin Etkili Depo Yönetimi: 12 Temel İpucu
E-ticaret işiniz için depo yönetimi ve envanter yönetimi konusunda size yardımcı olacak pek çok yararlı ipucumuz var.
14 dakikalık
İşe Alımların Donduğu Bir Durumda Ekibinizi Güçlendirmek İçin 10 Etkili Strateji — Moralinizi Yükseltin ve Birlikte Gelişin!
İlham Verici Liderlik
İşe Alımların Donduğu Bir Durumda Ekibinizi Güçlendirmek İçin 10 Etkili Strateji — Moralinizi Yükseltin ve Birlikte Gelişin!
Günümüzün hızla gelişen iş ortamında, kendinizi beklenmedik zorluklarla karşı karşıya bulabilirsiniz ve işe alımın dondurulmasıyla karşı karşıya kalmanız alışılmadık bir durum değildir.
12 dakikalık
CRM ve Pazarlama Otomasyonunun Gücünü Ortaya Çıkarma: Kapsamlı Kılavuz
CRM ile Satışları Artırın
CRM ve Pazarlama Otomasyonunun Gücünü Ortaya Çıkarma: Kapsamlı Kılavuz
Pazarlama otomasyonu, kural olarak, satış hattındaki çeşitli anlaşmaları teşvik eden süreç için etkili bir araçtır.
12 dakikalık
CRM Otomasyonu ile Görevleri ve Büyümeye Yönelik Projeleri Kolaylaştırma
CRM ile Satışları Artırın
CRM Otomasyonu ile Görevleri ve Büyümeye Yönelik Projeleri Kolaylaştırma
CRM otomasyonunun işletmelerin süreçlerini kolaylaştırmasına nasıl yardımcı olabileceğini, CRM otomasyonunu kullanmanın faydalarını ve büyümeyi ve başarıyı artırmak için etkili bir şekilde nasıl uygulanacağını keşfedelim. Ama önce, CRM otomasyonu nedir?
11 dakikalık
Müşterilerinizi Kazanın: Her Küçük İşletmenin İhtiyacı Olan 5 Olağanüstü Müşteri Destek Stratejisi!
Müşteri Başarısı
Müşterilerinizi Kazanın: Her Küçük İşletmenin İhtiyacı Olan 5 Olağanüstü Müşteri Destek Stratejisi!
İşte her küçük işletme sahibinin ve serbest çalışanın uygulaması gereken beş olağanüstü müşteri destek stratejisi. Bu nedenle, müşterilerinizin kendilerini değerli ve iyi bakılmış hissetmelerini sağlamanın avantajlarından yararlanmak istiyorsanız okumaya devam edin!
11 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın