Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Sosyal Satış için Video Çekerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Satış için Video Çekerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Sosyal medya, mevcut ve potansiyel müşteri grupları ile ilişki kurmak için yeni yollar sunarak pazarlama stratejilerinin de değişmesine neden oldu. Video çekimi, artık hemen her dijital pazarlama kampanyasının bir parçası oldu ve sosyal satış çekimleri için özellikle önem taşıyor. Bir video, doğru şekilde çekilir ve doğru mesajları verirse, sadece marka kimliğinizi tanıtmakla kalmayacak, hedef kitle ile başka türlü mümkün olmayacak kadar kişisel bir ilişki kurmanızı da sağlayacaktır.
12 dakikalık
Pazarlama Planı Nedir ve Nasıl Oluşturulur (2024)
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlama Planı Nedir ve Nasıl Oluşturulur (2024)
Tıpkı kişisel hayatınızda olduğu gibi iş hayatında da nereye gittiğinizi bilmiyorsanız çok uzağa gidemezsiniz. Bu, dijital pazarlama kampanyalarınız için de geçerlidir. Ne yaptığınızı bilmiyorsanız. kampanyalarınızdan istediğiniz verimi elde etmeniz mümkün olmayacaktır.  Bu nedenle bir pazarlama planı oluşturmak tüm yöneticilerin gündeminin en üstünde olmalıdır.
12 dakikalık
İçerik Pazarlaması için En İyi Araçlar
Veriye Dayalı Pazarlama
İçerik Pazarlaması için En İyi Araçlar
Modern dünyada rakiplerinizin önüne geçmek istiyorsanız, içerik pazarlama (content marketing) kullanabileceğiniz en güçlü araç olabilir. Bunu doğru şekilde yapabilmek, yani hedef kitlenizin dikkatini çekebilmek için de, içerik pazarlama araçları kullanmanız gerekir.
12 dakikalık
En İyi Pazarlama İlişkilendirmesi Araçları (2024)
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi Pazarlama İlişkilendirmesi Araçları (2024)
Dijital pazarlama çabalarınızın ne kadar başarılı olduğunu, yani dönüşümleri ve satışları gerçekten de artırıp artırmadığını belirlemek kolay bir iş değildir. Ancak bir pazarlama kampanyasıyla marka bilinirliğini, işletme gelirini, dönüşüm oranlarını ve satışları artırmak istiyorsanız bu kritik öneme sahip bir bilgidir. Pazarlama ilişkilendirme yazılımları, bunu yapabilmeniz için size yardımcı olacak çok önemli bir araçtır ve onları doğru şekilde kullanmak, her türden işletme için faydalı olacaktır. Bu makalede, dijital pazarlama ilişkilendirme yazılımlarının ne olduğunu açıklayacak ve 2024 itibarıyla en iyi seçeneklerin hangileri olduğuna dair bir liste paylaşacağız.
12 dakikalık
En İyi Web Sitesi Oluşturma Araçları: Bitrix24 ve Diğerleri
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi Web Sitesi Oluşturma Araçları: Bitrix24 ve Diğerleri
2024 itibarıyla tüm alışverişlerin %30’una yakınının çevrimiçi yapıldığı tahmin ediliyor. Bu, büyüklüğü ne olursa olsun her türden işletmenin neden bir web sitesine ihtiyaç duyduğunu gösteriyor. Kendi web sitenizi oluşturmazsanız rekabet edemez ve daha kötüsü, pek çok müşteriyi elinizden kaçırırsınız. Web siteleri, küçük ölçekli işletmeler için daha da önemli zira orta ve büyük ölçekli işletmelerle rekabet edebilecekleri en önemli kanal bu. Doğru tasarlanmış bir site ile, çevrimiçi satışlarınızı global markalarla boy ölçüşecek bir düzeye çıkarabilirsiniz. Kısacası faaliyet alanınız ve büyüklüğünüz ne olursa olsun web siteleri oluşturun. Kullanıcı dostu bir site, işletmenizi büyütmenizin ve hedeflerinize ulaşmanızın harika bir yolu olabilir.
11 dakikalık
UTM Nedir, Nasıl Kullanılır, Pazarlama için Neden Önemlidir?
Veriye Dayalı Pazarlama
UTM Nedir, Nasıl Kullanılır, Pazarlama için Neden Önemlidir?
Facebook üzerinde düzenlediğiniz pazarlama kampanyasının bir getiri sağlayıp sağlamadığını nasıl anlarsınız? Peki ya son reklam kampanyanızdan yeterli trafik gelip gelmediğini nasıl görürsünüz? UTM kodu (Urchin Tracking Module – Urchin İzleme Modülü) kullanarak bu soruların ve daha fazlasının cevaplarını kolayca öğrenebilirsiniz.
12 dakikalık
Piyasa Araştırması Yapmak İçin En İyi Araçlar 2024
Veriye Dayalı Pazarlama
Piyasa Araştırması Yapmak İçin En İyi Araçlar 2024
Tüketiciler artık çok daha güçlü ve bu güçlerinin de farkındalar. Ne kadar iyi veya farklı olursa olsun, bir ürünü veya hizmeti satın alma kararını vermeleri için onları ikna etmek hiç de kolay bir iş değil. Aynı nedenle, türü ve büyüklüğünden bağımsız olarak, her işletmenin alıcıların kim oldukları ve satın alma kararlarını nelerin etkilediği konusunda çok iyi bir anlayışa sahip olması gerekiyor
12 dakikalık
Pazarlamada Yapay Zekâ Kullanımı: Pazarlamacılar İçin En İyi 6 AI Aracı
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlamada Yapay Zekâ Kullanımı: Pazarlamacılar İçin En İyi 6 AI Aracı
Open AI tarafından geliştirilen ChatGPT Kasım 2022’de piyasaya sürüldükten sonra haftalar içinde milyonlarca kullanıcıya ulaştı. Bu kullanıcılar arasında dijital pazarlama uzmanları da vardı. O tarihten bu yana hem ChatGPT’yi hem de diğer yapay zekâ destekli araçları kullanarak kampanyalar düzenliyorlar, sosyal medya gönderileri hazırlıyorlar, müşteri segmentasyonu ve içerik oluşturmak için AI (artificial intelligence) teknolojisinden yararlanıyorlar. Yapay zekâ ile pazarlama yapmak, her türden ve her büyüklükte işletmenin büyümesine yardımcı olabilir.
12 dakikalık
Persona Nedir ve Neden Önemlidir - Alıcı Kimliği Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Veriye Dayalı Pazarlama
Persona Nedir ve Neden Önemlidir - Alıcı Kimliği Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Muhteşem bir ürün veya hizmet geliştirmiş olsanız bile bir pazarlama kampanyası yürütmek zorundasınız. Hedef kitlenin kim olduğunu bilmeden bunu yaparsanız sadece zamanınızı boş yere harcamış olursunuz. Yani bir ürün veya hizmeti tanıtmak ve satış yapabilmek için önce hedef kitle hakkında bilgi sahibi olmanız gerekiyor.
12 dakikalık
Dijital Pazarlama Nedir ve Nasıl Yapılır?
Veriye Dayalı Pazarlama
Dijital Pazarlama Nedir ve Nasıl Yapılır?
Sektörel araştırmalara göre, 2024 itibarıyla çevrimiçi alışveriş yapan 2,71 milyar kişi bulunuyor. Bu, dünya nüfusunun neredeyse üçte birinin bir ürün veya hizmet satın almak için interneti kullandığı anlamına geliyor. Aynı nedenle, satışlarınızı artırmak istiyorsanız sadece çevrimdışı pazarlama ile yetinemezsiniz. Ulaşmak istediğiniz hedef kitle, sizi aslında internette bekliyor.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın