Makaleler

Tüm kategoriler
CRM
Proje Yönetimi
İK
Satışlar
Çalışan Verimliliği
Pazarlama
Müşteri Hizmetleri
Küçük İşletme
Liderlik
Zaman Yönetimi
Ekip Çalışması
Uzaktan Çalışma
Yapay Zekâ
Araç Karşılaştırma
İletişim ve İş birliği
Orta Ölçekli İşletme
Kurumsal
Bilgi Tabanı Nedir, Ne İşe Yarar?
İK
Bilgi Tabanı Nedir, Ne İşe Yarar?
Bir işletmenin sahip olduğu tüm bilgileri saklamasına olanak tanıyan bir uygulama, bilgi tabanı olarak adlandırılır. Bu basit bir ifade gibi gözükebilir ancak bilgi tabanı sadece bir depolama alanından ibaret değildir. Bir işletmenin, sahip olduğu tüm bilgilerini tek bir alanda toplamasına, kolayca aranabilir hâle getirmesine ve erişebilirliğini yükseltmesine olanak tanır.
12 dakikalık
Yeni Başlayanlar için Satış Analizi
Satışlar
Yeni Başlayanlar için Satış Analizi
Bir işletme olarak satış performansını nasıl optimize edebileceğinizi biliyor musunuz? Örneğin en iyi ürünlerinizi ya da hizmetlerinizi belirleyerek pazarlama çabalarınızı güçlendirebilirsiniz. Müşterilerin satın alma yolculuğunu değerlendirerek karşılaştıkları zorlukları belirleyebilir, bu zorluklara çözümler bularak pürüzsüz bir deneyim yaratabilirsiniz. Sektör trendlerini inceleyerek yeni fırsatlar keşfedebilir, ürün/hizmet portföyünüzü bu fırsatlara göre şekillendirebilirsiniz. Kısacası etkili bir satış analizi yürütebilirsiniz.
12 dakikalık
En İyi 3 Satış Analizi Platformu
Satışlar
En İyi 3 Satış Analizi Platformu
Bu yazımızda, satış verilerini izlemenin ve doğru satış analizi platformlarını seçmenin yollarını keşfedeceğiz. Tabii ki sizleri en iyi satış analizi platformunu bulma zahmetinden kurtarmayı da ihmal etmiyoruz. Sizler için bir araya getirdiğimiz 3 satış analizi platformuna göz atabilir, işletmeniz için en iyi çözümü hızlı bir şekilde bulabilirsiniz.
12 dakikalık
Yapay Zekânın CRM’deki 5 Potansiyeli
Yapay Zekâ
Yapay Zekânın CRM’deki 5 Potansiyeli
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve yapay zekânın ortak noktası insan etkileşimlerini incelemektir. Peki, bu iki teknoloji bir arada kullanılırsa ne olur? Yapay zekâ CRM sistemleri ile birleştiğinde müşteri davranışları, tercihleri ve kalıpları hakkında daha derin bir anlayışa sahip olmak mümkün hale gelir. Veriye dayalı analiz sayesinde kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri kurmak ve müşteri memnuniyetini artırmak kolaylaşır. Müşteri verileri güçlendikçe artan rekabette öne çıkmanın da kilidi açılır.
12 dakikalık
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Müşteri Hizmetleri
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Yapay zekâ sohbet robotları, müşterilerinizin soru ve sorunlarına hızlı bir şekilde yanıt verebilir, potansiyel müşteri bilgilerini toplayıp satış veya pazarlama departmanınıza iletebilir, bunun sayesinde de verimli bir şekilde çok daha etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Makalemizde, işletmelerin müşteri hizmetlerine yardımcı olmak amacıyla özel olarak tasarlanmış sohbet robotlarının güncel bir listesini paylaşacak ve sorunsuz bir şekilde başlayabilmeniz için bazı ipuçları vereceğiz.
11 dakikalık
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
Yapay Zekâ
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
Potansiyel müşteri bulma (lead generation), her türden ve her büyüklükten işletme için karmaşık bir süreçtir. Pazarlama kampanyaları, e-postalar, sosyal medya etkinlikleri ve diğer dijital kanallar aracılığıyla potansiyel müşterilerle günlerce etkileşim kurduktan sonra bir sürü aday toplarsınız, ancak iş satış yapmaya geldiğinde bunların yalnızca çok az bir kısmının uygun potansiyel müşteri olduğunu görürsünüz. Yani çok büyük çabalar sergiler ve karşılığında çok düşük bir getiri elde edersiniz. Peki yapay zekâyla lead generation yapmaya ne dersiniz?
12 dakikalık
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
Müşteri Hizmetleri
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
İşletmeniz daha fazla müşteri kazandıkça müşteri hizmetlerini de büyütmek zorunda kalırsınız, aksi takdirde ideal müşteri deneyimini elde etmek mümkün olmaz. Yapay zekâ kullanımı işte bu noktada size yardımcı olabilir ve maliyetleri artırmadan kolayca müşteri hizmetlerinin çok daha fazla kişiye kusursuz bir deneyim sunmasını sağlayabilir.
12 dakikalık
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
CRM
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
Müşteri ihtiyaçlarını henüz ortaya çıkmadan önce tahmin eden, müşterilerle kurduğunuz her etkileşimi kişiselleştiren ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirerek çalışanları yüksek değerde müşterilere odaklanmaları için serbest bırakan bir CRM sistemi hayâl edin. Yapay zekâ CRM sayesinde artık bu bir hayâl değil. Yapay zekâ (AI), müşteri ilişkileri yönetimi platformlarını kelimenin tam anlamıyla dönüştürerek inanılmaz şeyler yapabilmelerini sağlıyor.
12 dakikalık
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) Programları: Bitrix24 ve Diğerleri
CRM
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) Programları: Bitrix24 ve Diğerleri
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA – Robotic Process Automation), saatler hatta günler sürebilecek her tür işlemin teknoloji sayesinde dakikalar içinde yapılmasını sağlayan bir otomasyon çözümüdür. Mevcut olan onlarca farklı yazılım arasında kaybolmadan hızlı bir şekilde en iyi seçeneklerinizi görebilmenizi istiyoruz. Bu nedenle, 2024 itibarıyla en iyi robotik süreç otomasyonu araçlarının hangileri olduğuna dair bir liste hazırladık.
13 dakikalık
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Müşteri Hizmetleri
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Potansiyel müşteri bulma (lead generation) konusunda zorlanıyorsanız yapay zekânın gücünden yararlanabilirsiniz. Bu yenilikçi teknoloji, geleneksel potansiyel müşteri yaratma tekniklerinde kullanılarak, zaman alan pek çok işi sizin yerinize tamamlayabilir ve hatta bazı görevleri tamamen otomatik olarak yürütebilir. Burada, bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve müşteri adayı oluşturma için yapay zekânın nasıl kullanılabileceğine dair örnekler vereceğiz.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın