Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Çalışan Devamsızlığını Yönetmek ve Azaltmak için 7 İpucu 
Ekip ve İK Büyümesi
Çalışan Devamsızlığını Yönetmek ve Azaltmak için 7 İpucu 
Çalışan devamsızlığı, genel olarak geçerli bir nedeni olmayan ve sürekli olarak tekrarlanan devamsızlıkları tanımlamak için kullanılan bir terimdir. Fakat sağlık sorunları ya da trafiğe takılma gibi tipik nedenlerden kaynaklanan devamsızlıklar bu tanıma dâhil edilmez. Aynı şekilde yasal olarak ebeveyn izni almak ya da yıllık izin hakkından kullanmak da çalışan devamsızlığı kapsamında değildir. Kısacası, bir çalışanın işte olması gerekirken bu görevini yerine getirmediği durumları tanımlamak için çalışan devamsızlığı terimi kullanılır.
12 dakikalık
Zaman ve Maliyet Tasarrufu Sağlayacak En İyi 5 İK Otomasyon Aracı
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Zaman ve Maliyet Tasarrufu Sağlayacak En İyi 5 İK Otomasyon Aracı
İnsan kaynakları otomasyon araçları, tekrarlanan iş süreçlerinde zaman kazanmanın yanı sıra ekip performansını artırmak adına da oldukça faydalıdır. Optimum verimlilik sağlayan İK otomasyon çözümleri ile çalışan memnuniyetini artırmak, veriye dayalı hızlı karar alabilmek ve kaynakları en iyi şekilde değerlendirmek mümkün olur. Peki gelişen teknoloji ile önümüzde birçok farklı seçenek varken en iyi insan kaynakları otomasyon aracını nasıl bulabilirsiniz? Sizi araştırma zahmetinden kurtaracak bir liste hazırladık.
12 dakikalık
En Etkili Proje Yönetimi Teknikleri
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
En Etkili Proje Yönetimi Teknikleri
Proje yönetimi, kurumsal hedeflerinizi gerçekleştirirken izlemeniz gereken yolu size gösterir. Projelerin zamanında tamamlanması ve sonuçların beklenen kalitede olması adına oldukça önemlidir. Ayrıca kaynakları etkili bir şekilde yönetmek ve proje boyunca ortaya çıkabilecek potansiyel riskleri belirlemek ile ilgilidir. Peki işletme bünyesinde yürüttüğünüz tüm projelerin başarılı bir şekilde tamamlanmasını nasıl sağlarsınız?
12 dakikalık
İşletme Takvim Uygulamaları: Nedir, Ne İşe Yarar, Nasıl Kullanılır? 
Zaman Verimliliği Yöntemleri
İşletme Takvim Uygulamaları: Nedir, Ne İşe Yarar, Nasıl Kullanılır? 
İş dünyasının yoğunluğunu göz önünde bulundurduğumuzda planlamanın ne kadar gerekli olduğunu anlayabiliriz. İşletmenizin hedefleri yüksek olabilir ancak bunu gerçekleştirmenin anahtarı ekibinizin üretkenlik ve verimlilik seviyesinde yatar. İş birliğine dayalı bir ortam oluşturmak ve ekip içi organizasyonu sağlamak tam da bu nedenle oldukça önemlidir.
13 dakikalık
Bilgi Tabanı Nedir, Ne İşe Yarar?
Ekip ve İK Büyümesi
Bilgi Tabanı Nedir, Ne İşe Yarar?
Bir işletmenin sahip olduğu tüm bilgileri saklamasına olanak tanıyan bir uygulama, bilgi tabanı olarak adlandırılır. Bu basit bir ifade gibi gözükebilir ancak bilgi tabanı sadece bir depolama alanından ibaret değildir. Bir işletmenin, sahip olduğu tüm bilgilerini tek bir alanda toplamasına, kolayca aranabilir hâle getirmesine ve erişebilirliğini yükseltmesine olanak tanır.
12 dakikalık
Yeni Başlayanlar için Satış Analizi
Satış ve Gelir Artışı
Yeni Başlayanlar için Satış Analizi
Bir işletme olarak satış performansını nasıl optimize edebileceğinizi biliyor musunuz? Örneğin en iyi ürünlerinizi ya da hizmetlerinizi belirleyerek pazarlama çabalarınızı güçlendirebilirsiniz. Müşterilerin satın alma yolculuğunu değerlendirerek karşılaştıkları zorlukları belirleyebilir, bu zorluklara çözümler bularak pürüzsüz bir deneyim yaratabilirsiniz. Sektör trendlerini inceleyerek yeni fırsatlar keşfedebilir, ürün/hizmet portföyünüzü bu fırsatlara göre şekillendirebilirsiniz. Kısacası etkili bir satış analizi yürütebilirsiniz.
12 dakikalık
En İyi 3 Satış Analizi Platformu
Satış ve Gelir Artışı
En İyi 3 Satış Analizi Platformu
Bu yazımızda, satış verilerini izlemenin ve doğru satış analizi platformlarını seçmenin yollarını keşfedeceğiz. Tabii ki sizleri en iyi satış analizi platformunu bulma zahmetinden kurtarmayı da ihmal etmiyoruz. Sizler için bir araya getirdiğimiz 3 satış analizi platformuna göz atabilir, işletmeniz için en iyi çözümü hızlı bir şekilde bulabilirsiniz.
12 dakikalık
Yapay Zekânın CRM’deki 5 Potansiyeli
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekânın CRM’deki 5 Potansiyeli
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve yapay zekânın ortak noktası insan etkileşimlerini incelemektir. Peki, bu iki teknoloji bir arada kullanılırsa ne olur? Yapay zekâ CRM sistemleri ile birleştiğinde müşteri davranışları, tercihleri ve kalıpları hakkında daha derin bir anlayışa sahip olmak mümkün hale gelir. Veriye dayalı analiz sayesinde kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri kurmak ve müşteri memnuniyetini artırmak kolaylaşır. Müşteri verileri güçlendikçe artan rekabette öne çıkmanın da kilidi açılır.
12 dakikalık
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Müşteri Başarısı
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Yapay zekâ sohbet robotları, müşterilerinizin soru ve sorunlarına hızlı bir şekilde yanıt verebilir, potansiyel müşteri bilgilerini toplayıp satış veya pazarlama departmanınıza iletebilir, bunun sayesinde de verimli bir şekilde çok daha etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Makalemizde, işletmelerin müşteri hizmetlerine yardımcı olmak amacıyla özel olarak tasarlanmış sohbet robotlarının güncel bir listesini paylaşacak ve sorunsuz bir şekilde başlayabilmeniz için bazı ipuçları vereceğiz.
11 dakikalık
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
Potansiyel müşteri bulma (lead generation), her türden ve her büyüklükten işletme için karmaşık bir süreçtir. Pazarlama kampanyaları, e-postalar, sosyal medya etkinlikleri ve diğer dijital kanallar aracılığıyla potansiyel müşterilerle günlerce etkileşim kurduktan sonra bir sürü aday toplarsınız, ancak iş satış yapmaya geldiğinde bunların yalnızca çok az bir kısmının uygun potansiyel müşteri olduğunu görürsünüz. Yani çok büyük çabalar sergiler ve karşılığında çok düşük bir getiri elde edersiniz. Peki yapay zekâyla lead generation yapmaya ne dersiniz?
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın