Ürün

Makaleler

Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
En İyi 5 Müşteri Adayı Takip Programı
En Uygun Araç Bulun
En İyi 5 Müşteri Adayı Takip Programı
Bugün müşteri kazanma konusunda size yardımcı olacak programlardan bahsetmek istiyoruz. Bu programları kullanarak, bağlantı kurmanız gereken müşterileri tespit edebilir, onları kazanmak için ne yapmanız gerektiği hakkında net bir fikir edinebilir ve onlarla kurduğunuz her etkileşimi potansiyel bir satışa dönüştürebilirsiniz. Doğru müşteri takip programı, başarılı olmanız için gereken zemini hazırlar ve zamandan tasarruf ederek etkili bir şekilde satış veya pazarlama yapmanızı sağlar. Burada paylaşacağımız müşteri takip uygulaması listesi sayesinde, 2024 itibarıyla kullanabileceğiniz en iyi seçeneklerin neler olduğunu görebilecek ve hızlı bir başlangıç yapabileceksiniz.
12 dakikalık
En İyi Satış Otomasyonu Araçları: 8 Seçenek
Satış ve Gelir Artışı
En İyi Satış Otomasyonu Araçları: 8 Seçenek
Günümüzde işletmeler daha az bütçeyle daha çok şey yapmaya çalışıyor ve bu amaçla manuel yürütülen görevleri azaltmaya odaklanıyor. Aynı nedenle her departman için yazılım ve otomasyon kullanmak giderek daha önemli hâle geliyor. Satış departmanı söz konusu olduğunda, satış otomasyon uygulamaları kullanmak, her şeyden önce bu departmanın zaman kazanmasını ve iş akışını çok daha verimli hâle getirmesini sağlıyor. Bunu mümkün olduğunca hızlı ve sorunsuz şekilde elde edebilmek için kullanabileceğiniz en iyi uygulamaları aşağıda bulabilirsiniz.
12 dakikalık
Yeni Başlayanlar İçin Potansiyel Müşteri Oluşturma Rehberi
Müşteri Başarısı
Yeni Başlayanlar İçin Potansiyel Müşteri Oluşturma Rehberi
Sıcak ve soğuk çağrılar ile müşteri kazanma geçmişte kaldı. Artık çevrimiçi dünyada kullanabileceğiniz yeni müşteri kazanma yöntemleri var ve bu makalede onlardan bahsedeceğiz. İlk olarak potansiyel müşteri tanımını yapacak, ardından potansiyel müşteri bulma nedir sorusunu cevaplayacak ve daha sonra potansiyel müşteri nasıl bulunur sorusuna odaklanarak müşteri adayı kazanma tekniklerinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Satış Otomasyonu Hakkında Bilmeniz Gerekenler: Nedir, Nasıl Yapılır?
Satış ve Gelir Artışı
Satış Otomasyonu Hakkında Bilmeniz Gerekenler: Nedir, Nasıl Yapılır?
Bugüne kadar bir anlaşmayı takip etmeyi unutup bir satışı kaçırdığınız oldu mu? Peki CRM yazılımınıza müşteri bilgileri eklerken değerli dakikalar kaybedip potansiyel bir müşteriyi elinizden kaçırdınız mı? Raporlar hazırlamak ve ihtiyacınız olan müşteri bilgilerine ulaşmak için her seferinde dakikalarca uğraşmanız gerekiyor mu? Bu sorulardan en az birine evet cevabını veriyorsanız işletmenizin satış süreci verimli ilerlemiyor demektir ve satış otomasyonu tüm bu sorunlara çare olabilir. Bu makaleyi hazırlamamızdaki amaç da zaten bu: Satış otomasyonunu tanımlayarak başlayacak ve satış otomasyonu nasıl yapılır sorusunu farklı perspektiflerden cevaplayacağız.
12 dakikalık
E-Posta Pazarlama Otomasyonu Nedir, Nasıl Yapılır?
Veriye Dayalı Pazarlama
E-Posta Pazarlama Otomasyonu Nedir, Nasıl Yapılır?
Pazarlamacıların %65'inin e-posta pazarlama kampanyalarından yararlandığını, %71i’nin bu amaçla otomasyon yazılımları kullandığını, e-posta kullanıcılarının sayısının 2025 yılına kadar 4,6 milyara ulaşmasının beklendiğini ve günde 300 milyardan fazla e-posta gönderildiğini biliyor muydunuz? Doğru şekilde kullanıldığı sürece, e-posta pazarlaması her türden işletme için son derece faydalı olabilir.
12 dakikalık
İş Akış Otomasyonu Nedir ve Size Nasıl Yardımcı Olur?
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
İş Akış Otomasyonu Nedir ve Size Nasıl Yardımcı Olur?
Verileri manuel olarak girmek, kimin ne yapması gerektiğini belirlemek için görev listeleri oluşturmak ve bunları denetlemek sadece sıkıcı değil aynı zamanda oldukça verimsizdir. Değerli zamanınızı ve kaynaklarınızı boşa harcayarak üretkenliğinizi azaltır. Araştırmalar, her sektörden çalışanların %90’ından fazlasının zaman alan ve kendini sürekli tekrarlayan görevler yaptığını gösteriyor. Neyse ki bu tür görevleri otomatikleştirmek, insanlardan kaynaklanan hataları neredeyse tamamen ortadan kaldırmak ve her çalışanın sadece önemli işlere odaklanmasını sağlamak için bir çözüm var: iş akış otomasyonu.
12 dakikalık
En İyi Kanban Panosu ve Gannt Şeması Programları (2024)
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
En İyi Kanban Panosu ve Gannt Şeması Programları (2024)
Kanban panosu ve Gantt şeması kullanarak görevleri daha iyi planlayabilir, takip edebilir ve son teslim tarihleri ekleyerek üretkenlik ile verimliliği artırabilirsiniz. Bu makalede, bu araçlardan kolay ve hızlı şekilde yararlanmaya başlamanızı sağlayacağız. Önce ne olduklarını izah edecek, sonra da bu araçları içeren en iyi programların güncel bir listesini paylaşacağız.
12 dakikalık
Takım Yönetimi için Liderlik Tarzları: Hangisi Size Daha Uygun?
İlham Verici Liderlik
Takım Yönetimi için Liderlik Tarzları: Hangisi Size Daha Uygun?
Gerçek bir lider benzersizdir. Her liderin belirlenen hedeflere ulaşmak ve takımlarını motive etmek için kullandıkları farklı bir tarzı vardır. Bu tarz, bazen demokratik bazen otokratik olabilir fakat her hâlükârda çalışanları teşvik eder ve onları belirli bir vizyon etrafında bir araya getirir. Takım liderleri, her tür işletme ve proje için değerlidir, hatta her ikisinin de başarıya ulaşması için önemli bir unsurdur.
12 dakikalık
Takım Çalışmasının Etkili Bir Şekilde Yürümesini Sağlayacak En Etkili Stratejiler
Uzaktan Başarılı Olun
Takım Çalışmasının Etkili Bir Şekilde Yürümesini Sağlayacak En Etkili Stratejiler
Ekip çalışması ve iş birliği her türden işletmenin başarılı olması için büyük önem taşır. Bir işletmedeki çalışanlar ne kadar uyumlu çalışır ve sağlıklı iletişim kurarsa sadakat seviyeleri ve performansları da o kadar yüksek olur. Takım çalışması ve iş birliği hakkında yürütülen bazı araştırmalar, uyum içinde çalışan ekiplerin 5 kata kadar daha yüksek performans sergilediğini göstermiştir. Bunun nedeni ekipler arası iletişim ve uyumun belirli bir hedefe doğru motive olunmasını sağlamasıdır.
11 dakikalık
Pazarlamada Yapay Zekâ Kullanmak: Bilmeniz Gereken Her Şey
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlamada Yapay Zekâ Kullanmak: Bilmeniz Gereken Her Şey
Bir pazarlamacıysanız yapay zekâ hakkında şimdiye dek pek çok şey duymuşsunuzdur. Günümüzde yapay zekâ hemen her sektörde kullanılıyor ve pazarlama da bunlardan biri. Ancak yapay zekâ ve pazarlama iş birliğinin nasıl olması gerektiği, yani bu etkileyici teknolojinin kampanyalarınız ve satışlarınız için size nasıl yardımcı olabileceği konusunda kafanız karışık olabilir. Endişe etmeyin, zira pazarlamada yapay zekâ hakkında hazırladığımız bu makalede, konu hakkında bilmeniz gereken her şeyden detaylı şekilde bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın