Ürün

Makaleler

CRM ile Satışları Artırın
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Müşteri Hizmetleri Yönetim (CRM) Yazılımı Hangi Araçlarla Entegre Edilebilir?
CRM ile Satışları Artırın
Müşteri Hizmetleri Yönetim (CRM) Yazılımı Hangi Araçlarla Entegre Edilebilir?
Araştırmalar, CRM kullanan işletmelerin satış hedeflerine ulaşma oranının, kullanmayanlara göre %86 daha yüksek olduğunu gösteriyor. Bu durum, işletmelerin her geçen gün daha kapsamlı CRM yazılım çözümleri arayışına girmesini açıklıyor. Peki kapsamlı bir CRM yazılımının en önemli özelliği nedir?
12 dakikalık
Küçük İşletmeler CRM Araçları Seçerken Hangi Özelliklere Dikkat Etmelidir?
CRM ile Satışları Artırın
Küçük İşletmeler CRM Araçları Seçerken Hangi Özelliklere Dikkat Etmelidir?
Dünyanın en büyük e-ticaret platformlarından biri olan Amazon, müşteri verilerini yönetmek ve kişiselleştirilmiş ürün önerileri yapmak için CRM araçlarını kullanıyor. Teknoloji devleri arasında yer alan Apple, müşteri davranışlarını ve ihtiyaçlarını anlamak amacıyla CRM yazılımlarından raporlar elde ederek ürünlerinde sürekli olarak güncelleştirmeler yapıyor. McDonald’s ise dijital sipariş ve teslimat sürecini optimize etmek için CRM araçlarından faydalanarak müşteri tabanıyla bağlantı kuruyor. Bu makalemizde CRM kullanımının işletmenize olan etkisinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
CRM ile Satışları Artırın
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
Müşteri ihtiyaçlarını henüz ortaya çıkmadan önce tahmin eden, müşterilerle kurduğunuz her etkileşimi kişiselleştiren ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirerek çalışanları yüksek değerde müşterilere odaklanmaları için serbest bırakan bir CRM sistemi hayâl edin. Yapay zekâ CRM sayesinde artık bu bir hayâl değil. Yapay zekâ (AI), müşteri ilişkileri yönetimi platformlarını kelimenin tam anlamıyla dönüştürerek inanılmaz şeyler yapabilmelerini sağlıyor.
12 dakikalık
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) Programları: Bitrix24 ve Diğerleri
CRM ile Satışları Artırın
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) Programları: Bitrix24 ve Diğerleri
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA – Robotic Process Automation), saatler hatta günler sürebilecek her tür işlemin teknoloji sayesinde dakikalar içinde yapılmasını sağlayan bir otomasyon çözümüdür. Mevcut olan onlarca farklı yazılım arasında kaybolmadan hızlı bir şekilde en iyi seçeneklerinizi görebilmenizi istiyoruz. Bu nedenle, 2024 itibarıyla en iyi robotik süreç otomasyonu araçlarının hangileri olduğuna dair bir liste hazırladık.
13 dakikalık
Yapay Zekânın CRM Sistemlerindeki Rolü ve Faydaları Nelerdir?
CRM ile Satışları Artırın
Yapay Zekânın CRM Sistemlerindeki Rolü ve Faydaları Nelerdir?
Yapay zekânın müşteri ilişkileri yönetimindeki rolü hakkında hazırladığımız bu makalede, yapay zekâ destekli CRM yazılımlarına derinlemesine göz atacak ve bu teknolojinin müşteri ilişkileri yönetimini nasıl değiştirdiğinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
AI ile CRM: Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zekânın Gücünden Yararlanan 4 Program
CRM ile Satışları Artırın
AI ile CRM: Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zekânın Gücünden Yararlanan 4 Program
Yapay zekâ CRM platformları sayesinde zamandan tasarruf edebiliyor, müşteri verilerine daha hızlı erişebiliyor ve onlarla daha kişisel düzeyde bir etkileşim kurabiliyorsunuz. CRM’ler için en iyi yapay zekâ programları konulu bu makalemizde, tüm bunları ve daha fazlasını yapabilmenizi sağlayan platformlar için güncel bir liste paylaşacak ve işletmenizin türü veya büyüklüğü ne olursa olsun bu etkileyici teknolojiden kolayca yararlanmaya başlamanızı sağlayacağız.
12 dakikalık
CRM Analitiği Özelliklerinin Karşılaştırmalı Bir Değerlendirmesi: Bitrix24 ve Diğerleri
CRM ile Satışları Artırın
CRM Analitiği Özelliklerinin Karşılaştırmalı Bir Değerlendirmesi: Bitrix24 ve Diğerleri
Her türden ve büyüklükten işletmeyi en çok zorlayan şeylerden biri, müşterilerle çalışma sürecini otomatikleştirmek ve optimize etmektir. Bu, başlangıçta çok zorlayıcı bir şey olmamasına rağmen, satışların sayısı arttıkça ve işletme daha fazla çalışan istihdam ettikçe karmaşık hâle gelir ve hemen her yöneticinin uykusuz geceler geçirmesine neden olur. CRM (customer relationship management – müşteri ilişkileri yönetimi) programları bu sorunu çözmek için geliştirilmiştir.
12 dakikalık
Küçük ve Orta Ölçekli Her İşletmenin Kullanması Gereken 3 Program: ERP, CRM ve Envanter Yönetimi
CRM ile Satışları Artırın
Küçük ve Orta Ölçekli Her İşletmenin Kullanması Gereken 3 Program: ERP, CRM ve Envanter Yönetimi
Günümüzde bir işletmeyi büyütmek, eskiye kıyasla daha kolaydır zira buna yardımcı olabilecek çok sayıda teknoloji ve yazılım mevcuttur. Ancak, bunlardan hangilerine ihtiyacınız olduğunu bilmeniz gerekir. Bulduğunuz her programı kullanmaya çalışırsanız, büyümek şöyle dursun, iş akışlarının verimli bir şekilde yönetilmesi dahi mümkün olmayacaktır.
12 dakikalık
CRM Yazılımlarının Yapabileceği ve Yapamayacağı 6 Şey
CRM ile Satışları Artırın
CRM Yazılımlarının Yapabileceği ve Yapamayacağı 6 Şey
Bir işletme için en önemli şey, başarılı müşteri ilişkileri kurabilmektir. Müşteri ilişkileri ne kadar iyi yönetilirse işletme de o kadar hızlı büyür, zira hem mevcut müşterileri elde tutmak hem de yeni müşteriler kazanmak başarının anahtarıdır. Bu nedenle, farklı kanallar üzerinden müşterilerinizle iletişime geçebilmeniz ve kesintisiz olarak iletişimi sürdürmeniz, hayati öneme sahiptir.
12 dakikalık
CRM Yazılımların İşletmelere Faydalı Olabileceği 10 Yol
CRM ile Satışları Artırın
CRM Yazılımların İşletmelere Faydalı Olabileceği 10 Yol
İşletmenizi büyütmeyi, gelirlerinizi artırmayı ve iş akışınızı daha verimli hâle getirmeyi istiyorsanız, CRM müşteri ilişkileri yönetimi yazılımları tam olarak ihtiyacınız olan şey olabilir. Zira bu sayede satış pazarlama ve müşteri yönetimini kolay şekilde yürütebilirsiniz ve bunlar da her işletmenin büyümesinin ardındaki temel güçlerdir.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın