Makaleler

Pazarlama
CRM
Proje Yönetimi
İK
Satışlar
Çalışan Verimliliği
Pazarlama
Müşteri Hizmetleri
Küçük İşletme
Liderlik
Zaman Yönetimi
Ekip Çalışması
Uzaktan Çalışma
Yapay Zekâ
Araç Karşılaştırma
İletişim ve İş birliği
Orta Ölçekli İşletme
Kurumsal
Sosyal Medya Analizi için Kullanabileceğiniz En İyi 4 Araç
Pazarlama
Sosyal Medya Analizi için Kullanabileceğiniz En İyi 4 Araç
Sosyal medya (social media) bir zamanlar sadece sanal arkadaşlar edindiğimiz bir yerdi ancak günümüzde her türden ve büyüklükten işletmenin kullandığı bir pazarlama kanalı hâline geldi. Dünya çapında 4,5 milyardan fazla sosyal medya kullanıcısı olduğu tahmin ediliyor ve bu da 4,5 milyardan fazla potansiyel müşteri demek. Dahası, pazarlamacılar sosyal medya kullanarak yalnızca erişim alanlarını genişletmekle kalmıyor, aynı zamanda çok düşük bütçelerle bile son derece etkili dijital pazarlama kampanyaları yürütebiliyorlar.
12 dakikalık
En İyi 5 Pazarlama Otomasyonu Aracı
Pazarlama
En İyi 5 Pazarlama Otomasyonu Aracı
2023 yılında yürütülen bir araştırma, farklı sektörlerdeki işletmelerin yaklaşık %55’inin pazarlama otomasyonu uygulamaları kullandığını gösterdi. Bu oranın günümüzde daha da arttığını söyleyebiliriz ve yapay zekânın da kullanılmaya başlanmasıyla, pazarlama otomasyonu artık daha fazla şey yapabiliyor. Otomasyon uygulamaları kullanmak, pazarlama departmanınızın iş akışını düzene sokarak verimliliği artırmasını sağlayacak ve doğal olarak işletmenize de faydalı olacaktır. Ancak 2024 itibarıyla farklı özelliklere sahip çok sayıda pazarlama uygulaması bulunuyor. Peki hangisini seçmelisiniz?
12 dakikalık
E-Posta Pazarlama Otomasyonu Nedir, Nasıl Yapılır?
Pazarlama
E-Posta Pazarlama Otomasyonu Nedir, Nasıl Yapılır?
Pazarlamacıların %65'inin e-posta pazarlama kampanyalarından yararlandığını, %71i’nin bu amaçla otomasyon yazılımları kullandığını, e-posta kullanıcılarının sayısının 2025 yılına kadar 4,6 milyara ulaşmasının beklendiğini ve günde 300 milyardan fazla e-posta gönderildiğini biliyor muydunuz? Doğru şekilde kullanıldığı sürece, e-posta pazarlaması her türden işletme için son derece faydalı olabilir.
12 dakikalık
Pazarlamada Yapay Zekâ Kullanmak: Bilmeniz Gereken Her Şey
Pazarlama
Pazarlamada Yapay Zekâ Kullanmak: Bilmeniz Gereken Her Şey
Bir pazarlamacıysanız yapay zekâ hakkında şimdiye dek pek çok şey duymuşsunuzdur. Günümüzde yapay zekâ hemen her sektörde kullanılıyor ve pazarlama da bunlardan biri. Ancak yapay zekâ ve pazarlama iş birliğinin nasıl olması gerektiği, yani bu etkileyici teknolojinin kampanyalarınız ve satışlarınız için size nasıl yardımcı olabileceği konusunda kafanız karışık olabilir. Endişe etmeyin, zira pazarlamada yapay zekâ hakkında hazırladığımız bu makalede, konu hakkında bilmeniz gereken her şeyden detaylı şekilde bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Yapay Zekâ ile Video Oluşturma: En İyi 4 Uygulama
Pazarlama
Yapay Zekâ ile Video Oluşturma: En İyi 4 Uygulama
Her türden pazarlama kampanyasının önemli bir parçası olan video üretebilen yapay zekâ programları şu anda bile oldukça çeşitli ve gün geçtikçe gelişmeye devam ediyorlar. Peki bir videoyu neredeyse tamamen otomatik olarak oluşturabilecek kullanımı kolay en iyi programlar hangileri? Yapay zekâ videoları kalite ve içerik bakımından gerçekten de tatmin edici sonuçlar verebiliyor mu? Bu makalede hem bu teknoloji hakkında bilgi verecek hem de güncel bir yapay zekâ video oluşturma programı listesi paylaşacağız.
12 dakikalık
En İyi AI İçerik Dedektörü Araçları (2024)
Pazarlama
En İyi AI İçerik Dedektörü Araçları (2024)
Herhangi bir içeriğin yapay zekâ ürünü olup olmadığını tespit etmek için kullanabileceğiniz araçlar vardır. Bunlara kısaca "AI içerik dedektörü" adı verilir ve büyük bir kısmı ücret ödemeden kullanılabilir. Burada, bir yapay zekâ tarafından yazılan metinleri tespit etmek için kullanabileceğiniz en iyi AI dedektörü uygulamalarını listeleyecek ve bu işin nasıl yapıldığı hakkında bilgiler paylaşacağız.
12 dakikalık
Pazarlama Stratejisi Nedir, Nasıl Oluşturulması Gerekir? (2024)
Pazarlama
Pazarlama Stratejisi Nedir, Nasıl Oluşturulması Gerekir? (2024)
Etkili bir pazarlama stratejisi, yeni trendler kadar işe yaradığı kanıtlanmış taktikler de içerir ve hedef kitlenizin markanızı tanımasına, onunla bir bağ kurmasına, bir müşteri hâline gelmesine ve hatta gelecekte geri dönmesine yardımcı olur. Burada, pazarlama stratejiniz için kullanabileceğiniz en önemli bileşenlere göz atacak ve başarılı bir sonuç alabilmek için nelere dikkat etmeniz gerektiğinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Sosyal Satış için Video Çekerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Pazarlama
Sosyal Satış için Video Çekerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Sosyal medya, mevcut ve potansiyel müşteri grupları ile ilişki kurmak için yeni yollar sunarak pazarlama stratejilerinin de değişmesine neden oldu. Video çekimi, artık hemen her dijital pazarlama kampanyasının bir parçası oldu ve sosyal satış çekimleri için özellikle önem taşıyor. Bir video, doğru şekilde çekilir ve doğru mesajları verirse, sadece marka kimliğinizi tanıtmakla kalmayacak, hedef kitle ile başka türlü mümkün olmayacak kadar kişisel bir ilişki kurmanızı da sağlayacaktır.
12 dakikalık
Pazarlama Planı Nedir ve Nasıl Oluşturulur (2024)
Pazarlama
Pazarlama Planı Nedir ve Nasıl Oluşturulur (2024)
Tıpkı kişisel hayatınızda olduğu gibi iş hayatında da nereye gittiğinizi bilmiyorsanız çok uzağa gidemezsiniz. Bu, dijital pazarlama kampanyalarınız için de geçerlidir. Ne yaptığınızı bilmiyorsanız. kampanyalarınızdan istediğiniz verimi elde etmeniz mümkün olmayacaktır.  Bu nedenle bir pazarlama planı oluşturmak tüm yöneticilerin gündeminin en üstünde olmalıdır.
12 dakikalık
İçerik Pazarlaması için En İyi Araçlar
Pazarlama
İçerik Pazarlaması için En İyi Araçlar
Modern dünyada rakiplerinizin önüne geçmek istiyorsanız, içerik pazarlama (content marketing) kullanabileceğiniz en güçlü araç olabilir. Bunu doğru şekilde yapabilmek, yani hedef kitlenizin dikkatini çekebilmek için de, içerik pazarlama araçları kullanmanız gerekir.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın