Ürün

Makaleler

Veriye Dayalı Pazarlama
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
A/B Test Uygulamaları: Bitrix24 ve Diğerleri
Veriye Dayalı Pazarlama
A/B Test Uygulamaları: Bitrix24 ve Diğerleri
A/B test programları, hedef kitlenizin seçim yaparken nelerden etkilendiğini bulmak amacıyla web sitesi, mobil uygulama, ürün tasarımları ve daha birçok alanda denemeler yapmanızı sağlarlar. Temelde iki veya daha fazla seçenek sunarak hangi sürümün müşteriler üzerinde maksimum etki bıraktığını anlamanıza yardımcı olurlar. Bu yazımızda A/B test programı nedir ve nasıl yapılır sorularının cevaplarına göz atacağız. Ayrıca Bitrix24 A/B testiyle beraber en iyi 5 test aracını inceleyeceğiz.
12 dakikalık
Sosyal Medya Otomasyonu Nedir? - Online Varlığınızı Nasıl Güçlendirir?
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Otomasyonu Nedir? - Online Varlığınızı Nasıl Güçlendirir?
Çok kanallı bir pazarlama stratejisi olarak sosyal medyayı yönetmek yoğun bir emek isteyebilir. Beğeniler, paylaşımlar, yorumlar, mesajlar, izlenme süresi ve tıklanma oranı dâhil birçok farklı metriğin düzenli olarak takip edilmesi gerekir. Üstelik tüm bu etkileşim sürecinde potansiyel müşterileri yakalamak için de etkili stratejiler kurmanın önemi büyüktür. Örneğin gelen müşteri mesajlarını satış ekiplerine yönlendirmek bile başlı başına bir iş yüküdür.Detaylı bilgi için makalemizi okuyun.
12 dakikalık
Sosyal Medya Analizi için Kullanabileceğiniz En İyi 4 Araç
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Medya Analizi için Kullanabileceğiniz En İyi 4 Araç
Sosyal medya (social media) bir zamanlar sadece sanal arkadaşlar edindiğimiz bir yerdi ancak günümüzde her türden ve büyüklükten işletmenin kullandığı bir pazarlama kanalı hâline geldi. Dünya çapında 4,5 milyardan fazla sosyal medya kullanıcısı olduğu tahmin ediliyor ve bu da 4,5 milyardan fazla potansiyel müşteri demek. Dahası, pazarlamacılar sosyal medya kullanarak yalnızca erişim alanlarını genişletmekle kalmıyor, aynı zamanda çok düşük bütçelerle bile son derece etkili dijital pazarlama kampanyaları yürütebiliyorlar.
12 dakikalık
En İyi 5 Pazarlama Otomasyonu Aracı
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi 5 Pazarlama Otomasyonu Aracı
2023 yılında yürütülen bir araştırma, farklı sektörlerdeki işletmelerin yaklaşık %55’inin pazarlama otomasyonu uygulamaları kullandığını gösterdi. Bu oranın günümüzde daha da arttığını söyleyebiliriz ve yapay zekânın da kullanılmaya başlanmasıyla, pazarlama otomasyonu artık daha fazla şey yapabiliyor. Otomasyon uygulamaları kullanmak, pazarlama departmanınızın iş akışını düzene sokarak verimliliği artırmasını sağlayacak ve doğal olarak işletmenize de faydalı olacaktır. Ancak 2024 itibarıyla farklı özelliklere sahip çok sayıda pazarlama uygulaması bulunuyor. Peki hangisini seçmelisiniz?
12 dakikalık
E-Posta Pazarlama Otomasyonu Nedir, Nasıl Yapılır?
Veriye Dayalı Pazarlama
E-Posta Pazarlama Otomasyonu Nedir, Nasıl Yapılır?
Pazarlamacıların %65'inin e-posta pazarlama kampanyalarından yararlandığını, %71i’nin bu amaçla otomasyon yazılımları kullandığını, e-posta kullanıcılarının sayısının 2025 yılına kadar 4,6 milyara ulaşmasının beklendiğini ve günde 300 milyardan fazla e-posta gönderildiğini biliyor muydunuz? Doğru şekilde kullanıldığı sürece, e-posta pazarlaması her türden işletme için son derece faydalı olabilir.
12 dakikalık
Pazarlamada Yapay Zekâ Kullanmak: Bilmeniz Gereken Her Şey
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlamada Yapay Zekâ Kullanmak: Bilmeniz Gereken Her Şey
Bir pazarlamacıysanız yapay zekâ hakkında şimdiye dek pek çok şey duymuşsunuzdur. Günümüzde yapay zekâ hemen her sektörde kullanılıyor ve pazarlama da bunlardan biri. Ancak yapay zekâ ve pazarlama iş birliğinin nasıl olması gerektiği, yani bu etkileyici teknolojinin kampanyalarınız ve satışlarınız için size nasıl yardımcı olabileceği konusunda kafanız karışık olabilir. Endişe etmeyin, zira pazarlamada yapay zekâ hakkında hazırladığımız bu makalede, konu hakkında bilmeniz gereken her şeyden detaylı şekilde bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Yapay Zekâ ile Video Oluşturma: En İyi 4 Uygulama
Veriye Dayalı Pazarlama
Yapay Zekâ ile Video Oluşturma: En İyi 4 Uygulama
Her türden pazarlama kampanyasının önemli bir parçası olan video üretebilen yapay zekâ programları şu anda bile oldukça çeşitli ve gün geçtikçe gelişmeye devam ediyorlar. Peki bir videoyu neredeyse tamamen otomatik olarak oluşturabilecek kullanımı kolay en iyi programlar hangileri? Yapay zekâ videoları kalite ve içerik bakımından gerçekten de tatmin edici sonuçlar verebiliyor mu? Bu makalede hem bu teknoloji hakkında bilgi verecek hem de güncel bir yapay zekâ video oluşturma programı listesi paylaşacağız.
12 dakikalık
En İyi AI İçerik Dedektörü Araçları (2024)
Veriye Dayalı Pazarlama
En İyi AI İçerik Dedektörü Araçları (2024)
Herhangi bir içeriğin yapay zekâ ürünü olup olmadığını tespit etmek için kullanabileceğiniz araçlar vardır. Bunlara kısaca "AI içerik dedektörü" adı verilir ve büyük bir kısmı ücret ödemeden kullanılabilir. Burada, bir yapay zekâ tarafından yazılan metinleri tespit etmek için kullanabileceğiniz en iyi AI dedektörü uygulamalarını listeleyecek ve bu işin nasıl yapıldığı hakkında bilgiler paylaşacağız.
12 dakikalık
Pazarlama Stratejisi Nedir, Nasıl Oluşturulması Gerekir? (2024)
Veriye Dayalı Pazarlama
Pazarlama Stratejisi Nedir, Nasıl Oluşturulması Gerekir? (2024)
Etkili bir pazarlama stratejisi, yeni trendler kadar işe yaradığı kanıtlanmış taktikler de içerir ve hedef kitlenizin markanızı tanımasına, onunla bir bağ kurmasına, bir müşteri hâline gelmesine ve hatta gelecekte geri dönmesine yardımcı olur. Burada, pazarlama stratejiniz için kullanabileceğiniz en önemli bileşenlere göz atacak ve başarılı bir sonuç alabilmek için nelere dikkat etmeniz gerektiğinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Sosyal Satış için Video Çekerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Veriye Dayalı Pazarlama
Sosyal Satış için Video Çekerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Sosyal medya, mevcut ve potansiyel müşteri grupları ile ilişki kurmak için yeni yollar sunarak pazarlama stratejilerinin de değişmesine neden oldu. Video çekimi, artık hemen her dijital pazarlama kampanyasının bir parçası oldu ve sosyal satış çekimleri için özellikle önem taşıyor. Bir video, doğru şekilde çekilir ve doğru mesajları verirse, sadece marka kimliğinizi tanıtmakla kalmayacak, hedef kitle ile başka türlü mümkün olmayacak kadar kişisel bir ilişki kurmanızı da sağlayacaktır.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın