Ürün
banner_header

YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü

Hem ekip üyelerimiz hem de konuk uzmanlarımız tarafından yazılan bu makaleler, işletmeniz için yapay zekâ tabanlı teknolojilerden en iyi şekilde yararlanmanın yollarını keşfetmenize yardımcı olacaktır.
Tüm kategoriler
CRM ile Satışları Artırın
Satış ve Gelir Artışı
Veriye Dayalı Pazarlama
Müşteri Başarısı
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Hedef Odaklı Proje Yönetimi
Etkili Takım İletişimi
Yüksek Performanslı Ekip Çalışması
Üretkenliği Artırın
Zaman Verimliliği Yöntemleri
Uzaktan Başarılı Olun
Ekip ve İK Büyümesi
İlham Verici Liderlik
Küçük İşletmelerin Büyümesi
Orta Büyüklükteki İşletme Başarısı
Kurumsal Çözümler
En Uygun Araç Bulun
Yapay Zekâ Asistanı Nedir? İş Yükünüzü Nasıl Azaltabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ Asistanı Nedir? İş Yükünüzü Nasıl Azaltabilir?
Bir işletmenin veya departmanın yöneticisi değilseniz, büyük ihtimalle iş görevlerinde size yardımcı olabilecek bir asistana da sahip değilsiniz. Ancak günümüzde teknolojinin en gelişmiş uygulamalarından faydalanmaya başladığımızı unutmayalım. Artık yapay zekâ asistanları sayesinde her çalışan, iş görevlerinde maksimum verimliliği yakalayabilmek için gerekli desteği alabiliyor. Detaylı bilgi için makalemizi okuyun!
12 dakikalık
Yapay Zekâ İnsan Kaynaklarına Nasıl Yardımcı Olabilir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ İnsan Kaynaklarına Nasıl Yardımcı Olabilir?
Yapay zekâ çalışmaları, en basit ifadeyle “insanlar gibi düşünebilen makineler üretme bilimi” olarak tanımlanabilir. Başlıca kullanım alanları ise tekrarlayan görevleri azaltmak, büyük ölçekteki verileri hızlı bir şekilde analiz etmek, karmaşık iş süreçlerini basitleştirmek ve insanların daha iyi karar almasına yardımcı olan raporlar üretmek olarak özetlenebilir. Sadece bu kabiliyetleri dahi yapay zekânın insan kaynaklarında yaratabileceği avantajların genişliğini gösterebiliyor.
12 dakikalık
Yapay Zekânın CRM’deki 5 Potansiyeli
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekânın CRM’deki 5 Potansiyeli
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve yapay zekânın ortak noktası insan etkileşimlerini incelemektir. Peki, bu iki teknoloji bir arada kullanılırsa ne olur? Yapay zekâ CRM sistemleri ile birleştiğinde müşteri davranışları, tercihleri ve kalıpları hakkında daha derin bir anlayışa sahip olmak mümkün hale gelir. Veriye dayalı analiz sayesinde kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri kurmak ve müşteri memnuniyetini artırmak kolaylaşır. Müşteri verileri güçlendikçe artan rekabette öne çıkmanın da kilidi açılır.
12 dakikalık
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
İşletmeler için En İyi Ücretsiz Yapay Zekâ Sohbet Robotu Uygulamaları
Yapay zekâ sohbet robotları, müşterilerinizin soru ve sorunlarına hızlı bir şekilde yanıt verebilir, potansiyel müşteri bilgilerini toplayıp satış veya pazarlama departmanınıza iletebilir, bunun sayesinde de verimli bir şekilde çok daha etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Makalemizde, işletmelerin müşteri hizmetlerine yardımcı olmak amacıyla özel olarak tasarlanmış sohbet robotlarının güncel bir listesini paylaşacak ve sorunsuz bir şekilde başlayabilmeniz için bazı ipuçları vereceğiz.
11 dakikalık
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ ile Yeni Müşteri Bulma Programları: Teknolojiyle Potansiyel Müşteri Yaratma
Potansiyel müşteri bulma (lead generation), her türden ve her büyüklükten işletme için karmaşık bir süreçtir. Pazarlama kampanyaları, e-postalar, sosyal medya etkinlikleri ve diğer dijital kanallar aracılığıyla potansiyel müşterilerle günlerce etkileşim kurduktan sonra bir sürü aday toplarsınız, ancak iş satış yapmaya geldiğinde bunların yalnızca çok az bir kısmının uygun potansiyel müşteri olduğunu görürsünüz. Yani çok büyük çabalar sergiler ve karşılığında çok düşük bir getiri elde edersiniz. Peki yapay zekâyla lead generation yapmaya ne dersiniz?
12 dakikalık
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ ile Müşteri Hizmetleri Sunmak: Sohbet Robotlarından Fazlası
İşletmeniz daha fazla müşteri kazandıkça müşteri hizmetlerini de büyütmek zorunda kalırsınız, aksi takdirde ideal müşteri deneyimini elde etmek mümkün olmaz. Yapay zekâ kullanımı işte bu noktada size yardımcı olabilir ve maliyetleri artırmadan kolayca müşteri hizmetlerinin çok daha fazla kişiye kusursuz bir deneyim sunmasını sağlayabilir.
12 dakikalık
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
CRM'de Yapay Zekâ Kullanmak Faydalı mı Yoksa Zararlı mı?
Müşteri ihtiyaçlarını henüz ortaya çıkmadan önce tahmin eden, müşterilerle kurduğunuz her etkileşimi kişiselleştiren ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirerek çalışanları yüksek değerde müşterilere odaklanmaları için serbest bırakan bir CRM sistemi hayâl edin. Yapay zekâ CRM sayesinde artık bu bir hayâl değil. Yapay zekâ (AI), müşteri ilişkileri yönetimi platformlarını kelimenin tam anlamıyla dönüştürerek inanılmaz şeyler yapabilmelerini sağlıyor.
12 dakikalık
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ (AI) ile Potansiyel Müşteri Oluşturma: Nasıl Yapılır?
Potansiyel müşteri bulma (lead generation) konusunda zorlanıyorsanız yapay zekânın gücünden yararlanabilirsiniz. Bu yenilikçi teknoloji, geleneksel potansiyel müşteri yaratma tekniklerinde kullanılarak, zaman alan pek çok işi sizin yerinize tamamlayabilir ve hatta bazı görevleri tamamen otomatik olarak yürütebilir. Burada, bunu nasıl yapabileceğinizden bahsedecek ve müşteri adayı oluşturma için yapay zekânın nasıl kullanılabileceğine dair örnekler vereceğiz.
12 dakikalık
Yapay Zekâ Destekli Müşteri Hizmetleri Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekâ Destekli Müşteri Hizmetleri Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Hem işletmeler hem de son kullanıcılar yapay zekâ (AI) araçlarına giderek daha bağımlı hâle geliyor. Bir araştırmaya göre, AI destekli sanal asistan pazarı sadece birkaç yıl içinde 47,50 milyar doların üzerinde bir büyüklüğe ulaşacak. Bu sanal asistanlar her türden ve her büyüklükten işletmenin de işine yarayabilir. Örneğin AI destekli çağrı merkezi kurabilir veya bir müşteri hizmetleri AI robotu ile iş akışınızda otomasyonun gücünden yararlanabilirsiniz.
12 dakikalık
Yapay Zekânın CRM Sistemlerindeki Rolü ve Faydaları Nelerdir?
YZ, Makine Öğrenimi ve Büyük Verinin Gücü
Yapay Zekânın CRM Sistemlerindeki Rolü ve Faydaları Nelerdir?
Yapay zekânın müşteri ilişkileri yönetimindeki rolü hakkında hazırladığımız bu makalede, yapay zekâ destekli CRM yazılımlarına derinlemesine göz atacak ve bu teknolojinin müşteri ilişkileri yönetimini nasıl değiştirdiğinden bahsedeceğiz.
12 dakikalık
Bunları da beğenebilirsiniz
Bloglar
Web Seminerleri
sözlükçe

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24, herkesin birbiriyle iletişim kurabileceği, görevler ve projeler üzerinde çalışabileceği, müşteri yönetimi ve daha pek çok işlemi gerçekleştirebileceği bir platformdur.

Ücretsiz başlayın